کد خبر: ۶۵۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: جلسه ارائه گزارش عملکرد اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی با حضور «دکتر سید بهمن نقیبی» معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر عبدالهی» رئیس گروه مبارزه با بیماریهای مایکوباکتریایی سازمان، مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، معاون سلامت و روسای ادارت فنی در محل سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، در این جلسه ابتدا «دکتر خلیل زاده» مدیر کل دامپزشکی استان گزارشی از اقدامات اداره کل در حوزه های مختلف فنی و ستادی ارائه نمود.

دکتر نقیبی معاون بهداشتی و پیشگیری سازمان دامپزشکی نیز در این جلسه گفت: با توجه به اینکه پرسنل دامپزشکی تمام توان خود را در جهت انجام وظایف سازمان بکار می بندند اما با توجه به شرایط موجود از نظر کمبود نیروی انسانی نتایج کاملا مطلوب نیست.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های انجمن های صنفی مرتب با دامپزشکی، بخش غیر دولتی را بعنوان بازوان توانمند بخش دولتی در اجرای برنامه های دامپزشکی عنوان کرد و افزود: مجموعه اداره کل در کنار بخش غیر دولتی معنی پیدا کرده و باید همیشه در تعامل و ارتباط با هم باشند.

وی درخاتمه از اقدامات انجام گرفته توسط مدیرکل و ادارات فنی و ستادی و همکاران اداراه کل دامپزشکی استان در تحقق برنامه و سیاست های ابلاغی سازمان  تشکر و قدر دانی نمود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
0
0
 سلام
از مسئولین سازمان دامپزشکی تقاضا دارم دست نظام دامپزشکی و رانت خواران رو از صدور تاسیس پروانه های درمانگاه و داروخانه دامپزشکی کوتاه کنند
به فارغ التحصیلان تازه فارغ التحصیل یک مجوز نمیدن میگن ظرفیت اشباع و پره اما بعضیا ۲ ۳ مجوز همزمان دارن یا کاردانیا و دیپلم ها هنوز مجوز داروخانه دارن این چه قانونیه؟چه رانتیه؟!
نظام دامپزشکی فقط دردسر برای دامپزشکان تازه فارغ التحصیل ایجاد میکنه و مانع توسعه دامپزشکی میشود
نظر شما
ادامه