کد خبر: ۶۵۲۲۹

حکیم مهر: مدیر کل دامپزشکی استان کردستان در 26 تیر سال 1400 از اجرای طرح ممیزی و ارزیابی آزمایشگاه های بخش غیر دولتی دامپزشکی سراسر استان از هفته های گذشته خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، «دکتر مجتبی ورمقانی» اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر آزمایشگاه های بخش غیر دولتی دامپزشکی از 6 تیر ماه سال جاری در کردستان آغاز شده و مقرر است نواقص موجود ظرف مهلت معین رفع گردد.

دکتر ورمقانی ادامه داد در راستای طرح ممیزی و ارزیابی آزمایشگاه های بخش غیر دولتی دامپزشکی، بازرسان ستادی آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اقدام به بازدید سرزده و ارزیابی آزمایشگاه های بخش خصوصی دامپزشکی در سطح استان نموده اند که تا کنون تعداد 7 آزمایشگاه از 5 شهرستان سقز، دیواندره، بانه، مریوان و دهگلان مورد بازرسی قرار گرفته است.

وی افزود در اجرای این طرح، نواقص و ایرادات موجود به ویژه از نظر اجرای دستورالعمل ها و الزامات فنی آزمایشگاهی و استانداردها و همچنین ارائه خدمات الکترونیک یا سامانه لیمز احصا و جهت اصلاح در بازه زمانی مشخص به مسئولین آزمایشگاه ها ابلاغ می گردد.

 

نظر شما
ادامه