کد خبر: ۶۳۶۸۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری از استقرار مسئولین بهداشتی مستقل مزارع پرورش مرغ گوشتی در این استان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر محمد اسدی» مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به الزام استقرار مسئولین فنی و بهداشتی در مزارع پرورش طیور، افزود: طی جلسات متعدد با شورای نظام دامپزشکی استان و هماهنگی های صورت گرفته با انجمن صنفی مسئولین فنی دامپزشکی، مسئولین فنی بهداشتی واحدهای پرورش طیور در شهرستانهای مختلف مشخص و با توجه به زیرساختهای فراهم شده در سامانههای مرتبط سازمان دامپزشکی کشور در شهرستانهای 10 گانه استان به انجام وظیفه مشغول شدند.

وی اظهار امیـدواری کرد، این طرح باعث افزایش بهره وری در تولید، کاهش بروز بیماریها و تسریع در گزارشدهی موارد بیماری، کاهش مصرف واکسن و آنتیبیوتیکها در طیور پرورشی، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مرغداران و... و همچنین رضایتمندی تولیدکنندگان در حلقههای مختلف زنجیره تولید و در نهایت رضایت مصرفکنندگان از سلامت و بهداشت فراورده خام نهایی گردد.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
2
4
از بیکاری کار تراشیدن برای دوستان. صف بیکاران شهرکرد و حومه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
2
2
خودشون که فارغ التحصیل هستند برای خودشون به صورت الزامی به ضرر مرغدار میان قانون تصویب میکنن، طبق قوانین جهاد کشاورزی هیچ الزامی وجود نداره و این تحمیل هزینه ی دامپزشک برای نگاه کردنه که باید مرغداری که داره همه جوره ضرر میکنه، از قیمت های دستوری تا نهاده ی های غیر دولتی چند برابر.... احتمالا چند وقت دیگه هم خودشون برای خودشون تصویب میکنن به ازای هر دام یا مرغ باید یک دامپزشک با حقوق 15 میلیون تومن به کار گرفته شود، چنین چیزی وجه ی قانونی ندارد و در صلاحیت سازمان دامپزشکی نیست! مثل اینه که الزام کنن هر خانواده یک پزشک استخدام کنن و ماهی 10 میلیونم حقوق بدن بهش! چنین چیزی منطقیه؟
دامپزشک ..........
|
Czechia
|
۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
1
سلام باید مثل استان ........... میکردند۶۰۰ تا مرغداری گوشتی و تخمگذار رو بسپرن به ۳نفر و نوندونی ایجاد کنند برا همینا، مسئول فنی بیچاره هم ۲تومن بگیره بزنن تو سرش و بیکار بمونه
محمد مهدی توسلی
|
Germany
|
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
1
3
استقرار دکتر دامپزشک در فارم های طیور و کلا فارم های پرورشی روشی کاملا اشتباه است.
کار تولید را باید به مسئول فنی تولید که کارشناسان علوم دام هستند سپرده شود.اگر مشکلی در فارم بود کارشناسان از دکتر دامپزشک مشورت خواهند گرفت
نباید زورکی برای کسی شغِل ایجاد کرد.مرغدار یا صاحب فارم باید حق انتخاب داشته باشه
پاسخ ها
مهندس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
دقبقا و به جا فرمودین جناب توسلی، زیرا مسئول فنی تولید که همان مهندس هست مسئولیت کلی دوره ی پرورش از تغذیه و سود پرورش تا پیشگیری و بهداشت دام و طیور را بر عهده دارد و صرفا در زمان مشکوک بودن بیماری خاص میتواند با دامپزشک و اداره ی دامپزشکی برای کنترل همکاری داشته باشد، چون صفر تا صد از ارزیابی جوجه یک روزه تا خوراک و نوردهی و تولک بری و... با مهندس مسئول فنی میباشد.
مهندس علوم دامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
0
0
جانه مادرتون بیخیال این کاراتون یشین‌
به مسئول فنی تولید باید اینکار سپرده بشه نه دامپزشک
دامپزشک بره کار درمانی شو انجام بده‌.پرورش تغدیه اصلاح نژاد و ..‌ مربوط به مهندسین امور دامه
نظر شما
ادامه