کد خبر: ۶۳۴۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
 

وبینار آموزشی «بیماری های انگلی مشترک انسان و دام با تاکید بر ایمنی و بهداشت شغلی دامپزشکی»

زمان: ۲۷ فروردین، ساعت 10 تا 15

هزینه ثبت نام: ۵۹ هزار تومان

https://irvmreg.ir/product/parasitic-diseases

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
1
2
خیلی عالی هست. ای کاش برای احقاق حقوق پیرادامپزشکی ارشد های دامپزشکی و پی اچ دی ها(بیوشیمی /انگل شناسی/قارچ شناسی/ ویروس شناسی/باکتری شناسی/ایمنی/بافت شناسی) هم کاری بشه.در وزارت بهداشت 4 نفر پی اچ دی رشته های مختلف علوم ازمایشگاهی مشارکتی و هیات مدیره ازمایشگاه تاسیس میکنن ...کاش اون قانون برای پی اچ دی های دامپزشکی هم اجرایی بشه.این یه خواسته صنفی هست ...چرا پیرادامپزشکان در نظام و سازمان نماینده ندارند؟کی قوانین بازنگری و عدالت برای پیرادامپزشکان اجرایی میشه؟
پاسخ ها
همکار پاتوبیولوژیست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
سلام. قانون مصوب مجلس شورا تصریح بر این دارد که دامپزشک متخصص آزمایشگاهی می تواند با گذراندن دوره یک ساله در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی، در آزمایشگاه خصوصی پزشکی مشغول به کار شود. این مطلب با انکار و مقاومت سخت مقامات در دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی مواجه شد گویی از مصوبه قانونی نمی گفتم و از عجایب هفتگانه می گفتم!!!
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
با سلام و خسته نباشید خدمت همکار پاتوبیولوژیست...این قانون برای پی اچ دی هایی که از کارشناسی علوم ازمایشگاهی دامپزشکی و ارشد و دکترا از رشته های ازمایشگاهی دامپزشکی(بدون بیس دکترای حرفه ای) میباشند هم مصداق دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
1
0
به نام خدا
مقام معظم رهبری:
هر جوان نخبه، پاره تن ایران عزیز ماست و برای رفع مشکلات نخبگان باید سند راهبردی امور نخبگان را کاملاً جدی اجرا و پیگیری کرد.

سلام و عرض ادب
احتراما، با عنایت به ماده 20 در فصل 5 و نیز ماده 22 همان فصل در آیین نامه آزمایشگاه تشخیص طبی با ارجاع به ماده 6 فصل 2 قانون مربوط به مقررات امور پزشکی و دارویی، خواهشمند است دستور فرمایند کمیسیون معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان ............، جهت صدور پروانه قانونی مسئول فنی در آزمایشگاه تشخیص طبی برای اشتغال اینجانب متخصص انگل شناسی بالینی دامپزشکی از دانشگاه ............، موافقت قانونی و اقدام لازم را به عمل آورند.
با نهایت سپاس -اسفند ماه 98
نظر شما
ادامه