کد خبر: ۶۳۲۹۸
تعداد نظرات: ۴۸ نظر
پاسخ قاطعانه «دکتر سیدحامد شیرازی بهشتی‌ها» به ادعای «دکتر حسین مروتی»:
رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در این یادداشت از سکوت ممتد و خواب زمستانی متولیان دامپزشکی در برابر اظهارات نابجا و غیرکارشناسی برخی کوتوله‌های علمی انتقاد نموده است ...
 

حکیم مهر: در پی ادعای «دکتر حسین مروتی» کارشناس حوزه جمعیت در صداوسیما که خود نیز دامپزشک و دانش‌آموخته دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران می‌باشد و در آن دختران دانشجوی رشته دامپزشکی را دارای بیشترین مشکلات بیماری‌های روانی دانشگاه عنوان کرده بود، «دکتر سیدحامد شیرازی بهشتی‌ها» رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با ارسال یادداشتی به حکیم مهر، به اظهارات وی پاسخ گفت.

به گزارش حکیم مهر، متن این یادداشت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: «من افتی الناس بغیر علم کان ما یفسده من الدین اکثر مما یصلحه؛ کسی که برای مردم بدون علم و آگاهی فتوا دهد، خرابکاری اش در دین بیشتر از اصلاحش می باشد.» (بحار الانوار، ج ۳۵، ص ۱۲۱)

متاسفانه باز هم شاهد اظهار نظری غیرعالمانه در عرصه علم و حرفه سترگ دامپزشکی هستیم و صدها و بلکه هزاران افسوس از سکوت ممتد و البته خواب زمستانی غفلت‌گونه متولیان دامپزشکی در برابر اظهارات نابجا، غیرکارشناسی و ادامه‌دار برخی کوتوله‌های علمی و به سخره گرفتن‌های صنف سخت‌کوش و مجهول‌القدر دامپزشکی توسط برخی برنامه‌های سخیف و توهین‌آمیز صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران.

همان‌گونه که مستحضرید اخیرا یکی دیگر از این مدعیان علم و دانش که طبق معمول صدا و سیما را بستری برای دُرپراکنی‌های خود یافته‌اند، در اظهارنظری غیرعالمانه و در عین حال سخیف و وقیحانه به نقل از همشیره به اصطلاح روانشناسشان فرموده‌اند: بیشترین مشکلات بیماری‌های روانی یک دانشگاه، مربوط به دختران دانشجوی رشته دامپزشکی است که لازم می‌دانم از باب اشاره (و نه تنبیه) مطالبی را به ایشان و جهت تنویر افکار عمومی عرض نمایم، امید که موثر واقع افتد:

 ۱) جناب به اصطلاح دکتر! همان‌طور که نمی‌دانید! عقل، بالبداهه و بالضروره درک می‌کند که ظلم، قبیح است و بر این مهم، بسیاری از اعاظم فلسفه و متکلمین عدلیه تاکید کرده و تنبیه داده اند و بر طبق کلام گوهربار و دقیق مرحوم شیخ‌الرئیس (ره) در منطق شفا و منطق اشارات، انکار بدبهیات موجب خروج انسان از فطرت انسانی خویش می‌گردد. به عبارت دیگر و به بیان تام ریگان، بنیانگذار مبانی اخلاقی حقوق حیوانات در جهان غرب، تقریبا همه ما در مخالفت با بدرفتاری با حیوانات، یکدل هستیم. حال با استناد به این اصل اصیل و رکن رکین چگونه عقل، تجویز می‌کند که در قبیح بودن ظلم و نفرت از آن که امری بدیهی است تفکیک جنسیتی وجود دارد که این چنین افاضه می‌فرمائید: دختران دانشجو در زمان دیدن فرایند کشتار گاو در کشتارگاه با فریاد، فرار می‌کنند! و بدتر از آن نتیجه می‌گیرید که بر این اساس، بیشترین مشکلات روانی مربوط به دختران دانشجوی رشته دامپزشکی است! با تأسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام، امید آن را دارم که فرمایشات شما از روی سبق لسان بوده و مصداقی تطبیق یافته بر کلام مرحوم شیخ‌الرئیس نباشد که اگر این طور است لازم است هر چه زودتر در جهت اصلاح آن برآمده و با اظهار ندامت و تاسف، از بانوان عزیز سرزمینم عمیقا عذرخواهی نمائید.

 ۲) به شما توصیه اکید می‌کنم حتما مدتی را به تحصیل «علم منطق» بپردازید تا بدانید که نتیجه درست منطقی، نیاز به صغری و کبری درست از لحاظ صورت و ماده دارد، نه این که بدون اطلاع از این علم شریف هر طور که می‌خواهید صغری و کبری چیده و نتیجه بگیرید.

 ۳) این‌که از منظر همشیره محقق و مدقق حضرتعالی، بیشترین مشکلات بیماری‌های روانی یک دانشگاه در دختران دانشجوی دامپزشکی است، بر اساس کدام مطالعه یا تحقیق قابل استناد است؟! آیا اصلا مطالعه علمی در این زمینه وجود دارد؟! لطفا آن را در اختیار ما نیز قرار دهید.

 ۴) نمی‌دانم چگونه بر اساس استقراء ناقص از دانشجویان هم‌ورودی‌تان و بر پایه فرمایشات همشیره روانشناستان که احتمالا با نظریات دقیق و عالمانه خود! هم‌اکنون از سرآمدان این رشته، محسوب می‌شوند به تعمیم جزء به کل دست یافته و نتیجه گرفته‌اید: بیشترین مشکلات بیماری‌های روانی یک دانشگاه در دختران دانشجوی دامپزشکی است! توصیه بنده به شما در تحصیل علم منطق، مصرانه پابرجاست.

 ۵) بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در اثر شریف و وزین خود به نکته بسیار مهم و کلیدی اشاره می‌فرمایند: «از نظر حقوق انسانی، تفاوتی بین زن و مرد نیست زیرا که هر دو انسانند و زن حق دخالت در سرنوشت خویش را همچون مرد دارد. بله، در بعضی از موارد تفاوت‌هایی بین زن و مرد وجود دارد که به حیثیت انسانی آنها ارتباط ندارد» (صحیفه نور، ج ۲، ص ۴۹). حال شما بر چه اساس، زنان را از مردان تفکیک نموده و بیشترین مشکلات روانی را به آنها نسبت می‌دهید؟! توجه کنید: تفاوت‌های بین زن و مرد، ارتباطی به حیثیت انسانی آنها ندارد.

 ۶) زنان نیمی از آمار جمعیتی جامعه را دارند ولی بخاطر جایگاه والا و گران‌سنگی که دارند، بر کل جامعه تاثیر می‌گذارند. انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از تعالیم نورانی اسلام، جایگاه و نقشی والا و مهم برای زنان در نظر گرفته است. بحمدالله و المنة در جمهوری اسلامی ایران، زنان توانمندی‌های خودشان را در عرصه‌های مختلف اجتماع به اثبات رسانده‌اند و پا به پای مردان در عرصه‌های مختلف شغلی و اجتماعی نقش‌آفرینی نموده‌اند.

 ۷) در طول نزدیک به دو دهه فعالیت آموزشی، تحقیقاتی و پاراکلینیکی در حرفه شریف دامپزشکی و به ویژه در مدت بیش از سه سال که در کسوت «ریاست دانشکده دامپزشکی»، خادم دانشجویان عزیز و دوست داشتنی این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج هستم، شهادت می‌دهم اگر علاقه‌مندی دختران دانشجوی دامپزشکی به علم استراتژیک دامپزشکی و تحصیل آن بیش از دانشجویان پسر نباشند، لکن قطعا و یقینا هم‌ردیف و هم‌پای آنها است و چه بسا در برخی جایگاه‌های شغلی حرفه مجهول‌القدر دامپزشکی، زنان بیش از مردان خوش درخشیده‌اند و صنف دامپزشکی همواره به بانوان افتخارآفرین خود می‌بالد و زحمات و تاثیرگذاری آنها را ارج می‌نهد.

 ۸) همان‌طور که باز هم نمی‌دانید! در دامپزشکی جایگاه‌های شغلی متعددی وجود دارد و این که برای اثبات کلام سخیف و وقیح خود مبنی بر بیشتر بودن مشکلات بیماری‌های روانی به دانشجویان دختر دامپزشکی به درس بهداشت و بازرسی گوشت و کار در گشتارگاه تمسک جسته‌اید، ما را به یاد کلام دلنشین و متقن مرحوم شیخ‌الرئیس(ره) می‌اندازد.

 ۹) شایسته است توضیحاتی مستند در خصوص سوابق تحصیلی، علمی، پژوهشی، اجرایی و حرفه‌ای خود ارائه نمائید تا برخی شائبه‌هایی که در این‌خصوص وجود دارد، مرتفع گردد.

 ۱۰) مجددا و موکدا به شما توصیه می‌نمایم در اسرع وقت و پیش از آن که دیر شود از دانشجویان دختر دامپزشکی و بانوان دامپزشک سرزمینم که صنف دامپزشکی مرهون خدمات شایسته و ارزشمند آنها است رسماً و از تریبون صدا و سیما عذرخواهی نمائید.

و اما سخن آخر من با متولیان در خواب فرو رفته دامپزشکی:

اگر فقط و فقط یک‌بار در برابر اظهارنظرهای غیرکارشناسی و تمسخر و توهین‌هایی که به حرفه و صنف مظلوم دامپزشکی می‌شود واکنش جدی و محکم، به جا و به موقع نشان دهید، دیگر شاهد آن نیستیم که هر فردی با سوابق علمی و حرفه‌ای مجهول به خود اجازه دهد تا در خصوص این رشته، اظهارنظر نماید. امید است که عرایض حقیر تلنگری باشد بر این که به خود آئید!

دکتر سیدحامد شیرازی بهشتی‌ها

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و عضو هیات مدیره انجمن علمی- تخصصی کلینیکال پاتولوژی دامپزشکی ایران

 

انتشار یافته: ۴۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
ن.گ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
13
30
بنده شخصا بعنوان یک خانم فارغ التحصیل دامپزشکی به رشته مورد علاقه ام میبالم و از طلوع آفتاب تا گاهی اوقات غروب خورشید با تمام سختیهای کارم ،تمام خطرات جاده ای،ضربات ناشی از دام حین کار و..... بودن کنار حیوانات را به بودن در کنار حیوانات انسان نما ترجیح میدم،باتمام سختیها شنیدن صدای گاو و گوسفند آرامبخش است اما شنیدن صدای انسانی امثال ایشون مسلما روان آدم را مشکلدار میکند ،اگر هم دوره ایهای ایشون مشکلات روان داشتن قطعا مشکل از خود این آقا بوده ............................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
اگه افتخار میکنی بانوی دامپزشکی هستی
اسم ت رو کامل ثبت میکردی
دامپزشکی :کفش های میرزا نوروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
دامپزشکی افتخاری نداره.خانم ها از نظر آفرینش و خلقت ،بیشتر احساس گرا هستن تا واقع گرا.دامپزشکی برای من دقیقا مثل کفش های میرزا نوروز بود.میرزای بیچاره به خاطر اون کفش ها تا لب مرگ رفت من با این دامپزشکی بعد اون همه مصیبت که از رشته دامپزشکی نصیب من شد چندین بار اون دنیا رو بوسیدم و برگشتم.
همکار
| United States of America |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون سرکار خانم ن. گ اسمتون رو کاش کامل مینوشتید تا همکاران و دانشجویان با رزومه و مقالات و cvشما بیشتر اشنا بشن و مستفیض بشن
ن.گ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
5
18
سپاس از لطف جناب آقای دکتر شیرازی⚘
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
7
18
ممنونم از دفاع تمام قد شما. متاسفانه صداوسیما محلی برای عرضه اندام چنین آدمهایی شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
20
21
واژه کوتوله اصلا مناسب نبود و صداقت و صراحت کلامتان را به حاشیه راند. به عنوان رئیس دانشکده در انتخاب کلمات و عبارت دقت بیشتری بفرمایید. با سپاس.
متفکر.
|
Singapore
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
15
15
خودشماهم که دارین توهین امیزحرف می زنین.کوتوله علمی. ودرمورددامپزشکی نوشتین علم استراتژبک کدام استراتژیک انگارخوابین همه بیکاروگرسنه هستند دانشجوباسختی وتلاش سخت ترین دروس را گذرانده ولی درنهایت بیکاروسرخورده نادم ازتحصیل دراین رشته اشباع شده دچارافسردگی می شود چه استراتژیکی!!!!!
پاسخ ها
صفری
| United States of America |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
دوست عزیز به دلیل شرایط سخت اجتماعی برای هر رشته ای مشکلاتی هست چه بسا برای رشته ما بیشتر اما این که همه گرسنه و بیکارن یک جمع بندی نادرست است، ندامت شما دلیل بر نادم دانستن همه نیست من با افتخار یک دامپزشک و هزار بار دیگر هم برگردم عقب یک دامپزشک خواهم شد. امیدوارم که شما هم بتونین مسیرتون رو در راه رسیدن ب موفقیت پیدا کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
جناب صفری لطفا درباره شرایط شخصیتون کمی بی پرده صحبت کنید. زیره کلمات شما یه حرفهایی هست . لطفا مسیرتون رو بدون تعارف و رک بفرمایید قطعا وقتی اکثریت ناراحت هستم و یکی راحت میاد میگه مسیر رو درست انتخاب کن یه جای کارش میلنگه بد جورم میلنگه. اگر وارد سیستم دولتی شدی بفرمایید چگونه؟ اگر بخش خصوصی هستید و موفق شدید باز هم بفرمایید با ساپورت کی و چی؟ اینکه یهو تو این رشته بری بالا ماله 25 ساله پیش بود نه الان . وقتی کسی مثل شما نصیحت میکنه حد اقل چهارتا مثال از خودش هم میزنه اخه شما همکارا رو چی فرض کردین ؟ فکر میکنید با توی گوشی به عنوان ادم موفق پیام دادن تاثیر مثبت میگذاره روی بقیه؟ اوکی بیاید توضیح بدید خودتون میگید کلی گویی نکنید بعد خودتون کلیات رو میگید؟
متفکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
درجواب اقای صفری بهتراینه که چشمات رابازکنی واینهمه فارغ التحصیل دامپزشکی بیکاروسرخورده افسرده وبی پول راببینی واقرارکنی ومرانادم تصورنکنی من وضعیت اسفباردامپزشکی ودامپزشکان راگفتم دامپزشکی متولی ندارددلسوزندارد حامی نداردیاورنداردکلا فراموس سده واکثریت بیکاران این رشته بانظرسمابشدت مخالفند که خودراموفق قلمدادمیکنی ماباید منافع اکثریت اجتماع را مدنظرقراردهیم نه افرادی نه بارانت وپارتی وسهمیه به ناحقمناصبی رااشغالکردندوتازه.خودراهم موفق قلمدادمیکنند به امیدبیدارشدن وجدانهای خفته وسامان یافتن رشته دامپزشکی بامحدودکردن پذیرش این رشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
13
16
واژه کوتوله بسیار عالی بود
علیرضا خلج زاده
|
Canada
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
14
10
جناب دکتر بهشتی عزیز
از اینکه همیشه تمام قد و بی پرده جلوی حرف ناحق می ایستید از شما سپاسگزارم . خداوند به شما توفیق روز افزون عطا بفرماید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
6
5
در صحبت های هر دو طرف بایاس وجود دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
5
6
امیدوارم برخی افراد سینه چاک محیط زیست که در صف اول درمان حیوانات وحش هستند هم مانند ایشان جنم صحبت کردن و دفاع از رشته خود را داشته باشند و اعتراض خود را به ضرر ارتباطات و رانت خود ندانند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
دقیقا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
کاملا موافقم
همچنین روسای سازمان و نظام!
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
متاسفانه سکوت برخی افراد باعث چنین ..........هایی شده
ناشناس
| France |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
خب اسمش رو بیار. مگه اونی که توی صدا و سیما حاضره رو نمی گی؟ پس جمع نبند! اسم همون رو بیار!
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
3
13
سخنان بسیار زیبا وصریح آقای دکتر شیرازی بنده را به عنوان یه کلینیسین خانم دلگرم کرد
امیدوارم پاینده باشید...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
5
6
از حسن نیت تان سپاسگزارم ولی اینکه جنابعالی به منظور تحقیر طرف مقابل!!، از واژه کوتوله استفاده فرمودید، ......... است. در انتخاب واژگان دقت کنید.با کاربرد واژه کوتوله به منظور تحقیر دیگران دل هایی شکسته خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
جالب است که شما دل ایشان که امکان داردناراحت شود برایتان مهم است ولی در مقابل بی احترامی ایشان به ما دامپزشکان خانم سکوت اختیار کرده‌اید!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
من دل دکتر مروتی رو عرض نکردم. دل کسانی که به لحاظ قامت، کوتاه قامت محسوب می‌شوند، استفاده از واژه کوتوله، به منظور تحقیر افراد صحیح نیست.
سبکرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
با تشکر از جناب دکتر بهشتی ها . بکاربردن کلمه کوتوله علمی بنظر من توهین و تحقیر از جهت جسمانی نیست بلکه منظور کم بودن بارعلمی ست که بحق و بجا از این واژه استفاده شد ه . اکر قرار باشه از نظر روانشناسی با موضوع برخورد بشه بایستی از کارسناسان خبره دعوت بشه . اینکه بنده هم نقل قولی کنم از منابعی که میگن‌بسیاری از دانشجویان‌پزشکی به دلیل فشارهای روحی کنکور و سختی شرایط تحصیل نیاز به مداخله روانشناسی دارند خیلی کارشناسانه نیست .
مازيار صالحي
|
United States of America
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
5
3
تشكر از جوابيه جامع وكامل و عالمانه استاد ارجمند و دلسوز دامپزشكي جناب دكتر بهشتي ها
سلام
به نظر ميرسه كه نظام دامپزشكي بايددر اين مورد جوابيه صادر كنه
همينطورروساي ساير دانشكده ها و تشكلهاي دانشجويي
همه بيانيه جداگانه به مراجع مختلف ارسال كنند
اولا صرف دامپزشك بودن ايشون دليل بر مستندبودن حرفاشون نيست
دوما ايشون ايا نماينده دامپزشكي كجا هستند كه اختيارات اظهار نظر در اين سطح بهش داده باشن
سوما ايا خود ايشون كه بقول خودش با بيشتر از ٦٣ تا ترسو چندسال همكلاس بوده ايا سالمه و اگر سلامت روان خودش درست ميبود پشت تريبون عمومي براي يك مجموعه عظيم و متوليان سلامت دام و انسانها و تامين كننده غذاي سالم تصميم گيري بر مبناي حس و خاطرات تحصيلي خودش نميكرد
چهارما ايا خواهرشون مرجعيت علمي براي تحقيق در زمينه سلامت روان دامپزشكان داره و در اين زمينه اكسپرت هست؟ و ضمنا ايا در نشريه معتبر علمي ايا مقاله پژوهشي در اين زمينه ارائه داده كه قطعا بر روي يك ورودي انهم بدون در نظر گرفتن تناسب جنسيتي نميتوان از نظر اماري دو نفر را با ٦٣ نفر مقايسه نمده است را چاپ كند
پنجما اينكه آيا تناسب جنسيتي در ورودي ايشون رعايت نشده و موجب عدم رشد جمعيت بوده و هيچ عامل ديگري دخالت ندارد؟
ششما ايا همون ترسوهاي گروه ورودي ايشون به درجات علمي و كاري بالاتر از ايشون نرسيدن
و
.
.
.

(صالحي)
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
4
3
عالی
اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
6
8
کوتوله رو خوب گفتید جناب دکتر. با هر کسی باید به زبان خودش حرف زد . وقتی( بی جا )صحبت میکنن باید( به جا ) و با همون (ادبیات بی جا) جواب بگیره . خوب یا بد این مسیری بوده که براش زحمت کشیدیم لازم نیست کسی قضاوتمون کنه . ضمنا بنده هم در همان سالها ورود داشتم و با افتخار میگم بهترین هم کلاسی های خانم رو داشتیم چه در اخلاق و چه در علم. اینکه در اون مقطع توی کشتارگاه از دام یا از خون بترسن طبیعیه خوب ادم میاد کشتارگاه که ترسهاش رو تبدیل به منطق کنه و عادت کنه و جالبه همون خانومهایی که میترسیدن الان 2 تاشون از بهترین جراحان هستن در کشورهای اسکاندیناوی و فخر بنده و امثال من و الان با اطمینان همگی در کار و زندگی خانوادگی موفق هستن . روی صحبتم با خانمهای هم رشته نیست با اون بنده خدای ...... هست که من بهش میگم ......... اقا جان مثل مرد پاشو بیا توی حکیم مهر از خانومها عذر خواهی کن میدونی که ما مردا بخوایم وادارت کنیم ............................... حکیم مهر سانسور نکنید این بنده خدا باید بااااید بدونه اقایون هم از صحبتهای ایشون جوش آوردن.
دهقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
4
3
دکتر شیرازی بهشتی ها
درود و صد درود بر شرف و غیرتت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
4
3
سپاس بسیار ازدکتر بهشتی شیرازی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
6
5
آقای دکتر شیرازی بهشتی ها
سلام
توهین کنندگان به بهشت نمی روند
خواه مروتی باشد یا بهشتی ها
اما اون آقا هم پر بی راه نگفته
شاید درست نتونسته منظورش رو بیان کنه
اما خانم دکتری که با تخصص داره ماهی 3 میلیون به عنوان مسئول فنی می گیره امکان نداره تحت فشار روانی باشه؟
کما این که آقایان هم هستند
و اصولا جامعه ما بهداشت روانی سالمی نداره جناب بهشتی ها
شما کوتاه بیا
.........................
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
جناب به اصطلاح دکتر
با کدام منطق به یک نفر اجازه میدید در رسانه ملی به یک قشر قابل توجه از مردم توهین کنه که از قضا همکاران ما هستن و آبروی اونها آبروی ماست ؟
پاسخ استاد عزیز و برادر بزرگمون آقای دکتر بهشتی ها کاملا به جا و صحیح بود
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
7
3
دکتر یه چیزی دونسته که گفته حالا شاید یه مقدار تند گفته ولی اگه مثبت گرا باشیم وجود یه عارضه و مشکل رو گوشزد کرده که باید پیگیر شو و به فکر درمان و پیشگیری از این گونه مشکلات در دختران دانشجو شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
ینی ادمی که هنوز بلد نیست ............ میارن تو تلویزیون؟ از این ادما بعیده ...............
کفش های میرزا نوروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
2
9
دکتر بهشتی ها،پاسخ قاطعانه لازم نیست ... بیشتر روسای دانشگاه ها به جای محافظه کاری،بهتر است قبل از اینکه به طور فله ای دانشجوی دامپزشکی بیرون بدید،که نتیجه اون هم بیکاری و بیگاری عظیم فارغ التحصیلان این رشته شده و در حقیقت ریشه این افسردگی و واکنش های روانی خود مسئولین دانشگاه ها و مجلس و دولت هستن نه دکتر مروتی ها(که من اصلا ایشون رو نمی شناسم) بشینید و این معضلی که خود مسولین غیر مدیر در کشور ایجاد کردن(حالا عمدی یا غیر عمدی) رو حل کنید.وقتی نمی تونید برای رشته ای اشتغال ایجاد کنید،اون رشته رو یا محدود کنید یا کنسل .............
محمدمهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
2
8
.............. بدون اهانت کردن هم میتونیم منظور خودمونو بیا ن کنیم
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
1
2
حکیم جان خوب از اب گل الود ماهی می گیری حالا ........ یه چیزی گفته تو چرا نمکشو زیاد می کنی ایا صرفا بخاطر تحریک احاسات مردم نیست کمی منطقی فکر کن دراین اوضاع واحوال کارخوبی نیست ....................
طرفدار آزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
2
1
دکتر جان بسیار عالی و درست فرمودید ، من در همین جا از مسئولین دام پزشکی که فقط بلدند .......... کنند و هیچ توجهی و علاقه ای به حضور در صنف به معنای واقعی کلمه ندارند شکایت دارم و امیدوارم خانه ی ظلم این غافلان دولتی و ............. ویران شود. به امید حضور تفکر بسیجی بی ترمز و جهادی در عرصه های مختلف تا ............... را در مرکز صدای و سیمای به اصلاح اسلامی بدوزند.
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
3
5
اینها همش تقصیر دامپزشکی واحد بافت هست حکیم جان!!!!!
مصطفی قلاوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
2
3
به عنوان کسی که تحقیق میدانی و آکادمیک در گذشته داشتم و دوستان و همکاران در نظرسنجی آنلاینی که نشریه وزین حکیم مهر با بنده همکاری نمودند و قبلا منتشر کردند و همکاران شرکت نمودند باید عرض کنم ما این آسیب جدی و عمیق را داریم و بهتر است برای این مساله که با آن مواجه هستیم، به‌دنبال راه حل باشیم.

مرد میدان هستی بسمه الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
1
4
حیف دانشگاه تهران و بودجه دولتی که برای برخی به اشتباه صرف میشود.
حداقل از بانوانی دامپزشک و فرهیخته از جمله خانم دکتر کریم، خانم دکتر روحانی و دیگران بیاموز.
علوم پایه
|
United States of America
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
2
4
بازهم همون رویکرد فمنیستی افراطی! جناب دکتر چرا فکر پسرای دامپزشک که مجبورن جاهای غیر مرتبط مثل راهنمایی رانندگی خدمت سربازی کنن یا دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پایه پیرادامپزشکی نیستین؟ پیرادامپزشکی ها از کاردان تا پی اچ دی دارن تلاش میکنن زحمت میکشن ولی قوانین قدیمی هست حیطه کاری مشخص براشون درنظر گرفته نشده فکر اونا هم باشین از این پیگیری ها کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
الان انتظار داری رییس دانشگاه کاری برای سربازی بکنه؟! دلت خیلی پره ها قاطی کردی
همکار
| Canada |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
نه منظورش اینه اگه ایشون اینقدر پیگیر هستن درباره چالش های پسرهای رشته دامپزشکی هم واکنش نشون بدن ...تبعیض قایل نشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
من همون نا شناس بالایی هستم. کاش حکیم مهر شرایطی رو فراهم میکرد که دوستان بتونن باهم مستقیم اشنا بشن. شاید میشد برای ایشون تو عالم همکاری یه حرکتی زد یا یه جوری کمکش کرد.
ناشناس
|
Sweden
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
2
1
یک کلام هیج فردی حق ندارد کلامی اهانت آمیز در مورد فرد ویا افراد وگروهی بیان کند چون درشان‌یک اتسان مدعی دانش آموخته دانشگاهی که نیست درشان سایر افراد عادی جامعه هم‌ نخواهد بود بایدبا کلام‌رسا گوینده در هر کجا که‌ابن‌مطلب عنوان‌کرده‌عذر خواهی کرده وبگوید قیاس بنفس کردم‌ ویاتحت تعقیب قضایی قرار گیرد واگر در صدا وسینا مطلب‌عنوان شده‌گرداندگان برنامه وایشان مواخذه شوتد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
5
عذرخواهي رو بايد مسوولين دامپزشكي ادا كنند كه وضعيت حقوقي پرسنل بشدت اسفبار و واقعا توهين اميزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
2
3
اسرع وقت!! حالا که تعطیلاته بزار بعد از 13 میاد عذر خواهی. از اول نباید کار به اینجا میکشید
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
0
بسمه تعالی
واقعا مایه تأسف هست که در رسانه ملی اجازه پخش چنین .......... سخیفی داده میشه و کماکان مسئولین خفته که به حال وخیم قشر فرهیخته و زحمتکش دامپزشکی نه تنها فکری نمی‌کنند بلکه با تأسیس نابجا و متعدد دانشکده دامپزشکی نمک به زخم ما می پاشند. اون آقای ..... دکتر هم باید خجالت بکشند واقعا شرم آور است که بدون ارایه مدارک چنین توهین می کنند!
نظر شما
ادامه