کد خبر: ۶۳۲۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

هیات دولت مصوب کرد واردات کالاهای اساسی، ضروری و میوه شامل برنج، چای، دانه های روغنی، مغز گردو، بادام هندی، نهاده‌های دامی، دام زنده، گوشت گاو و گوساله بدون الزام به ارائه گواهی سایر دستگاه‌ها از جمله گواهی GMP انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دفتر هیات دولت، در این جلسه که به ریاست «حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی» رییس جمهوری برگزار شد، همچنین مقرر گردید میوه های گرمسیری و نارنگی نیز از طریق شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران از محل ارز حاصل از صادرات سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ خود بدون الزام به ارایه گواهی سایر دستگاه‌ها از جمله گواهی GMP انجام و در شبکه توزیع کشور عرضه شود.

هیات وزیران سازمان دامپزشکی و حفظ نباتات را موظف کرد تمهیدات لازم برای بررسی سریع ارزیابی قرنطینه ای را در مرزها تدارک ببینند.

همچنین به موجب تصمیم دولت، واردات کالاهای اساسی و ضروری یاد شده توسط شرکت های تعاونی مرزنشین و پیله وران از محل صادرات یکدیگر در سال های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ خارج از سهمیه ارزی و مقدار تعیین شده بوده و امکان واگذاری ارز حاصل از صادرات پیله وران و شرکت های تعاونی مرزنشین به سایر پیله وران و شرکت های تعاونی مرزنشین میسر می باشد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
یعنی چه؟ بررسی سریع ارزیابی قرنطینه ای؟!
gmp نمیخواد یعنی چه؟
یعنی مثلا رای ورود گوشت و مرغ نیازی نیست وضعیت سلامتش از مبدا چک بشه و فقط باید توی مرز بررسی قرنطینه بشه>

نمیدونم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
ای کاش ای هیئت دولت تسری پرسنل دامپزشکی و بروز رسانی تعرفه های دولتی راهم به همین شیکی تصویب میکرد
نظر شما
ادامه