کد خبر: ۶۳۲۳۰
تعداد نظرات: ۷۷ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
حقوق و مزایای دریافتی مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی بسته به مدرک تحصیلی، ضریب سختی کار، روزکاری یا شب‌کاری و محل کار متغیر خواهد بود ...
 

حکیم مهر: بر اساس مصوبه شورای عالی کار، حداقل دستمزد روزانه کارگران در سال ۱۴۰۰، از ۶۳۶ هزار و ۸۰۹ ریال در سال 99 به ۸۸۵ هزار و ۱۶۵ ریال افزایش یافت.

به گزارش حکیم مهر، بر اساس مصوبه شماره 237409/ت 46657ه مورخ 1390/12/2 هیئت وزیران که به استناد ماده 21 قانون سازمان دامپزشکی و ماده 18 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی تنظیم شده است، حقوق و مزایای مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی، ضریبی از حداقل مزد مصوب شورای عالی کار بوده که بر اساس مدرک تحصیلی، سختی کار و ضریب منطقه‌ای متفاوت میباشد.

بر اساس مصوبه هیأت وزیران در سال 90، این ضرایب به شرح زیر تعیین گردیدهاند:

جدول شماره 1- ضریب مدرک تحصیلی

 

جدول شماره 2- درصد سختی کار- بسته به شرایط و ویژگیهای هر یک از مشاغل مربوط

 

جدول شماره 3- ضریب منطقهای

 

به گزارش حکیم مهر، بر این اساس، در سال ۱۴۰۰ حداقل حقوق دریافتی ماهانه مسئولین فنی بهداشتی با مدرک دکترای عمومی دامپزشکی مربوط به مراکز توزیع و عرضه فرآوردههای خام دامی بوده که چنانچه در کلانشهرها مشغول به کار باشند، حدود ۷ میلیون و ۷۸۱ هزار تومان محاسبه میگردد.

البته این حقوق، کمترین دریافتی ممکن بوده و بسته به مدرک تحصیلی بالاتر، ضریب سختی کار بیشتر، شبکاری و یا کار در شهرهای کوچکتر، افزایش خواهد یافت.

به عنوان مثال، چنانچه دکتر دامپزشک متخصصی بصورت شبانه در یک کشتارگاه طیور واقع در شهری غیر از مرکز استان مشغول به کار باشد، حقوق دریافتی ماهانه وی به بیش از ۱۵ میلیون و ۵۷۷ هزار تومان افزایش خواهد یافت. 

پی‌نوشت حکیم مهر:

این تعرفه‌ها در حالی اعلام می‌شود که بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط حکیم مهر در سال‌های گذشته، بیش از ۸۶ درصد از مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی، حقوق و مزایایی کمتر از تعرفه مصوب دریافت می‌کنند! (اینجا)

 

انتشار یافته: ۷۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
France
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
15
27
اقا کمه ... مسئول فنی باید حداقل حداقل ۲۰ میلیون بگیره

نظراتی که بزودی دامپزشکان در زیر این پست خواهند نوشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
نخیر عزیز جان می‌نویسند که
نصف این حقوق رو هم نمیدن به همت اداره جات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
عاااالی بود
مسئول فنی
| United States of America |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
مشخصا دامداری، از اون دامدارای ................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
مسلما تو هم از اون مسول فنی های....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
رییس شرکتهای.... رو یادتون رفت
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
اقای محترم ،به اداراه جات ،چه ربطی ،داره ؟؟؟؟؟؟
phd
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
دامپزشک هایی که ب علوم پایه میگن دامدار بعدا موقع کمپین پیوستن دامپزشکی به وزارت بهداشت میان التماس و خواهش به دامدارها برای مساعدت جالبه یکی از این عزیزان که میگه دامدار خودش شده دلال و واسطه مهاجرت و اخذ پذیرش تحصیلی از خارج انگار وکیل مهاجرت هست ... اینو دلال های جلو و اطراف سفارت ها هم انجام میدن که .... تویی که به علوم پایه میگی دامدار خودت تنها پژوهش عمرت پایان نامت بوده یدونه مقاله در یه ژورنال معتبر نداری بعد به پیرادامپزشکا میگی دامدار!
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
دوست عزیز من در یک شرکت دارویی کار میکنم و در سال ۹۹ دریافتی ای معادل ۱۵ میلیون داشتم .این قضیه چیزی دور از ذهن نیست
دکتر دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
19
درود بر حکیم مهر
در حال حاضر همچین حقوقی کارفرماها پرداخت نمیکنن
حقوق ها بسیار پایینتر از این مبلغ میباشد
نظام دامپزشکی که مسئول اجرائی شدن ماده 19هست هیچ اقدامی انجام نمیدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
2
32
اف بر سازمان دامپزشکی که حقوق دامپزشکان جدید استخدامی 2800 است
حقوق دکتر در حال بازنشستگی در حدود 8 ملیون است
........................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
شما هم باید یه کمی صبر کنی جانم‌!!
مسوول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
23
باسلام اگراین مبالغ از طرف سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی به کلیه استانهای کشور ابلاغ قانونی (لطفا به واژه ابلاغ قانونی توجه بفرمایید)بشود به شمااطمینان خواهم دادوضعیت ازسالهای گذشته بهترویک وحدت رویه درکل کشور شکل خواهدگرفت .
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
به نظر من اگرابلاغ نشود کارفرماها وادارات دامپزشکی اعلام می کنند که بروید حقوقتان رااز سایت حکیم مهردریافت کنید!!!!!!!
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
4
25
بجای این حقوق های افسانه ای ورودی دانشکده ها را بگیرید تعداد دامپزشک کم باشد کارفرما مجبور به پرداخت هر مبلغی میشود حتی اگر تعداد دامپزشک کم باشد میتوان برای دو شرکت یک دامپزشک استخدام کرد (مدل اروپائی و آمریکائی ) چرا نمیخواهید قبول کنید مشکل جای دیگر است ۴ دانشکده برای کل کشور کفایت میکند ورودی ده برابر ظرفیت است آخر مگر رئیس شبکه دامپزشکی چقدر حقوق میگیرد همه اش ۵-۶میلیون .
پاسخ ها
دکتر حسین رضایی
| Canada |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
عزیز جان وقتی سود تو دانشگاه آزاد و پول گرفتن هستش چرا باید روند گرفتن دانشجو متوقف بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
رئیس هر چی میگیره واسه خودش میگیره
بخش دولتی و خصوصی چه ربطی به هم داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
شما به این رقم ها در این گرانی حقوق افسانه ای میگید
مسئول فنی
|
United States of America
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
13
قرار داد جهت آپلود در سایت اداره ۶.۳۰۰
قرارداد با کارفرما ۴.۰۰۰
اداره و نهاد نظارتی هم کشک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
اداره چکار کنه همش واگذار شده به نظام دامپزشکی که فقط نقش صدور پروانه و دریافت هزینه رو داره دست اداره رو بستن وقتی خود مسئول فنی قبول میکنه مدرک بزاره واسه دو میلیون تومن اداره چکاره است باید از خودتون شروع کنید قرار بزارید هیچ کس زیر 15 میلیون نگیره
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
3
10
خب یکی مثال میزنید که انقدر پول میگیره چطور ما نمیبینیم چرا دروغ مینویسید ۱تومن به زور میدن اونم بعد از التماس کردن
پاسخ ها
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
اداره فقط حرف میزنه، نمیدونم با چه سیستمی غربال شدن اینا.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
2
13
جالبه بدونید خیلی از مسئولین فنی درباره مبلغ حقوق به همدیگر هم دروغ میگن
پاسخ ها
زمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
اینو کاملا موافقم.دوستان سوتفاهم پیش نیاد همه همینیم حتی خودم
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
24
نظام دامپزشکی بجای نظارت و اجاری ماده 19 به فکر برگزلری کلاس و و دوره های بیخود و ایجاد درامد برای خودشون هست. متاسفم متاسقم متاسفم
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
20
فقط افتادند تو شهرک سازی و افزایش حق عضویت
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
12
5
خوب شما بشید رئیس نظام دامپزشکی همه کارها رو درست کنید این که دیگه انتخابیه فقط غر زدن و تاسف خوردن که هنر نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
افرین عالی بود
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
2
13
کاش مسئول مشخص کردن و دادن حقوق به صورت ماهیانه نظام دامپزشکی بود ...حدودی تعیین میکرد و از کارفرما دریافت میکرد و به دامپزشک میداد و در غیر اینصورت پروانه ها لغو میشد
قرار دادی که با خود شخص بنده بستن و ذکر هم شده تا پایان پاییز سال بعد ۴میلیون تومن،از زمان صدور پروانه حتی افزایش قانون کار هم تعلق نمیگیره به صورت توافقی! ...با تورمی که هر ساله شاهدیم ...مبلغ عیدی کف عیدی کارگر
حالا عده ای میان میگن بهمون همین شماها با دریافت حقوق پایین مسبب هستید ...یا کار زیاد...با این اوضاع جامعه کار زیاد نیست نمیشه هم با اینهمه درسی که خوندیم بشینبم تو خونه ...واقعا نمیدونم من داره سرم کلاه میره و ساده ام یا اوضاع همه همینه
پاسخ ها
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
با کلیت فرمایشاتتون موافقم ولی نظام دامپزشکی، سازمان و اداره کل استان ها هم خودشان ارگان درستی نیستند دوست عزیز‌.
..........................
ناشناس
|
France
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
8
به نظرتون چند درصد مسئولین فنی تو این رنج دریافتی دارند؟؟؟؟
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
5
19
تحصیل در رشته دامپزشکی یکی از بزرگترین اشتباه من بود.
مسول فني
|
United States of America
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
1
8
چرا تعرفه كارخانجات دارويي هيچ وقت وجود نداره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
تعرفه برای مسئول فنی های واردات هم تعریف نشده
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
4
5
برید خدا را شکر کنید که مثل دکترای مهندسی بیکار نیستید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
شما اینجا چه کار میکنی
برو دنبال همون نظام مهندسی
دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
2
2
تا وقتی ....................... مسئول فنی مظلوم هم مجبوره به قیمتهای خیلی پایین قرارداد ببنده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
6
4
ما که سه تومن میگیریم
والسلام نامه تمام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
تا ادمایی مثل شما باشن وضع همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
همین شماها هستید که ...... تو کار بقیه بابا یکم برا خودتون شخصیت قائل باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
البته تو یه کارفرمای ........ که این متن را نوشتی
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
1
1
نه خیلی ،کارمندان ،دولتی ،زیاد میگیرند ،کو؟
یک پزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
2
18
به دلیل اینکه برادر من دامپزشک هست با جامعه شما آشنا هستم، وقتی هیچ اتحادی بین شما دامپزشکا نیست ، وقتی نمی‌تونید سر کوچکترین مسائل به توافق برسید و وقتی دائم در حال تخریب هم هستین بجای سازش با هم چه توقعی دارین؟ نه بخش خصوصی و نه بخش دولتی شما منسجم نیست، و هم بخش دولتی و هم خصوصی در دامپزشکی در حال تخریب هم هستن
دوستان عزیز دامپزشک اگر تونستید اتحاد پیدا کنین بین خودتون اونوقت حتی سازمان نظام هم به زانو در میارید اگر نتونستید این اتحاد را شکل بدید، ساده بگم کلاتون پس معرکه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
شما چه بیکاری که در سایت دامپزشکی وب گردی میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
1
0
خدا دامپزشکی و کارمندان بخش دولتی رابیامرزد.خدایی مردانی سختکوش بی ادعا چند برابر سایر کارمندان کار میکردن و کار سایر ادارات ازجهاد و بهداشت و منابع طبیعی و بهزیستی و شهرداری و فرمانداری و...را انجام میدادن اما حقوقشان در ده روز اول ماه تمام میشد هیچ کس هم پناهشان نبود جز خدا که عاقبت هم رفتن پیش خدا
صدرا
|
Sweden
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
4
0
با سلام در صورتی که مدرک گذاشته شود صرفا حقوق برای دکتر دامپزشک به نسبت عرف چقدره ؟
دکتر همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
1
5
حقوق دامپزشکان واقعا کم هست یک اتحاد صنفی لازم داریم که به حقمون برسیم
دکتر همکار دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
5
واقعا حقوق ها کم است شب عیدی خجالت زده خانواده هامون شدیم مسوولان محترم فکری به حال این حقوق های ناچیز بکنید بخش خصوصی یک جور گرفتار است بخش دولتی یک جور دیگر گرفتاری دارد بجای حمایت یکدیگر راهم می‌زنیم اتحادی هم در کار نیست آقایان یک جور صحبت کنید که اتحاد جامعه دامپزشکی روز بروز بیشتر شود .شاید در سایه اتحاد بشود قدمی برداشت‌.
کاردان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
0
4
ب نظر من هر چه ظلم ب دامپزشکان میشه حقشون هست چون دکتر های دامپزشک فقط به فکر زیرآب زدن و تخریب همدیگر هستن و هر کس برای خودش قیمت تعیین میکنه هر نرخی که وزارت بهداشت تعیین کرد کلیه پزشکان فورا اجرا میکنن بدون یه زره کم و زیاد
اما دامپزشکان چی.. همکار بنده توی شرکت ضدعفونی بود با ماهی 5 میلیون خواستن اخراجش کنن یه دکتر دیگه که اومد که من با ماهی 5 میلیون میام طبیعتا به نفع کارفرما است


از ماست که بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
اره دقیقا حالا تصمیم دارذن با وزارت بهداشتی شدن و ادامه تحصیل در وزارت بهداشت مثل ما پیرادامپزشکیا برن پیراپزشکا رو هم بیکار کنن
ناشناس
|
France
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
1
4
............................ گناه این همه دکتر دامپزشک چیست که حقوق او از یک کارگر ساده پایین تر است و حتی از نگهبان مرکز درمانی که زیر نظر وزارت بهداشت است که حقوق 6.5 میلیونی میگیرد پایین تر است؟
دکتر های عزیز وقت ان نرسیده اداره رو مجاب به عدالت پرداخت کنیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
4
بُزَک نمیر بهار میاد ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
1
سلام.مسولین فنی بخش دارویی وضعیتشون چرا مشخص نمی شه مگه اونا پروانه ندارن.چرا توجه نمی شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
1
1
چرا سنوات منظور نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
2
4
بنده با 1 میلیون کشتارگاه شاغل هستم بیشتر از این مبلغ رو نمیدن میگن اگه نمی خوای خداحافظ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
یه پرستار با مدرک لیسانس، 8 برابر شما حقوق میگیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
شما دروغ میگی و واقعیت نداره اگه داشته باشه یه ستست آی کیو بدید و استخدام اسنپ بشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
خب بگو باشه خدافظ. لطفا دروغ نگو کی با یه تومن کار میکنه حتی منشی ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
0
4
سلام شما فقط حرفتون دکترهای دامپزشکی هست انگار بقیه ردهای دامپزشکی نزد شماها خیلی کوچک هستند عزیزان موتورحرکتی دامپزشکی سایرردهای دامپزشکی هستند دامپزشکان فقط خودشون می بینند بقیه راکشک حساب کرده اند
پاسخ ها
همکار
| France |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
دقیقا همینه هرجا اصطلاح خانواده دامپزشکی به کار برده میشه بوی بیگاری و سو استفاده از کاردان و کارشناس و ارشد رشته هایی دامپزشکی به مشام میرسه .(بعد که کارشون تموم شد میگن دامپزشکی یعنی فقط دی وی ام که ما هستیم شماها دامدار هستین و اشتباه نوشته خانواده دامپزشکی منظور ما خانواده دامپزشکان بوده یعنی دی وی ام و مثال جایی که دکترا هستن پرستار حتی با دکترای پرستاری جایی نداره)
یکی لطفا بگه حیطه کاری کاردان و کارشناس و ارشد و پی اچ دی های دامپزشکی(که بیس دی وی ام ندارن) چیه؟همون یه زمینه هم که کاردان ها و کارشناسان دامپزشکی لقمه نانی ازش میخوردن دادن به دامپزشک ها؟ تعطیل کنین دیگه کاردان کارشناس و ارشد دامپزشکی دانشجو نگیرین حالا که کارش رو از قبل به دکترای دامپزشکی واگذار کردین خبرای این روزا جالبه رستوران و تلقیح مصنوعی هم که کاردان کارشناس ها لقمه نونی ازش میخوردن ازشون گرفتین .... لطفا بدون تعصب جواب بدین علوم پایه دامپزشکی جایگاهش و حیطه کاریش کجاست؟رشته رو اوردن و دانشجو میگیرن ولی شغلش از قبل واسه دکترای دامپزشک هست... از چند جا نون میخایین بخورین؟ تکلیف هزاران دانشجو و فارغ التحصیل پیرادامپزشکی در رشته های مختلف کاردانی و کارشناسی و ارشد دامپزشکی چیه؟درمان رو به دامپزشکا بسپارین و تشخیص رو به پیرادامپزشکا .... پیرادامپزشکا هم از کاردان تا پی اچ دی درس میخونن زحمت میکشن مقالات دامپزشکی 95 درصد واسه پیرادامپزشکا هست باید در رشته ای که تحصیل کردن بتونن کار کنن... جدیدا از گلفروشی تا رستوران و کافی شاپ تا تلقیح رو هم میخان بدن به دامپزشکا ...
علوم پایه دامپزشکی بی دفاع
حقوق علوم پایه دامپزشکی را احقاق کنید
پیرادامپزشکان خط اول دامپزشکی که حقوقشان روز به روز در حال از دست رفتن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
5
ما انقد ارزش نداریم که حتی اسممون رو بیارن میگن سایر رده ها. متاسفم
Nimasadeghloo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۰
0
4
استان گلستان مبلغ زیر ۲ میلیون به دامپزشک ها پیشنهاد میده.البته به لطف دامپزشک های عزیز استان که با۲ میلیون تومان کار می کنند!!ولی من ۲ سال بیکارم ولی تن به این خفت ندادم که با۲ تومن کارکنم!اگر کارگری کنم هم درآمدش بیشتره هم شرافتش
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
0
3
طبق قانون هر چقدر هم که قرارداد فی مابین نوشتید،میتونید درآخر کار شکایت کنید و چیزی که تصویب شده ی هیات وزیران هست رو بگیرید.
قبل از اینکه پاسخ بدید روی حرف من ،قانون رو برید بخونید.
اگر چیزی کمتر از حقوق مصوب رو به شما بدن،حتی اگر کتبی یا شفاهی توافق کرده باشید،باز هم برای گرفتن حق و حقوق مصوبتون میتونید به اداره کار شکایت کنید و بگید از این راه فرار مالیاتی هم اتفاق میفته.
از بین ببرید این بلای خانمان سوزی که خیلی از کارفرماها سر کارگرای ناآگاهشون میارن.
بکشونیدشون به دادگاه،ببنید چطور پول میدن
قانون رو بخونید بجای اینکه ندای بدبختی سر بدید
پاسخ ها
Reza
| Germany |
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
گیرم درست باشه و گیرم قوه قضایی حق رو به ما داد و حقوق هم پرداخت شد
بعد اون ورد زبان عالم میشی هیچ کس باهات قرارداد نمیبنده
طرف میره سابقه کار نگاه میکنه میگه اوه اوه دنبال دردسر که نیستم
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
0
2
من که چند سال فارغ‌التحصیل شدم و بیکار ولی بین همکلاسی هام کمتر کسی سراغ دارم حتی نصف این مبلغ یعنی ۴ میلیون هم دریافت کنه ، نظام هم که صراحتا میگه خدارو شکر کنید که همین رو هم بهتون میدن
م.م
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
4
3
از اینکه به زور نظام دامپزشکی به کارفرماها تحمیل میشید و هنوز جوهر مهر مدرکتون خشک نشده ادعای حقوق با تعرفه تحمیلی کذایی دارید واقعا چه احساسی دارید. فکرنمیکنید اگر براساس نیاز هرکارخونه و تواناییهاتون با کارفرما به توافق برسید آبرومند تره و دیگه به عنوان یه عنصر تحمیلی بهتون نگاه نمیکنن ،ارزشهای انسانی و لیاقت و شایستگی خیلی مواقع یه کارگر ساده خط یولید بهره ورری و ارزش افزوذه ای مه برای یک کارخونه ایجاد میکنه خیلی بیشتر از مسولین فنیه که فقط میچرخنو ....ولی مسولین فنی هم دیده ام که با دل و جون کار میکنه و بهروری داره و خیلی بیستر از این ها حقوق میگیره واقعا متاسفم یه کارفرما با این شرایط مزخرف اقتصادی یه واحد راه میندازه بعد به زور باید یه مشت .....بهش تحمیل کنن که بتونه پروانه بگیره و کار کنه جالبه اگه برا نظارت بر فعالیت بهداستی و پروتکلهای دامپزشکی پس چرا حقوقشو از جیب کار فرما کش میرن عرضه داره از جیب سازمان بدن مسول هم کارشو طبق ضوابط مو به مو اجرا کنه ....این خانه از پایبست ویران است متاسفم متاسفم متاسفم من این پول را با رضایت نمیدم به اجبار میدم . امیدوارم ادمین تایید کنه تا بدونیئ اینور قضیه هم چه خبره من بجای یه مسول فنی حاضرم 4 تا کارگر ساده استخدام کنم با حقوق ومزایای قانونی چون کارایی و بهره وری و منفعتش برای مجموعه من خیلی بیشتره
پاسخ ها
فرساد شاهخواه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بهتر است به جای چند کارگر؛ خودتان پای کار باشید .افرادی مثل شما لیاقت کارفرما بودن را ندارند...تازخ به دوران رسیده های ..........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
قرار نیست مسئول بهداشت واحد برای شما بهره وری اقتصادی داشته باشه ٫ قراره سلامت جامعه شو تامین کنه و اینکه اینکار رو با چرخیدن انجام میده یا به هر شیوه ی دیگه ای در گستره ی سواد شما نیست.
ماکان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
قوانین مملکت به شما مربوط نیست...دلت نمیخواد واحد تولیدی نزن...کسی شما رو مجبور نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
دامپزشک ها هم نه از اینکه پیش یه مشت ...مثل شما کار میکنند رضایت دارند نه از حقوقی که بهشون میدن رضایت دارن ، بنده به شخصه با رتبه کنکور پزشکی اومدم دامپزشکی و به اندازه یک پزشک هم درس خوندم و این مبلغی که تصویب شده، تازه درصورتی که کارفرما پرداخت کنه به اندازه حقوق دانشجوی پزشکی هم نیست درصورتی که بنده چه از نظر رتبه کنکور چه در دوران تحصیل زحمتی برابر با آنها کشیدم ، و حتی دوستانم که ادامه تحصیل ندادن الان خونه و ماشین دارن درحالی که من عمرم رو گذاشتم رو درس خوندن و تازه الان در نقطه صفر هستم ، حالا میخواین بیایم با ماهی دوملیون برای شما کار کنیم تا بلکه ازمون راضی باشه
استاد دانشگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
کارفرما اگه بخواد پروانه بگیره حتمن باید دامپزشک داشته باشه.این قانون جهانی هست.حالا یک کارفرما میگه من راضی نیستم این حقوقت بدم.قانون با رضایت کارفرما کاری نداره چون کارفرما به پروانه دامپزشک نیاز داره از طرفی اگه دامپزشک در اون شرکت نظارت نداشته باشه کارفرما محصول سالم تحویل جامعه اعم از انسانی یا حیوانی نمیده
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
تو وامثال تو فقط در فکر سود مالی خود هستن.تو که به جای دنبال یک دامپزشک دنبال۴تاکارگری چیزی از سواد وعلم نمیدونی.توحاضری با خوردن حق کارگر،مهندس،دامپزشک برای زن وبچه ماشین شاسی بلند بگیری.ولی حاضرنیستی به کارگر حقشو بدی چه برس به افراد باسواد
کارگرکارخانه بدبخت ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
هیچ کارفرمایی تو ایران انصاف نداره.اکثر کارفرما با پایمال کردن حقوق کارگران خودشون را به بالاترین جایگاه می‌رسانند.تو ایران کارگر ارزشش از سگ هم کمتره.قانون این کارفرماها رو پر رو کرده.من اگه قانون گذار بودم حساب این کارفرماها رشوه ده وظالم. ا میریسدم
یدسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴
1
0
من میخواستم دامپزشک بشم ولی حقوقش خیلی کمه
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۳۰
1
0
بدترین رشته ممکن دامپزشکی هستش .. من بعد چند سال کار در کارخانه های خوراک دام و بیمارستان های دامپزشکی بالاخره یه روز تصمیم گرفتم و شغلمو تغییر دادم در این راه از طریق ارز دیجیتال دوج کوین و شیبا اینوپولم چند میلیارد شد و تونستم یه فروشگاه ارزانی بزنم و الان ماهیانه نزدیک ۴۰تومان درآمد دارم و از زندگیم راضیم و از دست این رشته کذایی و پوچ خلاص شدم
_
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
0
0
آقایانی که میگند ریس شبکه ۵ الی ۶ ملیون می‌گیرند بنده حاضرم ماهی ۱۵ ملیون بدم به ریس شبکه های دامپزشکی و در عوض هرچی حقوق می‌گیرند بدهند به بنده
آقایون در بخش دولتی امسال با تصری که می‌گیرند یه تکنسین حداقل ۱۰ الی ۱۲ میگیره
.....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
0
0
۷ ملیون تف هم نمیدن حتی کارگر من خودم تو دامپزشکی کار میکنم ۱۰ ملیون میگیرم همه راضی هستن حتی میگن باید ۲۰ ملیون میگرفتی
نظر شما
ادامه