کد خبر: ۶۳۱۸۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: دومین مسابقه ملی دامپزشکی با عنوان «دام تاپ ۲» روز چهارشنبه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد و سه ایده برتر این مسابقه انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: ۶۰ ایده‌ در پنج محور تغذیه اقتصادی و بهره‌وری بالا، مدیریت و کسب‌وکار دیجیتال در دامپزشکی، داور درمانی و درمان‌های بومی در دامپزشکی، چالش‌ها و راهکارهای موجود در قوانین حاکم بر دامپزشکی و مکانیزاسیون هوشمند سازی سیستم‌های پرورش دام و آبزیان به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

 «احمد حقانی» افزود: از میان ایده‌های دریافت شده ۱۲ ایده به مرحله پایانی راه یافت که پس از ارائه ایده‌ها از طرف ایده پردازان، سه طرح و ایده بنا به نظر داوران و تماشاگران به‌عنوان ایده‌های برتر معرفی و انتخاب شدند.

 وی یادآور شد: در دومین مسابقه ملی ایده‌شو دامپزشکی، ایده اسماعیل قنبری با عنوان «قلاده ضد کک و کنه» از دانشگاه اصفهان توانست عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

حقانی تصریح کرد: آرمین دیهیم، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با ارائه ایده‌ای با عنوان «استفاده از گیاه بومی کمای چهارمحال و بختیاری» جایگاه دوم این مسابقه ملی را کسب کرد و ایده مریم ادیب زاده از شرکت‌کنندگان بخش آزاد نیز با عنوان «تفنگ تلفیق دوربین‌دار» به مقام سوم رسید.

به گزارش ایرنا، دومین مسابقه ملی دامپزشکی با عنوان «دام تاپ ۲» با همکاری مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد شهر قدس و کازرون به‌صورت مجازی برگزار شد .
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Dvm3svet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۲
1
0
با سلام.
ابتدا متاسفانه همیشه وقتی هر.... داخل دانشکده های سمت شهرکرد،کازرون و اطراف برگزار میشه افراد بومی همیشه از سایرین از امتیاز خاصی برخوردار هستند.
ثانیا واقعا ایده استفاده از قلاده ضد کک و کنه آیا ایده جدیدی؟آیا نمونه ثبت شده قبلی ندارد؟
یا استفاده از داروی کما در چه جهت گیا کما در خیلی از استان های ایران خود روی هست و اینکه در مشکلات گوارشی استفاده میشود و البته از شیره این گیاه در درمان مشکلات تنفسی هم نیز قابل استفاده است.
ایده سوم اصلا جای برای صحبت نداره مشخصا .... نو و جای تازگی نداره!
عجب ایده شوی برگزار کردیم متاسفانه در چند سال اخیر اصلا ما در کل دانشکده های دامپزشکی یک کنگره،همایش که بر اصول و طبق ضوابط برگزار بشه نداریم چرا خبرگزاری قوی مثل حکیم مهر از واقعیت انچه که برگزار میشه تا اینکه در فیلم و عکس منعکس میشه مورد بررسی قرار نمیده!
علم دامپزشکی از برگزاری همایش و کنگره خوب پیشرفت میکنه! نه از دورهمی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
حسادت خوب نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
اقای دیهیم بومی نیستن و اهل تهران هستن و مطلبشون درباره برطرف کردن مشکلات استخوانی با این گیاه بود جزئیاتشم قابل گقتن نیست چون در حال تجاری سازی این ایده هستن. شما هم هر وقت اسمتو جایی ثبت کردن نظر بده
در شائن دکتر نیست حسادت کردن
نظر شما
ادامه