کد خبر: ۶۳۱۶۶

«دکتر حمیدرضا حسینی» مدیرکل دامپزشکی استان سمنان «دکتر حسن هاشم زاده» را به سمت رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و «دکتر علی قندالی» را به سمت رئیس اداره نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان سمنان منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان سعید خباز مسئول روابط عمومی و دفتر مدیرکل دامپزشکی استان از انتصاب همزمان رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و رئیس اداره نظارت بربهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان سمنان خبر داد:

وی بیان نمود :دکتر حمیدرضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان طی مراسمی در حضور معاونین و روسای ادارات ستادی دامپزشکی استان با ابلاغ احکام جداگانه دکتر حسن هاشم زاده را به سمت رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و دکتر علی قندالی را به سمت رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان سمنان منصوب کرد. همچنین در این مراسم از زحمات دکتر وحید قدس ریاست سابق اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی افزود: دکتر علی قندالی پیش از این سابقه ریاست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و دکتر حسن هاشم زاده پیش از این سابقه معاونت سلامت و مشاور مدیرکل دامپزشکی استان سمنان را در کارنامه کاری خود داشته است.

 
نظر شما
ادامه