کد خبر: ۶۳۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

 معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از برگزاری آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی این واحد دانشگاهی با حضور ۸۶ دانشجوی مقطع دکتری حرفه‌ای دامپزشکی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، «پژمان فاضلی» در شهرکرد درباره برگزاری آزمون جامع پیش درمانگاهی دامپزشکی اظهار کرد: این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با حضور ۳۰ دانشجوی دختر و ۵۶ دانشجوی پسر مقطع دکتری حرفه‌ای دامپزشکی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

وی افزود: برابر دستورالعمل سازمان مرکزی این آزمون جامع سالانه در دو نوبت برای دانشجویان دکتری دامپزشکی که موفق شده‌اند بیش از ۱۲۷ واحد درسی مؤثر پیش درمانگاهی دامپزشکی را با شرط معدل کل بیش از ۱۲ سپری کنند، برگزار می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد عنوان کرد: شرط قبولی در این آزمون برای این دانشجویان به‌منزله مجوز و پیش‌نیاز برای اخذ دروس عملی درمانگاهی و گذراندن دوره‌های کارورزی در مراکز درمانگاهی دامپزشکی است.

فاضلی یادآور شد: دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، یکی از قدیمی‌ترین و موفق‌ترین دانشکده‌های دامپزشکی برتر با استادان مجرب، دانشجویان نمونه و دو درمانگاه تخصصی دام کوچک و دام بزرگ در کشور است.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
5
1
لطفا دانشگاه ها به کسانی که بیشتر از ۳ بار موفق به کسب نمره قبولی نشده اند اجازه امتحان دوباره ندهند .همچنین جریان مدرک معادل چی شد؟ من میشناسم دانشجو بعد ۴ بار امتحان دادن موفق به کسب نمره قبولی شد.که همچین دانشجویی بار علمی برای ادامه در این رشته ندارد
نظر شما
ادامه