کد خبر: ۶۳۰۱۰
 

مدیر کل دامپزشکی استان یزد گفت: مجموعه دامپزشکی استان یزد، حامی سرمایه گذاری در صنعت دامی است .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، «دکتر علی فاتحی نیا» در دیدار با فرماندار بافق مجموعه دامپزشکی استان را حامی سرمایه گذاری در صنعت دامی عنوان کرد و گفت: به منظور دست یابی به یک صنعت پایدار باید که طرح‌های مورد نظر از لحاظ اقتصادی توجیه پذیر باشد و مسائل زیست محیطی، تامین آب و جانمایی را در نظر گرفت تا در آینده با مشکل مواجه نشویم .

وی همچنین در خصوص فعالیت بخش خصوصی و استقرار دامپزشک بخش خصوصی در شهرستان بافق، افزود: از متقاضیان راه اندازی کلینیک دامپزشکی در شهرستان بافق حمایت می‌شود تا خدمات رسانی به دامداران شهرستان بصورت پیوسته و به جا صورت پذیرد .

فاتحی نیا افزود: در شهرستان بافق بخش خصوصی فعالیت چشمگیری ندارد و عمده خدمات دامپزشکی با تلاش همکاران در شبکه دامپزشکی این شهرستان به متقاضیان ارائه می‌شود که نبود وجود شکایت نشان دهنده مدیریت مناسب سرپرست این شبکه و تلاش همکارانمان است .

«سیدمهدی طلائی مقدم» فرماندار بافق، در این دیدار گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان بافق، این شهرستان را مستعد راه اندازی صنایع دامی وابسته به کشتارگاه و پرورش ماهی دانست و خواستار حمایت دامپزشکی شد .

 

نظر شما
ادامه