کد خبر: ۶۲۹۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی خبر داد:
«دکتر علی‌صفر ماکنعلی» در این دیدار خواستار همکاری مرجع ذیصلاح دامپزشکی کشور نروژ در راستی‌آزمایی آزمایشگاه‌های ادارات کل دامپزشکی استان‌ها در ایران شد ....
 

حکیم مهر: بر اساس مذاکرات رئیس سازمان دامپزشکی کشورمان با سفیر نروژ در تهران، ایران و نروژ در زمینه توسعه زمینه همکاری‌های دامپزشکی بین دو کشور همکاری می‌کنند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، در جلسه «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور با «سیگو الدتومین هائوگر» سفیر کشور نروژ در تهران که عصر روز گذشته در سازمان برگزار شد، سیگو الدتومین هائوگر ضمن ابراز خرسندی از حضورش در سازمان دامپزشکی کشورمان و ابراز علاقه‌مندی به گسترش همکاری‌های بین مراجع ذیصلاح دامپزشکی دو کشور، درخواست‌ کرد در صورت تمایل طرف ایرانی، با توجه به شرایط فعلی بیماری کووید-۱۹ و محدودیت‌های موجود، نسبت به هماهنگی جلسه‌ای به صورت مجازی با حضور رئیس سازمان دامپزشکی و همتای نروژی اقدام شود.

دکتر ماکنعلی رئیس سازمان دامپزشکی کشور نیز در این دیدار ضمن تشریح نیازمندی‌های سازمان دامپزشکی جهت آموزش‌های تخصصی در زمینه کنترل و پیشگیری بیماری‌های آبزیان، با توجه به سابقه نروژ در زمینه تولید و پرورش ماهی‌های سالمون و قزل‌آلا، درخواست کرد که مرجع ذیصلاح دامپزشکی کشور نروژ به ایران به منظور راستی‌آزمایی آزمایشگاه‌های ادارات کل دامپزشکی استان‌ها که دارای پتانسیل و امکانات خوبی هستند، مساعدت نماید.

همچنین مقرر گردید موارد مدنظر این سازمان طی یادداشتی پیش از برگزاری جلسه مجازی از مجاری دیپلماتیک ارسال گردد تا مورد بررسی قرار گیرد.

در این جلسه مدیرکل دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بینالملل سازمان و نمایندگان وزارت امور خارجه و مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند .

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
3
سفیر نروژ می دونه تو کشتارگاههای صنعتی نماینده به حساب دامپزشکی حقوقشو مستقیما از صاحب همون واحد می گیره.خئاهشا یه فکر اساسی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
اومده سازمان برای رفع موانع واردات از نروژ ترقیب کنه.
اینها سفراشون فقط واسه اقتصاد مملکتشون تلاش میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
1
به سفیر نروژ بگین کارمندی تو دامپزشکیشون هست که ماهی دقت کنید ماهی 200یورو حقوق بگیره با مدرک دکتری دامپزشکی آخه قربونت برم چی ما به اروپایی ها میخوره که این یکیمون بخوره
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
3
جناب آقای رئیس با سلام و عرض ادب و احترام
شکر خدا شما را خیلی فعال می بینیم. مقاله دیدار و جلسه و ... . ما کارکنان دامپزشکی آذربایجان شرقی از جنابعالی تقاضا می کنیم برای پیگیری فوق العاده تسری و حق محرومیت از مطب و ضریب ۱/۱ و مبالغ ناچیز ۱۵۰ هزارتومانی اضافه کاری و ... هم وقت بیشتری بگذارید. لطفا همکارانتان را بیشتر از اینها مورد لطف قرار دهید.
ناشناس
|
Australia
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
سلام چرا چند وقته که واکسن شاربن علامتی کمیاب شده؟ دلیلش چیه؟
نظر شما
ادامه