کد خبر: ۶۲۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
خوشبختانه هم اکنون در استان خراسان جنوبی دامپزشک بیکار نداریم / مراکز مختلف استان آماده جذب و استخدام حداقل 20 دکتر دامپزشک و سایر رده‌های دامپزشکی هستند / شرایط جذب ، مدت و نحوه استخدام و میزان حقوق و مزایای این تعداد از دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی در این استان مرزی و محروم که برابر مصوبه هیأت دولت کلیه شهرستانهای آن جزء مناطق محروم محسوب می‎شوند، از سوی سازمان نظام دامپزشکی منتشر نشده است!...

حکیم مهر - رئیس نظام دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به نیاز استان متبوعش به نیروی دامپزشک برای کار در مراکز صنعتی و نیمه صنعتی دامپزشکی این استان گفت : مراکز بسته بندی، کشتارگاهی، کلینیک‌ها و داروخانه‌های استان برای رفع نیازهای فوری و ضروری خود، آماده جذب و استخدام حداقل 20 دکتر دامپزشک و سایر رده‌های دامپزشکی هستند.
دکتر محمود قربان زاده در گفتگو با خبرنگار سازمان نظام دامپزشکی افزود: شهرستان‌های قائن و بیرجند هر کدام به یک دکتر دامپزشک بعنوان مسئول فنی بهداشتی در کشتارگاه طیور، شهرستان فردوس یک دکتر دامپزشک به عنوان مسئول فنی بهداشتی در مجتمع گاوداری اسلامیه و  شهرستان سربیشه به یک دکتر دامپزشک به عنوان مسئول فنی بهداشتی در  کشت و صنعت بیدمشک نیاز دارند.

وی همچنین گفت : استان خراسان جنوبی هم اکنون به 2 دکتر دامپزشک به عنوان کارگزار ارزیاب خسارت بیمه طیور نیز نیاز دارد که محل فعالیت آن‌ها بزودی اعلام خواهد شد.

رئیس نظام دامپزشکی استان خراسان جنوبی افزود : شهرستان‌های سربیشه، نهبندان، خضری قاین و زیرکوه قاین هرکدام به یک دکتر دامپزشک و دو نفر  نیروی دامپزشکی از سایر رده‌ها برای کار در "کلینیک و مراکز مایه کوبی " نیاز دارند.

قربان زاده با قدردانی از اقدامات کارآفرینی انجام شده توسط مسئولان استانی و دیگر بخش‌های مرتبط با حوزه دامپزشکی استان خراسان جنوبی یادآور شد: خوشبختانه هم اکنون در استان خراسان جنوبی دامپزشک بیکار نداریم و این شورا آمادگی دارد در راستای اشتغالزائی تجربیات خود را با همکاری اداره کل دامپزشکی استان در اختیار دیگر استان‌ها قرار دهد.
گفتنی است شرایط جذب ، مدت و نحوه استخدام و میزان حقوق و مزایای این تعداد از دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی در این استان مرزی و محروم که برابر مصوبه هیأت دولت کلیه شهرستانهای آن جزء مناطق محروم محسوب می‎شوند، از سوی سازمان نظام دامپزشکی منتشر نشده است!

عدم توزیع مناسب ظرفیت و زمینه اشتغال و تراکم اشتباه فارغ‎التحصیلان دامپزشکی در مناطقی از کشور در سالیان اخیر سبب عدم تمایل برخی دامپزشکان و سایر رده‎های دامپزشکی به کار و فعالیت در مناطق محروم شده است.

 

خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی.
|
-
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۰
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید:با توجه به این که استان نیاز به 20 دامپزشک در رده های مختلف دارد لطفا به 5 مورد برای اشتغال اینجانب نام برده شود با تشکر
نظر شما
ادامه