کد خبر: ۶۲۷۴۸

مدیرکل دامپزشکی استان تهران با حضور در دفتر «دکتر مسعود شفیعی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با وی دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، دراین دیدار مدیرکل دامپزشکی استان تهران گزارشی از وضعیت آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان  و کشور ارائه کرد.

وی گفت: خوشبختانه با مساعدت و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران  و استانداری تهران توانستیم با واکسیناسیون به موقع و همچنین رصد و پایش بیماری به خوبی بیماری را در استان کنترل کنیم.

این مقام مسئول افزود: با کمک و همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و توجه ویژه به بحث حساسیت بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان ، کیت های تشخیص بیماری به سرعت و تعداد کافی در اختیار اداره کل قرار گرفت و تیم های واکنش سریع اداره کل به محض دریافت گزارش مشکوک سریعا وارد عمل شده و ضمن نمونه برداری و آزمایش موضوع را با حساسیت ویژه دنبال میکنند.

«دکتر بابائی» در ادامه خواستار حساسیت و هوشیاری کامل دستگاه های متولی در جهت پیشگیری از بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان با هدف صیانت از سرمایه های ملی در بخش صنعت طیور و جلوگیری از بروز بحران شد.

در ادامه دکتر مسعود شفیعی ضمن تشکرو قدردانی از زحمات مدیرکل و پرسنل دامپزشکی استان تهران در راستای پیشگیری و مبارزه با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان با اشاره به این مهم که استان تهران یکی از قطب های مهم تولید تخم مرغ کشور میباشد تصریح کرد: همه باید از تولید سالم و پایدار حمایت کنیم.

دکتر شفیعی افزود: آرامش فعلی در صنعت طیور استان تهران نتیجه اقدامات و تلاش های شبانه روزی دامپزشکی استان تهران می باشد و از اقدامات سازنده مجموعه دامپزشکی استان تشکر و قدردانی کرد.
 

 
نظر شما
ادامه