کد خبر: ۶۲۷۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

استاندار اصفهان با اهدای لوح سپاس به «دکتر اردلان مظاهری» از همت عالی و تلاش های ارزشمند وی در عرصه پژوهش و فناوری تقدیر نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در بیست و یکمین هفته پژوهش و فناوری استان در سال جاری، «دکتر اردلان مظاهری» مسئول آموزش و معاون فاوا موفق به کسب عنوان ارزشمند پژوهشگر برتر گردید و با تقدیم لوح و تندیس از سوی «دکتر عباس رضایی» استاندار و «دکتر جعفر قیصری» رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان از وی تجلیل شد.

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان کسب این موفقیت ارزنده را خدمت همکار محترم، جناب آقای دکتر مظاهری و دیگر فعالان جامعه فرهیخته دامپزشکی استان تبریک عرض نموده و توفیق نقش آفرینی موثر همگان در عرصه های علمی میهن اسلامی را مسئلت می نماید. 

متن تقدیرنامه به شرح زیر است:

هر تلاشی که در آن تحقیق و حقیقت جویی نیست بهره ای ندارد.(امیر المومنین، حضرت علی علیه السلام)

پژوهشگر ارجمند جناب آقای دکتر اردلان مظاهری

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان پژوهشگر برتر استان اصفهان در سال 1399 را تبریک می گویم. ضمن تقدیر از همت عالی و تلاش های ارزشمند شما در عرصه پژوهش و فناوری، از اینکه با خردورزی، خلاقیت و نوآوری چراغی روشن در مسیر پیشرفت کشور برافروخته و برای تحقق جامعه ای دانایی محور، نقش مهم و موثر ایفا نموده اید، سپاسگزاری می شود.

بیست و یکمین هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی بود برای معرفی پژوهشگران و فناوران برتر استان و دستاوردهای برجسته پژوهش و فناوری به همگان و به ویژه جوانان تا با افزایش انگیزه آنان شاهد شکوفایی هرچه بیشتر در این زمینه باشیم. از پروردگار متعال آرزوی سلامتی و پیروزی برای شما داشته و امیدوارم همواره شاهد نقش‌آفرینی جنابعالی در پیشبرد ایران عزیز و سرافراز باشیم.

عباس رضایی

استاندار اصفهان

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
4
درود بر مرد اخلاق و دوست داشتنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
1
این خبر که تکراریه!
حکیم بعضی خبر ها را دوست داره تاکید کنه!
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
1
باسلام خواهشمندیم بزرگان و برادران گرامی یک حرکت برای حق وحقوق مسولین فنی اصفهان به اندازه توانتان بکنید متشکریم
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
خوش به حالتون
نظر شما
ادامه