کد خبر: ۶۲۶۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

استاندار یزد خواستار شکسته شدن انحصار مجوزهای حوزه دام، طیور و آبزیان شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «محمدعلی طالبی» بعدازظهر یکشنبه در جلسه کارگروه ستاد تنظیم بازار استان یزد که با حضور تابش، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، با اشاره به مشکلات موجود در زمینه تامین مرغ مورد نیاز استان یزد اظهار داشت: این توقع وجود دارد که مرغداری‌هایی که از حمایت‌های دولت بهره‌مند می‌شوند، نسبت به تامین نیاز بازار نیز تعهد داشته باشند.

وی با بیان اینکه تامین نهاده‌های دام و طیور مهمترین دغدغه تولیدکنندگان است، عنوان کرد: جهاد کشاوری باید در این زمینه فعال‌تر عمل کند و رصد کافی داشته باشد تا نهاده‌ها به موقع به دست مرغداران برسد.

طالبی در مورد مجوزهای دام و طیور و آبزیان نیز بیان کرد: لازم است انحصاری که اکنون وجود دارد، شکسته شود تا رونق تولید را در برخی بخش‌ها با فعال شدن ظرفیت‌های موجود شاهد باشیم.

 وی یادآور شد: در مورد تنظیم بازار مرغ و تخم مرغ چندین بار تقاضای تشکیل کارگروه تنظیم بازار منطقه‌ای داشته ایم و به نظر می رسد در صورت تحقق این امر، با هماهنگی بهتری بتوانیم امور را ساماندهی کنیم.

استاندار یزد ددر بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم توسعه انبارها در استان یزد عنوان کرد: در زمینه انبار در یزد با مشکل مواجه هستیم و باید انبارهایی برای شرکت پشتیبانی امور دام تهیه شود که لازم است حمایت‌های دولتی جدی از کسانی که قصد سرمایه گذاری در این زمینه دارند، در قالب صدور مجوز و ارائه تسهیلات، صورت گیرد.

طالبی در مورد تصفیه روغن و غلات نیز بیان کرد: اقداماتی در استان یزد در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم این بخش از ظرفیت استان را نیز فعال کنیم.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
France
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
چشم، با بچه ها هماهنگ میکنم، منتظر دستور شما بودیم، کلا توی مملکت ما همه یجوری صحبت میکنن انگار همه چی دست ما مردم
نظر شما
ادامه