کد خبر: ۶۲۶۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دکتر محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار، رئیس اداره جهادکشاورزی، رئیس اداره دامپزشکی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از بزرگترین واحدهای تحت نظارت دامپزشکی بازدید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان پیشوا، «دکتر محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار، رئیس  اداره جهاد کشاورزی، رئیس اداره دامپزشکی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از بزرگترین واحدهای تحت نظارت دامپزشکی بازدید کرد و از نزدیک با این مجموعه ها، اهداف، محصولات تولیدی، میزان سرمایه گذاری بخش خصوصی و همچنین مشکلات پیش رو آشنا شد.

در این بازدید «شهریار صفاری» مدیر عامل شرکت لبنی شمه شیر و دامداری صفاری ضمن خوش آمدگویی و توضیحات کامل  در خصوص مجتمع مذکور، به تشریح مسائل پیش رو پرداخت و همچنین از مشکلات تولید در سال جهش تولید با ریاست محترم مجلس گفتگو کرد.

وی در پایان این بازدید را سبب اتفاق مبارک در شهرستان ارزیابی کرده  و گامی مفید در جهت تحقق بخشیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال جهش تولید و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری، مدظله عالی، برشمرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
0
0
واقعا زشته که ریاست اداره شهرستان اون عقب ها ایستاده و مسئول مجموعه هیچ فکری برای این قضیه نکرده بودن
نظر شما
ادامه