کد خبر: ۶۲۶۵۹
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
در دیدار با عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:
در این دیدار، «دکتر حسین عباس‌زاده امامی» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم طرقبه و شاندیز و چناران در مجلس قول مساعدت و پیگیری موارد درخواستی دامپزشکی را داد ...

حکیم مهر: مدیرکل دامپزشکی استان خراسان رضوی با «دکتر حسین عباسزاده امامی» نماینده منتخب مردم شهرستانهای طرقبه و شاندیز و چناران و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتوگو کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بینالود، «دکتر حسین عباسزاده امامی» نماینده شهرستانهای طرقبه و شاندیز و چناران با مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی و رؤسای شبکههای دامپزشکی طرقبه و شاندیز و چناران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار «دکتر جواد اعلمی» مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی از نماینده محترم خواستار پیگیری حق محرومیت از مطب دکتران دامپزشک و اجرای فوقالعاده تسری برای پرسنل دامپزشکی، جذب نیرو و استخدام راننده جهت همکاری با شبکههای دامپزشکی شد.

«حجتالاسلام شورورزی» مسئول دفتر نمایندگی ولیفقیه در خصوص نظارت بر ذبح حلال، جمعآوری، فراوری و صادرات اجزای حرام مطالبی ارائه نمود.

همچنین «دکتر سیاح» در خصوص وضعیت و استعداد شهرستان چناران و «دکتر کرباسی» در رابطه با مشکلات مربوط به واکسیناسیون و کمبود واکسنهای دامی سخنانی ایراد نمودند.

«دکتر قدرتی» نیز در رابطه با ضرورت احداث کشتارگاه صنعتی به صورت منطقهای برای سه شهرستان طرقبه و شاندیز، چناران و گلبهار سخن گفت. وی افزود: با توجه به ثبت سالانه بیش از چهل میلیون تردد توسط دوربینهای نظارتی در شهرستان طرقبه و شاندیز، که حضور جدی و مستمر دامپزشکی در شهرستان و نظارت بر فراوردههای خام دامی و... را میطلبد.

وی با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر شبکه دامپزشکی بینالود با 13 نفر پرسنل در یک ساختمان استیجاری 75 متری به سر میبرد، خواستار تخصیص مکانی برای شبکه دامپزشکی در شهرستان شد.

همچنین «دکتر هنری» در خصوص کمبود اعتبارات گفته و بیان نمود: سهم دامپزشکی از بودجه سلامت صفر است، در صورتیکه دامپزشکی نقش خطیری در حفظ سلامت عمومی و پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام را دارد و تا کنون حدود 800 نوع بیماری مشترک بین انسان و دام شناسایی شده که دامپزشکی در خط اول مقابله با آن میباشد.

در پایان «دکتر حسین عباسزاده امامی» قول مساعدت و پیگیری موارد درخواستی دامپزشکی را داده و پیشنهاد نمود که در جلسهای با حضور مجمع نمایندگان استان، مدیر کل دامپزشکی و معاونین محترم به صورت تخصصی فعالیتهای دامپزشکی و اهمیت و ضرورت آن را بیان کنند تا نمایندگان محترم در سطح ملی موضوع را پیگیری نموده و نتیجه مطلوب حاصل شود.

 

انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Korea (the Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
1
لطفا درباره واکسن های تقلبی و یا بی کیفیت موجود در بازار هم گزارشی تهیه کنید.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
1
13
آخه این درخواست های جسته و گریخته چه تاثیری دارد
ی نامه درست بنویسید
ببیرید کمیسون تلفیق
سازمان برنامه
هدفمند پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
3
استان های دیگر ؟
دامپزشک
|
Canada
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
1
0
تیم جدید اداره کل بویژه دکتر هنری نقش پررنگی در گرفتن حق دامپزشکان ایفا می کنن. ایشالله به زودی شاهد تغییرات مثبت باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
3
سلام وقت بخیر . مشکلات دامپزشکی وجود مدیران کم کار ............ و عدم پیگیری مسولین ............. سازمان دامپزشکی کشور می باشد ‌. لذا از ریاست سازمان ، معاونین و حوزه ریاست خواستاریم موارد بشرح ذیل جهت رفع پاره ای از مشکلات اقدام و اطلاع رسانی نمایند
۱- ملی و سازمانی کردن امکانات رفاهی از جمله اضافه کار، ماموریت و پاداش و غیره ، همانند یکسری از دستگاه های اجرایی مانند سازمان مدبریت و برنامه ریزی ،،،، با توجه به کم بودن تعداد پرسنل دامپزشکی فکر نکنم کاری سخت باشه و کم کاری مدیران کل را هم پوشش میده و جلوی سلیقه ای شدن مدیران در پرداخت ها ........... را میگیره و براساس حقوق افراد ، سمت و مدرک تحصیلی پرداخت میشه نه براساس خوش خدمتی و غیره ...مگر خون پرسنل سازمان رنگین تر هست که هر ماه اضافه کار ، ماموریت و یکسری مزایا ماتتد تهیه گوشت و مرغ و تخم مرغ و غیره بگیرند و ما چندر غاز ، اگر خلافه چرا سازمان مدیریت و یکسری دستگاه های اجرایی استان بصورت ملی میگیرن و ما نه
۲- بیمه تکمیلی برای همه کارکنان از طرف سازمان ، یک مرکز معرفی میشه و همه پرسنل از یک پوسش و خدمات درمانی استفاده کنند .... مگر همکاران سازمان دامپزشکی کشور خونشان رنگین تر هست که با هزینه کمتر و خدمات بهتر و بیشتر دریافت میکنند .یکی از راه های جلوگیری از فساد و اختلاس ملی شدن خدمات می باشد.
۳- مشکل تسری و ضریب ۱/۱ و سایر موارد را سازمان و معاون توسعه مدیریت و حقوقی باید پیگیری کنه ، .............. اگر اقدماتی انجام دادند لطفا اطلاع رسانی کنند و بنوعی وحدت رویه بین همکاران جهت پیگیری موضوع کنند . .......................
با تشکر از سایت حکیم مهر ، سایر همکاران محترم که پیگیر موضوعات مختلف هستند ان شاا.... مطالبی که نوشته شد و ادبیاتی مناسبی ندارد به بزرگواری خودشان می بخشند و مدیران کل نیز همت کنند و به وعده های داده شده و عدل علی رفتار کنند ............... التماس دعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
1
با سلام لطفا در باره سختی کار دامپزشکان خصوصا دامپزشکان محترم شبکار شاغل در کشتارگاه ها هم پیگیری های جدی بعمل اید با تشکر از مسئولین محترم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
2
حکیم مهر چرا ipاداره کل دامپزشکی استان قزوین را مسدود کردید
آیا نشان از عدم قبول آزادی بیان نیست
شما که اجازه ویرایش دارید
شما که اجازه عدم انتشار دارید
پاسخ ها
حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
با سلام و احترام،
این مشکل فنی گاهی اوقات بر اثر اینکه سامانه پشتیبان سایت برخی کامنت‌ها را به اشتباه حمله هکری تصور می‌کند، رخ می‌دهد و به هیچ عنوان عمدی نیست.
لطفا حتما حتما از طریق کامنت‌گذاری در ذیل همین خبر، آی‌پی اداره کل استان را اعلام بفرمایید تا در اسرع وقت از طریق اطلاع به شرکت ایران سامانه (پشتیبان فنی حکیم مهر) این مشکل برطرف شده و آی‌پی اداره کل از انسداد خارج شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
سایت محترم حکیم مهر ، خیلی ممنون و سپاسگذارم بابت پیگیرتون ، یه خواهشی دارم لطفا هر کامنتی که گذاشته میشه خارج از هر گونه انتقاد و درخواست ها ، لطفا ای پی هر کامنت را به مدیر دستگاه ها ، منتقل نکنید ..............................
حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
با سلام و احترام،
آی‌پی مخاطبین محترم حکیم مهر، امانت بوده و مطمئن باشید به هیچ عنوان در اختیار سایر افراد قرار نخواهد گرفت.
آن مدیر کلی هم که چنین حرفی زده است، صراحتاً عرض می‌کنم که کذب فرموده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
0
0
Ip اداره کل قزوین
۸۹.۱۶۵.۸۲.۱۰۲ می باشد
پاسخ ها
حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
سپاس.
به شرکت پشتیبان سایت اطلاع داده شد. به احتمال زیاد حداکثر تا فردا مشکل حل خواهد شد.
نظر شما
ادامه