کد خبر: ۶۲۶۱۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
اطلاعیه سازمان دامپزشکی کشور:
بازدید از تمام باغ‌های پرندگان کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع و ورود و خروج هر نوع پرنده به این مراکز صرفاً در قالب پروتکل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور مجاز خواهد بود ...
 

حکیم مهر: بازدید از تمام باغ‌های پرندگان کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع و ورود و خروج هر نوع پرنده به این مراکز صرفاً در قالب پروتکل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی مجاز خواهد بود  .

به گزارش حکیم مهر، روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: «با عنایت به گسترش و هجوم بی‌سابقه ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در جهان و این منطقه و گردش آن در اقصی نقاط کشور و ابتلای پرندگان موجود در باغ پرندگان واقع در استان قم به ویروس آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در شهر مقدس قم، ضروری است ضمن هماهنگی با نهاد و دستگاههای ذیربط استانی، و با قید فوریت در راستای محافظت از صنعت مهم طیور کشور و حفظ بهداشت عمومی، بازدید از تمام باغ‌های پرندگان کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع و ورود و خروج هر نوع پرنده به این مراکز صرفاً در قالب پروتکل‌های بهداشتی این سازمان صورت پذیرد.»

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Brazil
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
0
0
ممنون از حکیم مهر که IP اداره کل دامپزشکی استان قزوین رو بسته و راه تمامی انتقادها رو بسته. شما که پیام های نامناسب رو سانسور میکنید یا حذف میکنید. بستن IP زیاد جالب نیست
پاسخ ها
حکیم مهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
با سلام و احترام،
این مشکل فنی گاهی اوقات بر اثر اینکه سامانه پشتیبان سایت برخی کامنت‌ها را به اشتباه حمله هکری تصور می‌کند، رخ می‌دهد و به هیچ عنوان عمدی نیست.
لطفا حتما حتما از طریق کامنت‌گذاری در ذیل همین خبر، آی‌پی اداره کل استان را اعلام بفرمایید تا در اسرع وقت از طریق اطلاع به شرکت ایران سامانه (پشتیبان فنی حکیم مهر) این مشکل برطرف شده و آی‌پی اداره کل از انسداد خارج شود.
نظر شما
ادامه