کد خبر: ۶۲۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

سازمان دامپزشکی کشور جهت بررسی و سنجش عمر ماندگاری اشکال مختلف فرآورده های خام دامی، برای عقد قرارداد با مراکز تحقیقاتی و آموزشی کشور اعلام آمادگی کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، این سازمان با هدف استفاده بهینه از فراورده‌های خام تولید داخل و وارداتی (گوشت مرغ، گوشت‌قرمز و تخم‌مرغ) اعلام آمادگی کرد تا از توان مراکز تحقیقاتی و آموزشی کشور در جهت بررسی و سنجش عمر ماندگاری اشکال مختلف فرآورده‌های خام دامی مذکور در قالب طرح مطالعاتی- تحقیقاتی در قبال عقد قرارداد استفاده کند.

لذا بر اساس این اطلاعیه، این سازمان از تمام اشخاص حقیقی و حقوقی، متخصصین، اساتید، محققان و کارشناسان حوزه بهداشت و سلامت مواد غذایی واحد شرایط و امکانات مورد نیاز درخواست کرده است تا نظرات، پیشنهادات، طرحها و پروپوزال تحقیقاتی خود را جهت بررسی و اقدامات بعدی به حوزه ریاست حقوقی و ارزیابی عملکرد ارسال کنند. 

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسئول فنی بهداشتی از فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
اگه از مسئولین فنی بهداشتی حمایت قاطع بشه اگاه ترین افراد در بررسی وپیگیری عمر ماندگاری محصولات می تونن باشن ولی زهی خیال باطل باید به یکسری دستورالعمل های ناپخته وتجربه نشده عمل کرد که تنها وتنها دردسر وعذاب وجدان برا مسئولان فنی بهداشتی می باشد
نظر شما
ادامه