کد خبر: ۶۲۴۹۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
 

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه کاهش جمعیت توطئه خطرناک از سوی دشمن است، گفت: برخی خانواده‌ها حیوانات خانوادگی را جایگزین فرزندآوری کرده‌اند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تسنیم، «آیت‌الله محمدرضا ناصری» در مراسم معارفه معاون بانوان جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد اظهار داشت: جبهه فرهنگی انقلاب یک عنوان و تشکل است و چنین تشکلی باید حرکت بزرگ فرهنگی و الهی بر اساس آنچه که فطرت انسان است، را دنبال کند.

وی با اشاره به سیر زندگی انسان در مسیر رسیدن به کمال الهی بیان کرد: هدف زندگی انسان باید مشخص باشد تا سبک زندگی نیز مشخص شود و وظیفه داریم به فرموده قرآن، هم خود و هم خانواده و نزدیکان را در مسیر رشد قرار داده و از آتش دوزخ دور کنیم.

ناصری تأکید کرد: انقلاب اسلامی نیز با هدف نجات مردم از طاغوت و خلاصی از ظلم و ستم شکل گرفت و اصل و اساس انقلاب بر این پایه استوار است.

امام جمعه یزد با تأکید بر اینکه جبهه فرهنگی باید فرهنگ الهی و خدایی را نهادینه کند، افزود: همه چیز در جامعه به یک فرهنگ و یک اسلوب نیاز دارد و زمانی یک موضوع به فرهنگ تبدیل می شود که به باور واقعی و قلبی در مورد آن برسیم.

وی با تأکید بر اینکه جبهه فرهنگی باید بتواند در مسیر حرکت خود به درون انسان‌ها نفوذ کند، عنوان کرد: در این مسیر باید دل‌ها و ذهن‌ها را با خدا آشنا کنیم و آنها را در حرکت‌های مختلف بپرورانیم و تقویت کنیم.

ناصری همچنین عنوان کرد: در این مسیر ابتدا باید خودمان را بسازیم، فطرت خود را خدایی کنیم، از غفلت‌ها بپرهیزیم و دست دیگران را در این مسیر بگیریم.

وی با انتقاد از اینکه برخی کوتاهی‌ها و غفلت‌ها در سیر حرکت اجتماعی و فرهنگی انجام شده است، اظهار داشت: به عنوان مثال در استان یزد 250 هزار جمعیت دانش آموزی داریم اما باید دید که تشکل‌هایی نظیر جبهه فرهنگی انقلاب، با چه تعداد از این جمعیت ارتباط برقرار کرده است.

ناصری با تأکید بر اینکه زنان جبهه فرهنگی انقلاب باید به مسائل مهم حوزه زنان از جمله فرزندآوری ورود کنند، تصریح کرد: اینکه عده‌ای از ترس روزی و مشکلات مالی، از فرزند دار شدن اجتناب می‌کنند، سوء ظن بالله است و این گناه کبیره است و بانوان جبهه فرهنگی باید در این زمینه فرهنگ سازی کنند.

وی با تأکید بر اینکه سختی‌ها نباید عاملی برای کاهش جمعیت باشد، عنوان کرد: دشمن به دنبال تحقق کاهش جمعیت در کشور است زیرا می‌داند اگر جمعیت پیر شود، حرکت و پیشرفت و توسعه در کشور متوقف می‌شود و آنها به اهداف خود دست پیدا می‌کنند.

ناصری با اشاره به اینکه متأسفانه اقداماتی مانند نگهداری از حیوانات جایگزین فرزندآوری شده است، افزود: سگ گردانی یک توطئه بزرگ خانمان سوز است که اکنون کسی متوجه آسیب آن نیست اما در چند سال آینده شاهد خواهیم بود که این رویه، چطور رشد عادی جمعیت را در کشور ما متوقف می‌کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: بنا به دغدغه و توصیه رهبری، شبکه سازی و توانمندسازی زنان در جبهه فرهنگی آغاز شده و در چند استان معاونت امور بانوان جبهه فرهنگی انقلاب شکل گرفته که یزد از آن جمله است.

ابراهیم دهقان با اشاره به نقش زنان اثرگذار در عصرهای مختلف عنوان کرد: نقش این زنان در رویدادهای مهم تاریخی نشان می‌دهد که زنان توانسته‌اند رویدادهای مهم تاریخی را راهبری کنند.

در این مراسم سیدرضایی که به مدت دو سال به عنوان معاون امور بانوان جبهه فرهنگی انقلاب استان یزد منصوب شده است، معرفی شد.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
United States of America
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
5
چند درصد مردم در شهرهای بزرگ زندگی می کنند و چند درصد از انها مایل به نگهداری حیوانات به جای فرزند هستند؟عدم توانایی در حکومت داری را گردن سگ و گربه نیاندازید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
5
علت اصلی کاهش فرزندآوری، شرایط بد کشور،خصوصا از نظر اقتصادی و نداشتن امید به آینده است.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
2
حاج آقا از کجا به این نتیجه رسیدید؟!
بیاید چندین نفر مذهبی نشون بدم که نه بچه دارن و نه حاضرن ازدواج کنن.
چرا دنبال حاشیه هستید؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
3
اینکه افرادی نمیتوانند از عهده بچه داری به علت شرایط اقتصادی و خیلی چیزهای دیگر بخصوص وجدانی!! بر بیایند احتمالا برای پر کردن خلا عاطفی ممکن است بعضیها به سمت نگهداری از حیوانات خانگی هم بروند ولی عکس آن با هیچ منطقی سازگار نیست .
ناشناس
|
Austria
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
4
وقتی از جیب مردم اطلاع ندارید، این طور میفرمایید، تو جامعه ببینید به دلیل شرایط بد زندگی چند زندگی از هم پاشیده، چقدر فرزندها به دلیل شرایط بد مالی پدر دارن به بیزاهه میرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
0
2
علت کم شدن زاد آوری و پر کردن خلا عاطفی اون با نگهداری سگ،بخاطر شرایط بد اقتصادی و تناول عده ای از خدا بی خبر از جیب مردمه که تنها کارشون کوچیکتر کردن سفره مردم به طمع دستیابی به اهداف شخصیشونه خودمون رو گول نزنیم لطفا
نظر شما
ادامه