کد خبر: ۶۲۴۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
روز گذشته در ساختمان جدید نظام دامپزشکی استان تهران برگزار شد:
در این جلسه که در ساختمان جدید نظام دامپزشکی استان تهران برگزار شد، مدیرکل دامپزشکی استان تهران نیز حضور داشته و به ایراد نظرات پرداختند ...
 

حکیم مهر: «عملکرد نظام دامپزشکی استان تهران قابل تقدیر است»؛ این سخن، ماحصل بیست و سومین جلسه شورای نظام دامپزشکی استان تهران با حضور «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رییس سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر محمدرضا صفری» رییس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا، «دکتر سیدعلی بابایی» مدیرکل دامپزشکی استان تهران و اعضای شورای نظام بود. جلسه‌ای که در سالن اجتماعات محل جدید نظام دامپزشکی استان تهران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی نظام دامپزشکی استان تهران در ابتدای این جلسه، رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران گزارشی از اقدامات بعمل آمده در ۲ سال اول فعالیت نظام دامپزشکی استان تهران ارائه و در خصوص پروانه های صادره مراکز دامپزشکی، بیمارستان ها، کلینیک ها و داروخانه ها توضیحاتی داد و گفت: محل فعلی نظام دامپزشکی استان تهران به همت تعاونی مسکن نظام و با بودجه‌ای سنگین خریداری شده است.

وی در خصوص پروانه های اماکن دامی، تعداد واحدها و مجوزهایی که در این ۲ سال صادر شده گزارشی عنوان و تصریح کرد: تمامی موارد صدور پروانه در استان تهران طی ۲ کمیسیون انجام می شود.

دکتر رامین سلامتی با تاکید بر اینکه نظام استان تهران از عملکرد کمیسیون ها بهترین نتیجه را گرفته و هیچ کاری به صورت دیدگاه فردی انجام نمی شود، گفت: «تمامی موارد و تصمیمات بصورت شورایی و بررسی تک تک مدارک به صورت جمعی انجام می گیرد.»

وی میانگین پاسخگویی صدور پروانه های مرغداری را ۹ روز در استان عنوان کرد و گفت: به جرات می توان گفت استان تهران یکی از کماشتباهترین و دقیق ترین نظام های استانی در صدور پروانه ها است.

در ادامه رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران بر نقش جایگاه خطیر صدور پروانه های ماده ۵ اشاره و خاطرنشان کرد: «از گذشته های دور اداره کل دامپزشکی و نظام استان وارث برخی پروانه هایی است که بعضی موارد بهداشتی در آن اعمال نشده و خوشبختانه با مدیریت موثر آقای دکتر بابایی به عنوان مدیرکل دامپزشکی تهران، ایستادگی ایشان و همراهی نظام استان علیرغم اینکه با قوی ترین سویه آنفلوانزا مواجه بودیم اما در استان تهران ظهور چندانی در فارم های صنعتی نداشتیم و این نشان از حرکت درست اداره کل دامپزشکی و به تبع آن نظام دامپزشکی دارد.»

وی ادامه داد: «در استان تهران ۲۱۲ مسئول فنی در فارم های مرغداری، دامداری، آبزیان و غیره فعال هستند و تمامی واحدهای دامپروری تحت نظارت مسئولین فنی است که این افراد تحت حمایت اداره کل در فارم ها حضور دارند. به جرات تاکید می‌کنم اگر مسئول فنی صوری باشد و در فارم مورد نظر حضور نداشته باشد در دادگاه بدوی انتظامی به شدت با آن برخورد می شود.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان تهران از اعضای کمیسیون ماده ۲ آقایان دکتر بیطرف، دکتر رفیعی، دکتر اکبرین، دکتر نعمت الله، سرکار خانم ها دکتر رودحله، دکتر محسن زادگان و آقای دکتر مشکوه و همچنین از اعضای کمیسیون ماده ۵ آقایان دکتر بیطرف، دکتر نعمت الله، دکتر رفیعی، دکتر رئوفی، دکتر مشکوه، خانم مظفری و کارشناسان این بخش تقدیر نمود.

در این نشست دکتر ماکنعلی بر نقش سازمان نظام دامپزشکی بعنوان بازوی سازمان دامپزشکی کشور در صدور پروانه های بهداشتی و مجوزها برای بهره برداران و همچنین بخش خصوصی دامپزشکی تاکید کرده و بیان داشت: «سازمان دامپزشکی نقش سیاست گذاری و تدوین استراتژی ها را برعهده دارد و سازمان نظام دامپزشکی مجری سیاست ها و ضوابط از طریق مراکز بخش غیردولتی دامپزشکی می باشد.»

در ادامه دکتر صفری بر ضرورت تقویت جایگاه نظام دامپزشکی استان ها تاکید نمود و از مدیریت نظام دامپزشکی استان تهران در فراهم نمودن محلی مناسب به عنوان ساختمان تشکر و قدردانی نمود.

همچنین دکتر بابایی مدیرکل دامپزشکی استان تهران ضمن تقدیر از عملکرد دوره جدید نظام دامپزشکی استان تهران و مدیریت آقای دکتر سلامتی، اعلام داشت که اداره کل دامپزشکی استان با همکاری شورای نظام دامپزشکی استان در تلاش می باشند تا نسبت به پاسخگویی تولیدکنندگان و همچنین بخش خصوصی بر اساس سیاست ها و ضوابط اعلامی سازمان دامپزشکی کشور عمل نمایند.

در پایان دکتر لامعی معاونت سازمان دامپزشکی ج.ا.ا نسبت به مسائل مربوط به صدور پروانه های مراکز دامپزشکی بخش غیردولتی به مباحث مربوطه پاسخ گفت.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
مرتضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
4
باسلام خدمت برادران بزرگوار من مسول فنی یک فروشگاه بزرگ عرضه مرغ وگوشت وماهی هستم بیمه نشده و ۸۰۰ تومان حقوق میگیرم لطفا قانون محکم و جامعی برای همکاران کارشناس شاغل فروشگاهی و فروشگاه زنجیره ای برای حمایت از ما که زن و بچه و آبرو داریم بکنید سپاسگذارم و ازهمکاران متشکرم
پاسخ ها
ناشناس
| India |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
سلام لطفا به نظام دامپزشکی استان تهران مراجعه کنید
نظر شما
ادامه