کد خبر: ۶۲۳۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

در جلسه ای که در محل فرمانداری کرمانشاه و با حضور فرماندار کرمانشاه برگزار گردید، طی حکمی از سوی دکتر حسین حیدری مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر تورج کرمیان» به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه منصوب گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در این جلسه که با حضور «مهندس رنجبر» فرماندار کرمانشاه، «دکتر خانی» معاون سیاسی، «مهندس قبادی» معاون عمرانی و «خانم جشن» معاون برنامه ریزی از فرمانداری و از دامپزشکی استان با حضور «دکتر حسین حیدری» مدیرکل و «دکتر یارویسی» معاون سلامت برگزار گردید، «دکتر تورج کرمیان» به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه معرفی شد.

دکتر حسین حیدری در این جلسه از رسالت دامپزشکی و جایگاه این سازمان در تضمین سلامت غذای مردم گفت وی با اشاره به شرایط ویژه شهرستان کرمانشاه خواستار نگاه ویژه مجموعه فرمانداری شد.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه پیشگری از شیوع بیماری های دامی، صیانت از سرمایه های دامی، جلوگیری از بروز و  انتشار بیماری های مشترک بین انسان و دام و همچنین نظارت بر فراورده های خام دامی را از رسالت های دامپزشکی عنوان کرد و گفت با جدیت وظایف حاکمیتی را دنبال می کنیم و سلامت مردم و اشتغال پایدار را خط قرمز دامپزشکی می دانیم. وی افزود مشکلات مالی و کمبود نیروی انسانی موجب کوتاهی این اداره کل در انجام وظایف خود نشده و پرسنل این اداره کل با همت وکار جهادی خدمات خود را به بهره بردارن ارائه می کنند.

مهندس رنجبر ضمن خوش آمد گویی و آرزوی سلامت و عاقبت بخیری برای مدیرکل و رئیس جدید اداره شهرستان کرمانشاه دامپزشکی را دارای جایگاه ویژه در حوزه سلامت جامعه دانست. فرماندار کرمانشاه عملکرد دامپزشکی استان در پیشگیری و کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان، شناسایی به موقع کانون ها و اقدام مناسب در این راستا را خوب ارزیابی کرد و افزود اقدامات اینچنینی شایسته تقدیر است.

رنجبر ضمن تاکید بر حمایت مجموعه فرمانداری از مدیریت جدید دامپزشکی شهرستان کرمانشاه افزود با توجه به حساسیت های موجود، شهرستان کرمانشاه توجه ویژه می طلبد و جای دارد از مدیریت دکتر یارویسی تشکر کنم.

در ادامه این جلسه دکتر تورج کرمیان به تشریح برنامه های خود پرداخت. رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه مقابله با کشتارهای غیر مجاز، واکسیناسیون دام، نظارت های بهداشتی، پیشگیری از بیماری های دامی و علی الخصوص بیماری های مشترک را از جمله موارد نیازمند توجه ویژه دانست وی همچنین ارائه به موقع گزارش های را از اولویت های کاری خود عنوان کرد.

گفتنی است پیش از دکتر یارویسی معاون سلامت دامپزشکی کرمانشاه سرپرستی اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه را عهده دار بود.

معاون شبکه دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه، رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان کرمانشاه و رئیس اداره فناوری اطلاعات ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی کرمانشاه از دیگر مسؤولیت های است که دکتر تورج کرمیان پیش از این عهده دار بوده است.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
دکتر کرمیان نتونه هیچکی نمیتونه
دکتر حیدری ممنونیم ازت خدا اجرت بده خیلی فشار روت هست کار سختی داری اولشو خوب شروع کردی خدا توفیقت بده با همین فرمون جلو بری
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
انتصاب بجا و درست به این میگن ....
نظر شما
ادامه