کد خبر: ۶۲۳۷۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

جلسه تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم ادارات فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی و همچنین مسؤول روابط عمومی دامپزشکی کرمانشاه در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، صبح امروز در جلسه ای که با حضور «حجت الاسلام و المسلمین میرزائی» مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه، «دکتر حسین حیدری» مدیرکل، دکتر یارویسی معاون سلامت، «مهندس صیدی» معاون توسعه، مدیریت و منابع و احمدزاده مسؤول حراست دامپزشکی استان و در محل دفتر مدیرکل برگزار شد، با صدور احکامی جداگانه از سوی «دکتر حسین حیدری» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه روسای جدید ادارات فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری، بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی دامپزشکی کرمانشاه و همچنین مسؤول روابط عمومی دامپزشکی کرمانشاه معارفه شدند.

بر اساس این گزارش با حکمی از سوی دکتر حیدری مدیرکل دامپزشکی استان، «دکتر مجید همتی» به عنوان رئیس اداره بهداشت و مبارزه با بیماری های دامی دامپزشکی کرمانشاه تعیین و منصوب گردید. همچنین با اهداء لوح سپاس از زحمات «دکتر مجید ملک زاده» در زمان تصدی ریاست این اداره تقدیر و تشکر بعمل آمد.

گفتنی است معاون اداره دامپزشکی شهرستان سنقر، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ثلاث و باباجانی، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی و کارشناس مسؤول اداره دارو و درمان دامپزشکی استان کرمانشاه از جمله مسؤولیت های پیشین دکتر همتی است.

در حکمی جداگانه از سوی دکتر حیدری مدیرکل دامپزشکی استان، «دکتر سیداشکان ابراهیمی» به عنوان رئیس اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری تعیین و منصوب گردید. همچنین با اهداء لوح سپاس از زحمات «دکتر تورج کرمیان» در زمان تصدی ریاست این اداره تقدیر و تشکر بعمل آمد. پیشتر دکتر کرمیان با صدور حکمی از سوی مدیرکل به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه تعیین و منصوب شده بود. گفتنی است دکتر ابراهیمی رئیس جدید اداره فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری دامپزشکی استان کرمانشاه دانش آموخته مقطع دکتری رشته مهندسی کامپیوتر بوده که پیش از این مسؤولیت روابط عمومی را بر عهده داشت.

در ادامه این جلسه با ابلاغی از سوی دکتر حیدری مدیرکل دامپزشکی استان «مجتبی زنگنه مهر» به عنوان مسؤول جدید روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه انتخاب شد. همچنین با اهداء لوح سپاس از زحمات «دکتر سیداشکان ابراهیمی» در زمان تصدی مسؤولیت روابط عمومی تقدیر و تشکر بعمل آمد.





 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
معروف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
5
1
تو این اوضاع کرونا چه لزومی به این کارها هست. .................. خب خیلی راحت می شد فقط اسامی این دوستان رو اعلام کرد . ناسلامتی این سازمان یک سازمان بهداشتی هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
3
10
مدیرکل جدید دامپزشکی استان با این انتصابات نشان داد که باتجربه هست و اگر این روند در سایر انتصابات ادامه داشته باشه میشه امیدوار بود که عقلانیت به دامپزشکی برگشته و انشاءا... شاهد برگشت روزهای خوب به دامپزشکی استان باشیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
2
6
تبریک به اقای دکتر حیدری بابت انتصاب های شایسته خدا رو شکر داریم به مدار کار و تلاش برمی گردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
1
4
درود بر مدیرکل جدید
انتخابهای ایشون تا به اینجا بجا و شایسته بوده و نشون داده به حق شایسته سالاری ملاک انتخاب هاست آینده بسیار خوبی در انتظار دامپزشکی کرمانشاه خواهد بود بخصوص که تصمیمات مدیرکل همگی با تفکر و بدور از جناح بازیست
دکتر حیدری خدا قوت دمت گرم برادر
کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
2
5
دست مریزاد دکتر پاک نیت
بابت آرامشی که به اداره کرمانشاه برگرداندید ممنونیم
وجودت باعث افتخاره ...کورد کلهر
نظر شما
ادامه