کد خبر: ۶۲۳۴۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی در مراسم رونمایی از سند ملی ارتقای بهداشت دام عشایر:
«دکتر علی‌صفر ماکنعلی» افزود: برخی عنوان کرده بودند که سازمان دامپزشکی موافق عرضه تخم‌مرغ بسته‌بندی بوده اما تحت فشار وزیر جهاد کشاورزی از این موضع خود کوتاه آمده است ...
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی ضمن اشاره به اینکه در کشور با مازاد تولید تخممرغ مواجه هستیم، از کنترل و مهار بیماری آنفلوآنزای فوقحاد پرندگان در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش حکیم مهر، «دکتر علیصفر ماکنعلی» در نشست خبری که صبح امروز به مناسبت رونمایی از «سند ملی ارتقای بهداشت دام عشایر کشور» برگزار شد، با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ اتفاقات مثبتی در حوزه دامپزشکی افتاد، اظهار کرد: موفق به تولید واکسن تب برفکی و واکسن آنفلوآنزای فوقحاد پرندگان در کشور شدیم .

امسال در کاهش بیماری لکه سفید میگو رکورد زدیم

وی ادامه داد: با رصد و پایش، برقراری شبکههای ملی تشخیص پیشرفته، تعیین بیماری و ابلاغ پروتکلهای آموزشی خاص امسال در کاهش بیماری لکه سفید میگو رکورد زدیم و با توجه به کنترل این بیماری بیش از ۱۰هزارتن میگو در سطح زیر کشت تولید شد .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: بیش از ۱۷۳ هزار واحد پرورش قزلآلا در کشور داریم و ایران رتبه اول تولید قزلآلا در آبهای سطحی دنیا را دارد و جزو کشورهایی هستیم که محصول پرورش یافته در قالب پروتکلهای بهداشتی وارد بازار اوراسیا شده است .

به گفته وی قصد داریم حوزه مدیریت بهداشت بیماریهای آبزیان را در کشور توسعه دهیم؛ اگرچه در حال حاضر این مدیریت انجام میشود ولی کافی نیست .

در ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا ۲۹۹ کانون آنفلوانزای فوقحاد پرندگان رخ داده است

ماکنعلی در ادامه به بیماریهای طیور نیز اشاره کرد و گفت: آنفلوانزای فوقحاد پرندگان وسیعترین و شدیدترین بیماری مختص به پرندگان در قارههای مختلف است. از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا ۲۳ روز بعد آن در ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا ۲۹۹ کانون بیماری رخ داده است و کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبود .

وی با بیان اینکه از قبل تدابیری برای کنترل و مقابله با این بیماری در استانهای مختلف کشور اتخاذ شده بود، اظهار کرد: ۳۵ کانون آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را در برنامه ملی شناسایی، تایید و مهار کردیم. در استان خراسان جنوبی نیز به دلیل قرار گرفتن یکی از واحدهای صنعتی بزرگ در مجاورت یکی از آب بندهای این استان و تاخیر در گزارش این بیماری بنا به دلایل مختلف تعداد لاین مرغ تخمگذار درگیر این بیماری شدند که با رصد و پایش تایید، تشخیص، مهار و مختومه شدن آنها عملیات مهار نیز به پایان رسید .

رئیس سازمان دامپزشکی اضافه کرد: در تلاش هستیم واحدهایی که به دلیل این بیماری از چرخه تولید حذف شدند حداکثر ظرف یک دوره ۴۲ روزه با تایید مراجع مربوطه مجددا به چرخه تولید بازگردند .

خسارتهای ناشی از آنفلوانزای فوقحاد پرندگان کمتر از دو میلیارد تومان است

ماکنعلی در پاسخ به این سؤال که آنفلوآنزای فوقحاد پرندگان تا چه میزان خسارت وارد کرده است، گفت: این بیماری در استانهای آذربایجان غربی، البرز، تهران، مرکزی، خراسان جنوبی، کرمانشاه، مازندران و... شناسایی شده است. در تالاب میقان ۱۲۶۴ قطعه پرنده تلف شدند ولی با اقدامات انجام شده به واحدهای صنعتی و روستا سرایت نکرد. در استان مازندران نیز هیچ واحد صنعتی درگیر نشد. در کرمانشاه دو نقطه روستایی درگیر بیماری شدند. در خراسان جنوبی نیز درگیری داشتیم ولی با اقدامات انجام شده کنترلهای لازم صورت گرفت. به طور کل خسارتهای وارد شده ناشی از این بیماری کمتر از دو میلیارد تومان است .

افزایش جمعیت گاو، گوسفند و بز در کشور

وی با اشاره به آمارهای صادراتی محصولات کشاورزی گفت: در ۹ ماهه ابتدای سال بیش از ۶۵ هزار تن صادرات تخممرغ و بیش از ۳۵ هزار تن صادرات گوشت مرغ داشتیم؛ این در حالیست که زمانی واردکننده تخممرغ و گوشت مرغ بودیم. همچنین بر اساس آمارها جمعیت گاو و گوساله در کشور در سال ۴۹۳ میلیون ۲۳۰ هزار راس بود که در سال ۱۳۹۹ این رقم به پنج میلیون و ۴۱۰ هزار راس رسیده است و این نشان میدهد که با افزایش در این بخش مواجه شدیم. جمعیت گوسفند و بز و بره نیز در حال حاضر ۶۳ میلیون و ۲۵۰ هزار راس است که نسبت به سال ۹۷ بیش از ۱۰ میلیون راس افزایش پیدا کرده است .

برنامه ملی کنترل باقیماندههای عسل، شیر و لبنیات، مرغ و تخممرغ برای اولین بار در کشور

وی همچنین اعلام کرد که برای اولین بار در کشور برنامه ملی کنترل باقیماندههای عسل، شیر و فرآوردههای لبنی، گوشت مرغ و تخممرغ را عملیاتی کردیم و امیدواریم با اعتبار بخشی به آزمایشگاه توسط شرکتهای بینالمللی شرایط حضور محصولات و فرآوردههای خام دامی را در بازارهای بینالمللی فراهم کنیم.

ماکنعلی در ادامه به واکسیناسیون تب برفکی نیز اشاره کرد و گفت: در رابطه با کنترل بیماری تب برفکی سه بخش در نظر گرفته شده است. بخش اول واحدهای صنعتی است که سازوکار برنامه سازمان دامپزشکی واکسیناسیون به روش آمادهباش است. در تمامی واحدهای صنعتی افراد مورد تایید سازمان میتوانند واکسن را از مراکز مجاز تحویل بگیرند و در قالب سیاست سازمان دامپزشکی استفاده کنند و ما نیز نظارت بر کارایی واکسنها خواهیم داشت .

کاهش تب برفکی در گاوداریهای شیری در ۱۵ سال اخیر رکورد زده است

وی اضافه کرد: در گاوداریهای شیری کاهش تب برفکی در ۱۵ سال اخیر رکورد زده است و شیر و فرآوردههای لبنی تولید شده در کشور استانداردهای اوراسیا را به دست آورده و این محصولات صادر میشوند .

وی اظهار کرد: بخشهای دیگر این برنامه واحدهای عشایری و روستایی و کنترل بهداشت دام آنها است. در حوزه دام روستایی واکسیناسیون جمعی نخواهیم داشت بلکه به صورت ریسک بیس واکسیناسیون انجام خواهد شد .

به گفته این مقام مسئول در سازمان دامپزشکی بیش از ۷۵ میلیون پرنده تخمگذار در واحدهای پرورش مرغ تخمگذار در داخل کشور وجود دارند. که هشت میلیون آنها مازاد بر نیاز کشور است و با مازاد تولید مواجهیم .

وی در پاسخ به اینکه چرا با وجود مازاد تولید قیمت تخممرغ برای مصرفکننده همچنان بالاست، گفت: کشور روزانه به ۲۴۰۰ تن تخم مرغ نیاز دارد و بر اساس آمار اعلام شده در ۲۱ دی ماه سالجاری ۳۰۶۶ تن تخممرغ تولید شده است و این یعنی ۶۶۶ تن تخم مرغ مازاد بر نیاز کشور تولید شده است؛ اینکه چرا با قیمت بالا به دست مصرفکننده میرسد را باید در زنجیره تولید تا مصرف جستوجو کرد .

کوتاه آمدن سازمان دامپزشکی از تخممرغ بستهبندی تحت فشار وزیر جهاد کشاورزی به هیچ عنوان صحت ندارد

رئیس سازمان دامپزشکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث عرضه بستهبندی تخممرغ و تخلفاتی که بعضاً در این حوزه انجام می‌شود، گفت: برخی عنوان کرده بودند که سازمان دامپزشکی موافق عرضه تخممرغ بستهبندی بوده اما تحت فشار وزیر جهاد کشاورزی از این موضع خود کوتاه آمده است، باید عنوان کنم که به هیچ عنوان چنین مسأله‌ای صحت ندارد و ما تابع هیچ زور و فشار غیرتخصصی نیستیم و تمام تصمیماتی که در این سازمان گرفته می‌شود بر مبنای مسائل تخصصی است.

«مرغ سایز» یک اصطلاح غلط است

وی در خصوص مرغ سایز نیز گفت: مرغ سایز یک اصطلاح غلط است. برنامه پرورش مدیریت سنی مرغ گوشتی را ابلاغ کردیم و در حال اجراست. پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی نباید بیشتر از ۴۰ روز نیمچه های گوشتی را نگهداری کند .

رئیس سازمان دامپزشکی به عرضه تخممرغ بستهبندی شده نیز اشاره کرد و گفت: تمام تخممرغهایی که در واحدهای پرورشی دارای پروانه فعالیت از سازمانهای مربوطه تولید میشوند، از نظر سلامت هیچ تفاوتی با بقیه تخممرغها ندارند و تاکنون حتی یک مورد مسمومیت یا بیماری ناشی از مصرف تخممرغ در داخل کشور گزارش نشده است. معتقدیم برنامههای بهبودی و ارتقایی نباید الزامی باشد و بایستی ایجابی باشد؛ ما نیز از آنها حمایت می‌کنیم .

شیرهای جمعآوری شده از واحدهای دامداری میتواند با شناسنامه به صورت خام عرضه شود

وی همچنین به عرضه فله محصولات دامی نیز اشاره کرد و گفت: شیرهای جمعآوری شده از واحدهای دامداری تحت نظارت سازمان دامپزشکی میتواند با شناسنامه به صورت خام عرضه شود .

رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه آنفلوآنزای فوقحاد پرندگان عامل افزایش قیمت تخممرغ نیست چرا که هم اکنون 600 تن بیش از نیاز کشور تولید میشود، گفت: ستاد تنظیم بازار باید دلیل گرانی تخممرغ را بگوید .

ماکنعلی گفت: در حال حاضر تولید تخممرغ 600 تن در روز بیش از نیاز کشور است و این بیماری باعث کاهش تولید تخممرغ در کشور نشده است .

وی در پاسخ به به این سؤال که اگر مازاد تخممرغ وجود دارد پس چرا قیمت‌ها در بازار افزایشی است، گفت: مسأله قیمت مربوط به مؤلفه‌های اقتصادی است. طبق آمار دقیق 2400 تن نیاز روزانه کشور است در حالی که 3000 تولید می‌شود، بنابراین 600تن مازاد تولید وجود دارد .

رئیس سازمان دامپزشکی افزود: در زمینه قیمت باید مسئولان ستاد تنظیم بازار صحبت کنند، اما زمانی که صادرات با دلار برای تولیدکنندگان ارزشمند است، افزایش قیمت در داخل هم اتفاق می‌افتد .

نمی‌توان از عرضه محصولات لبنی سنتی جلوگیری کرد چرا که برخی علاقمند به مصرف آ‌نها هستند

ماکنعلی در پاسخ به سؤال دیگری با این عنوان که تکلیف لبنیات سنتی به کجا رسید، بالاخره مردم می‌توانند از این محصولات استفاده کنند و آیا سلامت آنها مورد تأیید دامپزشکی است؟ گفت:‌ در صورتی که این محصولات با تأیید دامپزشکی عرضه شود مشکلی ندارند، اما نواقصی هم در کار ما بوده که مکانهای عرضه لبنیات سنتی همینطوری ایجاد می شوند و باید اینها ساماندهی شوند .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: نمی‌توان از عرضه محصولات لبنی سنتی جلوگیری کرد چرا که برخی علاقمند به مصرف آ‌نها هستند.

ماکنعلی تنها راهکار مقابله با احتمال آلودگی و انتقال بیماری از طریق مصرف این محصولات را استفاده لیبل برای آنها عنوان کرد.

 

منبع: حکیم مهر، فارس، ایسنا و مهر

 

انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
1
11
عدد دو میلیارد اشتباه است.
#یک حساب سرانگشتی

تعداد کل معدوم سازی اگر نهصد هزار باشد
تقریبا اگر ششصد هزار تا پولت باشند و قیمت میانگین پولت هم چهل و پنج هزار تومان در نظر بگیریم ، خسارت فقط پولت معدوم شده بیست و هفت میلیارد تومان است، هنوز مرغ گوشتی ،شترمرغ،مرغ های بومی،امکانات معدوم سازی،نیروی انسانی،نهاده های معدومی،مدت زمان خارج شدن واحد از چرخه تولید و ... را اضافه نکردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
دو میلیارد غرامت پرداخت شده توسط سازمان برای نهاده ها و محصولات جانبی منظور است
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
3
13
جناب دکتر ماکنعلی
..............................
از چه موقع مباحث بهداشت و تندرستی با ایجاب حل شده؟
دکتر چند مورد از موارد ایجابی در صنعت مرغ گوشتی رو هم بفرمایید.
دکتر به فرموده‌ی حضرتعالی، بسته‌بندی تخم‌مرغ در راستای اصلاح و‌بهبود کیفیته؛ نباید سلبی باشه؛ چطور در خصوص صدور مجوز برای این واحدها تمام فرایند و‌دستورالعمل‌ها سلبیه و ایجابی نیست.
مگر میشه برای هدف یک موضوع معین، ایجابی برخورد کنیم؛ اما برای ابزار رسیدن به همون هدف از سلب؟
دکتر چطور موارد بهداشتی و تندرستی رو ایجابی حل و فصل کرد؟
دکتر شما خودتون در جایگاه معاونت بهداشتی سازمان دامپزشکی این دستورالعمل ارتقای کیفیت و بهداشت تخم‌مرغ رو‌ تدوین کردید! ....................
وقتی به فرموده تخم‌مرغ‌های موجود در فارم‌ها بهداشتیه و هیچ مشکلی نداره، و تولید کننده می‌تونه به هر نحوی که صلاح می‌دونه محصولش رو عرضه کنه، میشه بفرمایید ضرورت ایجاد کارگاه‌های بسته‌بندی تخم‌مرغ در کشور چیه؟
چه کسانی و با چه هدفی در کشور به واحد‌های بسته‌بندی پروانه‌ی بهره‌برداری‌ و پروانه‌ی بهداشتی تولید دادند؟
وقتی اعتقاد شما اینه که محصول تخم‌مرغ در فارم‌ها کاملا بهداشتی و سالمه، پس چرا و با چه هدفی کارگاه‌های بسته‌بندی تخم‌مرغ باید مسئول فنی استخدام کنند و ماهیانه حقوق بپردازند؟
محمد رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
1
10
سلام
وقت بخیر
وقتی در مملکت صحبت از حذف پیام‌رسان‌های خارجی میشه و مردم به دلیل نگرانی از سانسور و ... استقبال نمی‌کنند، همه نگران میشن که چرا مردم به پیام‌ رسان داخلی نامطمئن هستند...
چرا چنین و چرا چنان
راه حل هم میشه:
حذف و فیلتر پیام‌رسان خارجی و این اواخر هم کم کردن پهنای باند پیام‌رسان خارجی.
نمی‌دونم خانم هستی و‌ یا آقا
ولی این سبک از فیلتر و سانسور دیگه خیلی ناامید کننده است
اصل نظر من اینه
با اندکی تغییر
بدون هیچ توهین و مشکلی
یک نظر تخصصی در یک نشریه تخصصی
و حذف و سانسور این نظر، آسیب به اصل امانتداری نزد شماست

سلام
وقت بخیر


محضر جناب آقای دکتر ماکنعلی

در پاسخ به فرمایش شما در خصوص سلب و ایجاب و حمایت از واحد‌های بسته‌بندی تخم‌مرغ؛ یک بیت شعر از نظامی تقدیم می‌کنم:
.....................

مطابق کامنت‌های ذیل پست‌های متعدد سایت حکیم‌مهراز سوی همکاران محترمتان در حوزه‌های ستادی و صفی، وقتی سازمان دامپزشکی در حمایت از پرسنل خود در مباحث:
حقوق و مزایا
جذب نیروی انسانی و کمبود پرسنل
بودجه و امکانات
تجهیزات و وسایط نقلیه،
ناتوان است، چطور و با چه مکانیزمی می‌خواهید با سیاست ایجابی از کارگاه‌های بسته‌بندی تخم‌مرغ حمایت کنید؟

دکتر از چه موقع مباحث بهداشت و تندرستی با ایجاب حل شده؟

دکتر چند مورد از موارد ایجابی در صنعت مرغ گوشتی رو هم بفرمایید.

دکتر به فرموده‌ی حضرتعالی، بسته‌بندی تخم‌مرغ در راستای اصلاح و‌بهبود کیفیته؛ نباید سلبی باشه؛ چطور در خصوص صدور مجوز برای این واحدها تمام فرایند و‌ دستورالعمل‌ها سلبیه و ایجابی نیست.
مگر میشه برای هدف یک موضوع معین، ایجابی برخورد کنیم؛ اما برای ابزار رسیدن به همون هدف از سلب؟
چرا در صدور مجوز کارگاه‌های بسته‌بندی مواردی که مربوط به سرمایه‌گذار است، همچون:
استخدام دکتر دامپزشک به عنوان مسئول فنی
ایجاد آزمایشگاه و یا عقد قرارداد با آزمایشگاه‌های ذیصلاح
نصب کندلینگ
نصب شیرالآت بهداشتی بدون دخالت دست (پدالی و‌ یا چشمی)
نصب جامایع دوقلو
کیفیت و نوع متریال به‌کار رفته در ساخت کارگاه
رعایت نقشه‌های تیپ سازمان و یا تایید نقشه‌های کارگاه و ممهور کردن نقشه‌ها به مهر سازمان با امضای مدیر‌کل استان
و ...
همه سلبیه؛ اما نوبت به انجام وظایف و تکالیف سازمان دامپزشکی در قبال سرمایه‌گذار که شد، ایجاب حرف اول رو می‌زنه؟؟؟

دکتر حضرتعالی در جایگاه معاونت بهداشتی سازمان دامپزشکی، دستورالعمل ارتقای کیفیت و بهداشت تخم‌مرغ رو‌ تدوین کردید، اون موقع صحبتی از سلب و ایجاب نبود؟
وقتی به فرموده: تخم‌مرغ‌های موجود در فارم‌ها بهداشتیه و هیچ مشکلی نداره، و تولید کننده می‌تونه به هر نحوی که صلاح می‌دونه محصولش رو عرضه کنه، میشه بفرمایید:
الف) ضرورت ایجاد کارگاه‌های بسته‌بندی تخم‌مرغ در کشور چیه؟
چه کسانی و با چه هدفی در کشور به واحد‌های بسته‌بندی پروانه‌ی بهره‌برداری‌ و پروانه‌ی بهداشتی تولید دادند؟
ب) چرا و با چه هدفی کارگاه‌های بسته‌بندی تخم‌مرغ باید مسئول فنی استخدام کنند و ماهیانه حقوق بپردازند؟
ج) وقتی تخم‌مرغ‌ها بهداشتیه، چرا واحد‌های بسته‌بندی می‌باید با آزمایشگاه‌های مورد تایید و‌ وثوق سازمان قرارداد ببندند و یا خودشون آزمایشگاه تجهیز و راه‌اندازی کنند؟
د) چرا باید سورتر و کندلینگ تمام اتوماتیک بخرند و نصب کنند؟
ه) چرا باید ترموگراف سیم‌کارت خور نصب کنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
3
13
ما زیر بار حرف زور نمی‌رویم مگر اینکه خیلی پر زور باشد.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
1
1
با قیمت تنظیم بازار هم که حساب کنیم قیمت هر کیلو مرغ زنده درب کشتارگاه 17000 تومان است قیمت تخم مرغ هم 14400 تومان فقط در یک واحد 150 تن تخم مرغ معدم شده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
9
با سلام و احترام.
ایکاش حکیم مهر لینک خبرهای زیر را در پایین خبر مذکور قرار می داد تا خوانندگان محترم از صحت و سقم خبر بالا مطلع می شدند‌
"هیچ مشورتی درباره ممنوعیت فروش فله‌ای تخم‌مرغ با معاونت امور دام وزارت جهاد انجام نگرفت/ این طرح به نیمه اول سال موکول شود"
http://hakimemehr.ir/fa/news/61981
به گزارش حکیم مهر، رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نامه‌ای به ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور با اشاره به شرایط فعلی واحدهای صنعتی پرورش طیور تخم‌گذار، الزام عرضه تخم‌مرغ‌های خوراکی به صورت بسته‌بندی را که پیش از این قرار بود از ابتدای بهمن‌ماه الزامی شود، تا مهیا شدن شرایط لازم ملغی کرد.
۲. چرا وقتی شرایط عرضه بسته بندی مهیا نشده است دستورالعمل و ابلاغ این کار را صادر می کنید و کمتر از یک ماه آن را لغو می کنید؟
۳. ..................
خسارت کشتار نزدیک یک میلیون قطعه مرغ تخمگذار دومیلیارد تومان است؟ با چه قیمتی محاسبه شده است؟
قیمت مرغ تخمگذار ، هزینه معدوم سازی دان و خوراک واحدها، هزینه مواد ضدعفونی و ...
۳. اولین بار پایش باقیمانده های در فرآورده های خام دامی در دوره ریاست جناب آقای دکتر نوروزی انجام شد و چند سال ادامه داشت تا با دستور اقای دکتر خلج این طرح را متوقف کردند و متاسفانه هیچ سازمان و اداره نظارتی این دستور اشتباه و ظلم به مصرف کننده را پیگیزی نکرد.
۴. موارد بسیار است اما ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
دکتر مطلبی دستگاهها را خرید . اولین بار باقیمانده ها توسط دکتر دستور انجام شد و دکتر خلج طرح را متوقف کرد دکتر رفیعی پور و فعلا ادامه ندادند
مجيد
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
1
7
.....................................
به اميد روزي كه سازمان دامپزشكي فقط به كار اصلي خودش كه نظارت و سياست گذاري برسه و دست از كارهاي اجرايي و صنفي برداره.يكم از جهاد ياد بگيريم كه همه چيز داره ميده به نظام مهندسي ، واگذاري واقعي وظايف به بخش خصوصي

حدود يكسال از شوراي مركزي هم داره ميگذره و با وجود همه ادعاهاي كه عزيزان داشتند كه با حضورشون روند مثب ميكنن هم داره ميگذره و دريغ از هيچ عملكرد مثبتي ...
فقط صفحات برنامه ها و رزومه هاشون همه جا منتشر كردن و هيچي

فكر نميكنيد بهتره يه گزارش عملكرد بديد كه ببينيم اون شعارهايي كه دادين رو چقدر عملي كردين؟!
اميدوارم سال هاي اينده ديگه باز نياييد و مدعي عضويت بشيد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
1
6
سلام
..................................
دخالت ادارات کل دامپزشکی استانها وبازیچه دست سازمان جهاد کشاورزی استانها شدن, برای ندادن مجوز حمل به مرغدارانی که استانشان با کمبود مرغ وتخم مرغ مواجه است ویا مرغدارانی که سهمیه مرغ وتخم مرغ خود را تحویل نداده اند, آیا مصداق بارز تسلیم حرف غیر تخصصی شدن نیست؟
اصل عدم خروج مرغ وتخم مرغ از استانهایی که مشکل کمبود دارند, باید توسط ارگانهای اقتصادی انجام شود , نه دامپزشکی که یک ارگان بهداشتی است
مجبور کردن مسئولین بهداشتی مرغداریها ................... برای اجرای دستورات وزارت جهاد و ستاد مبارزه با قاچاق کالا, در مورد تایید تخلیه "تناژ" ذرت و سویا, آیا حرف تخصصی است؟
مسئولین فنی مرغداریها, مسئول تایید سلامت ذرت وسویای وارده به مرغداریها هستند, نه مسئول تناژ آن.
آقای دکتر ماکنعلی: هر زمان که روئسای سازمان دامپزشکی کشور' تسلیم حرف غیر تخصصی وزارت جهاد نشده اند,3سوته برکنار شده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
2
سازمان دامپزشکی کارها را به کی واگذار کنه؟به نظام ....................
لطفا چند نفر بیاد اعلام کنه که چقدر حقوق میگیره
لطفا مسئولین فنی که در یک سال گذشته از طریق نظام استخدام شدن در اینستا یک پیج درست کنند تا با هم بهتر آشنا بشیم
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
1
8
اینکه نظارت بهداشتی گوشت های وارداتی هم حذف شد زیر فشار نبود کارشناسی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
1
7
واگذاری آزمایشگاه‌های دامپزشکی به دامپروران نیز تحت فشار وزارت جهاد نبود و کار کارشناسی بود
نظر شما
ادامه