کد خبر: ۶۲۳۴۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

نتیجه اولیه هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور روز شنبه ۱۱ بهمن ماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، بر اساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، نتیجه اولیه آزمون متقاضیان دستگاه های اجرایی کشور ازجمله وزارت آموزش و پرورش، بانک توسعه تعاون، پست بانک ایران، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان امور عشایر ایران، سازمان انتقال خون ایران، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور  تا ساعت ۲۰ روز شنبه ۱۱ بهمن ماه بر روی درگاه سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد.

سازمان حسابرسی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان قضایی نیروهای مسلح، سازمان ملی استاندارد، سازمان هواشناسی کشور، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران (مادر تخصصی)، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت جهاد کشاورزی (به کارگیری قراردادی)، وزارت کشور، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت ورزش و جوانان و دستگاه های مربوط به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سیستان و بلوچستان شامل: اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل امور عشایر استان سیستان و بلوچستان، اداره کل انتقال خون استان سیستان و بلوچستان، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سیستان و بلوچستان از دیگر دستگاه هایی هستند که نتیجه اولیه آزمون استخدامی ۱۱ بهمن اعلام می شود.

از دیگر دستگاه هایی که نتایج متقاضیان آزمون استخدامی آنها اعلام می شود، اداره کل بهزیستی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل پزشکی قانونی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان، اداره کل جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان- جنوب، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان سیستان و بلوچستان، اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سیستان و بلوچستان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان، اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان و استانداری استان سیستان و بلوچستان است.

متقاضیان هر یک از دستگاه های اجرایی پس از دریافت نتیجه آزمون، در صورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزو معرفی‌شدگان برای مرحله بررسی مدارک باشند، باید برای اطلاع از اطلاعیه و اقدامات بعدی در روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه به آدرس درگاه اینترنتی دستگاه مورد نظر مراجعه کنند.

متقاضیان معرفی شده برای مرحله بررسی مدارک که متقاضی استفاده از بند مربوط به احراز سابقه ۱۰ سال سکونت هستند، جهت تایید اطلاعات خود اظهاری مبنی بر بومی شهرستانی، الزامی است فرم استشهاد محلی را تکمیل کنند و پس از تایید از مرجع مربوطه در هنگام مراجعه به دستگاه اجرایی در زمان بررسی مدارک، به همراه داشته باشند.

در صورت ارایه نشدن مدارک بومی شهرستانی، امتیاز بومی لغو شده و از نمره مکتسبه کسر می شود. همچنین وضعیت متقاضی بر اساس نمره مکتسبه جدید در رقابت با سایر متقاضیان ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

مراجعه نکردن متقاضی در مهلت تعیین شده بر اساس اطلاعیه اعلام شده توسط دستگاه اجرایی برای بررسی مدارک به منزله انصراف متقاضی از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

‌به گزارش ایرنا، هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه برای جذب این آزمون برای جذب و استخدام ۳۸ هزار و ۱۸۴ نفر برگزار شد.
 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر
|
United States of America
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
2
10
ما که استخدام شدیم جز تحلیل سواد علمی و افتادن به گدایی در سایه حقوق کم چیزی از سازمان دامپزشکی ندیدم ، متأسفانه خبری نیست بیاید و ببینید
پاسخ ها
متفکر.
| Germany |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
بروخداراشکرکن دستت بندشده بکاری اینقدربیکاروعلاف هست که زندگی راباسختی طی میکنند.
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
همکار عزیز
از وزارت جهاد سیب زمینی چه انتظاری داری وقتی مسئول بالا سرت یک رشته دیگر خوانده آن هم در مقطع پائین اگر زیر نظر وزارت بهداشت بودیم نه حقوق شما اینطور کم بود نه وضع بخش خصوصی اینطور فاجعه بود نه آموزش دامپزشکی اینقدر مافیایی بود .
ناشناس
|
Bulgaria
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
1
1
استخدام قبولی های سال 98 هنوز انجام نشده است. لطفا پیگری کنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
2
نیاید اقا نیاید میشید کارگر علمی حالا خود دانید
نظر شما
ادامه