کد خبر: ۶۲۳۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
«پرویز اوسطی» افزود: متاسفانه شیوع آنفلوانزای پرندگان بر میزان تولید گوشت مرغ و تخم‌مرغ تاثیر منفی دارد و با شروع فصل گرما این بیماری از بین می‌رود ...
 

حکیم مهر: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: آنفلوانزای پرندگان در صورت شیوع قابل انکار و اختفا نیست و باید بررسی‌هایی لازم در زمینه وجود این ویروس در کشور توسط سازمان دامپزشکی صورت بگیرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «پرویز اوسطی» عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص شیوع آنفلوانزای پرندگان در بین واحدهای پرورش مرغ، گفت: در صورت شیوع ویروس آنفلوانزای پرندگان در بین واحدهای مرغداری، تلفات بسیار زیادی به همراه دارد و بلافاصله محل مشاهده تلفات قرنطینه می‌شود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آنفلوانزای پرندگان در صورت شیوع قابل انکار و اختفا نیست، عنوان کرد: باید بررسی‌هایی لازم در زمینه شیوع ویروس آنفلوانزای پرندگان توسط سازمان دامپزشکی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان دامپزشکی قطعا در صورت شیوع آنفلوانزای پرندگان اقدامات لازم را انجام می‌دهد، ادامه داد: دامپزشکی به صورت مرتب گله‌های مرغ را پایش و با مشاهده علائم بیماری بر اساس پروتکل‌های جهانی و بینالمللی اقدام می‌کند.

 عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص احتمال تاثیر شیوع آنفلوانزای پرندگان بر میزان تولید گوشت مرغ و تخممرغ، گفت: متاسفانه شیوع آنفلوانزای پرندگان بر میزان تولید گوشت مرغ و تخم مرغ تاثیر منفی دارد و با شروع فصل گرما این بیماری از بین می‌رود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
5
ایا به فکر کارکنان سازمان دامپزشکی که زیر خط فقر و حتی زیر خط فقر مطلق حقوق می گیرند بوده اید؟
نمایندگان مجلس همه براین موضوع بدیهی اگاه هستند که تورم بیش از چند درصد بوده است اما حقوق کارمندان را به علت مشکلاتی که بین احزاب است و مشکل با قوه مجریه دارند 25% افزایش داده اند و این کاملا به دور از انصاف ......... است
مسول فنی بهداشتی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
0
0
تکلیف مسولین فنی که دستشون جلو همه درازه برای ۲ ریال چی است؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
0
قیافش شبیه علیرضا حیدری هست
نظر شما
ادامه