کد خبر: ۶۲۲۷۶

پرسه یک سگ در مقابل بیمارستانی که صاحبش بستری شده به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور هستند.

دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم چیز‌های زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. در میان حیوانات، سگ‌ها باوفاترین آن‌ها بر روی کره زمین به شمار می‌روند.

این جانوران وفاداری خود را به طرق مختلف به صاحبشان نشان می‌دهند؛ مثلا در برخی مواقع با فدا کردن جان خود و در برخی مواقع هم با انتظار برای صاحبشان که از او دور شده است، مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق ترکیه رخ داده است.

در این اتفاق عجیب سگی که صاحبش در بیمارستان بستری شده بود به مدت ۶ روز در مقابل درب بیمارستان منتظر او ماند. در تصاویری که از این سگ وفادار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود این حیوان را در مقابل درب بیمارستان و در حالی که منتظر صاحبش بود نشان می‌داد.

صاحب ۶۸ ساله این سگ که هویتش کمال سِنتورک اعلام شده به علت جراحی مغز در بیمارستانی در شهر ترابوزان واقع در شمال شرقی ترکیه بستری بود. آقای کمال در تاریخ ۱۴ ژانویه در بیمارستان بستری شده بود. در حالی که حدود یک هفته کمال در بیمارستان بستری بود سگ وفادارش در مقابل درب بیمارستان به انتظار مرخص شدن او ماند. با وجود آنکه دختر کمال چند بار تلاش کرد این سگ را با خود به خانه ببرد، اما این حیوان از ترک بیمارستان خودداری کرد.

سرانجام پس از انجام عمل جراحی کمال از بیمارستان مرخص و به حیوان دوست داشتنی خود ملحق شد.

 
نظر شما
ادامه