کد خبر: ۶۲۲۳۲
تعداد نظرات: ۱۲۷ نظر
 

سخنگوی کمیسیون تلفیق گفت: دولت موظف شد، نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی کلیه افراد پیمانی، انجام کار معین، کارگری، شرکتی و روزمزد با طی مراحل گزینش بدون الزام به داشتن شرط سنی، تحصیل و آزمون فرزندان ایثارگران اقدام کرده و آنها را استخدام رسمی کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «رحیم زارع» در نشست خبری روز پنجشنبه در تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ به خبرنگاران گفت: کمیسیون تلفیق پیشنهاد دولت برای افزایش ۲۵ درصدی حقوق و مزایای کارکنان دولت را برای سال آینده تصویب کرد اما سقف پرداخت حقوق را ۱۵ برابر حداقل حقوق یعنی ۳۳ میلیون تومان تعیین کرد.

وی ادامه داد: براین اساس نمایندگان میزان افزایش حقوق‌ها را از ۲۱ برابر به ۱۵ برابر حداقل حقوق کاهش دادند، البته کارانه پزشکان مشمول این بند نیست.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با بیان اینکه سقف پاداش بازنشستگی ۴۷۵ میلیون تومان تعیین شد، اظهار کرد: سقف معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولت به استثناء اعضای هیات علمی و قضات ۴ میلیون تومان تعیین شد .

زارع با اشاره به نحوه دریافت مالیات از حقوق ها بیان کرد: از حقوق بین ۴ تا ۸ میلیون تومان ۱۰ درصد، حقوق بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان ۱۵ درصد، حقوق ۱۲ تا ۱۸ میلیون تومان ۲۰ درصد، حقوق ۱۸ تا ۲۴ میلیون تومان ۲۵ درصد، حقوق ۲۴ تا ۳۲ میلیون تومان ۳۰ درصد مالیات اخذ خواهد شد و مازاد بر ۳۲ میلیون تومان حقوق هم باید ۳۵ درصد مالیات پرداخت کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه در بحث ایثارگران هم گفت: دولت موظف شد، نسبت به تبدیل وضعیت استخدامی کلیه افراد پیمانی، انجام کار معین، کارگری، شرکتی و روزمزد با طی مراحل گزینش بدون الزام به داشتن شرط سنی، تحصیل و آزمون فرزندان ایثارگران اقدام کرده و آنها را استخدام رسمی کند.

زارع افزود: وزارت صمت نیز در سال آینده مکلف شد، برای تامین ۲۰ هزار خودروی ملی جانبازان و ایثارگران بالای ۲۵ درصد و دارای محدودیت های حرکتی جسمی و همچنین جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد با معرفی بنیاد شهید از طریق ایران خودرو و سایپا با تقسیط ۵ ساله اقدام کند.

وی تصریح کرد: بنیاد شهید هم می تواند ۵ هزار فقره وام مسکن از محل سهمیه ۱۴۰۰ خود برای ایثارگرانی که قبلا از تسهیلات استفاده کرده اما اکنون فاقد مسکن هستند، تامین کند. همچنین ایثارگرانی که در سنوات گذشته از این تسهیلات ارزان قیمت تا سقف ۲۵ میلیون تومان نیز بهره مند شده اند اگر تا پایان سال ۹۹ تسهیلات خود را تسویه کنند، می توانند از تسهیلات مسکن ارزان قیمت ایثارگران در سال آینده بهره مند شوند.

زارع در پایان تاکید کرد: تمامی مصوبات کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ مجلس بعد از بررسی و تصویب در صحن علنی و تائید شورای نگهبان به قانون تبدیل خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۱۲۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
39
34
اقایون به پیر به.پیغمبر این ظلم بزرگی به جوانان این مملکت هست که یک عده فقط به خاطر داشتن سهمیه بدون حساب و کتاب استخدام بشن ولی خیلی ها هستن که سهمیه ندارن اما عرضه و لیاقت خیلی بیشتری دارن نسبت به برخی سهمیه داران.به والله من میشناسم کسانی که استخدام شدن باسهمیه دراون اداره کارها همه گردن سایرین میفته وچون رسمی هست هیچ کاریش هم نمیشه کرد ونه تنها کارها با استخدام همچین فردی پیش نمیره بلکه وبال گردن بقیه میشن.نکنید اینکار را اقایون به اصطلاح انقلابی نکنید حق الناس ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
با سلام جناب اونی که از دوره ۵ساله پنجم توسعه یعنی با وضعیت شرکتی ۱۰سال کار کرده و وبال نشده و کاری نکردن که اخراج بشن پس خونش انقلابی هست وبال نخواهند شد جانبازی که ۷روز هفته سرش از زمین بلند نمیشه حقش خیلی بیشتر از ایناس اینا همونایی هستن که بازم زمانش برسه برا این انقلاب خودشونو فدا میکنن یخورده بیشتر زندگی ایثارگرانو انالیز کنین به خیلی چیزایی میرسین که پاسخگویی ایده شما باشه ممنون
M
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
باسلام بنده فرزند شهید هستم شما ب ناحق قضاوت نکن اون موقع ک بابا های ما زیر گلوله بودن شما ها بابا داشتید و الان هم تمام مملکت رو هم ک ب ما بدهند جای خالی بابا رو پر نمیکنه برامون پس قضاوت نابجا نکن لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
اقای M فکر اون بچه ای باش که پدرش یه آتش نشان زحمت کش بوده و یه گوشه این مملکت برای حفظ جان مردم جانش رو از دست داده و .اونم بدون پدر و حمایت بزرگ شده . میخوای جواب اونم با همین دلایل بدی؟
هما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
دوست عزیز سهمیه ای در کار نیست،این تبدیل وضعیت هست نه ورود ، تمام کسانی که بصورت شرکتی دارن چندین سال حتی با مدارک بسیار بالا و از بهترین دانشگاه ها کار میکنن و جرمشون این بوده که نخواستن استخدامی بگیرن، با این کار به حقشون میرسن،طرح رو کامل مطالعه کنید.
راستگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
.......................... همه مسئولین مدیون خون پاک شهدا و جانبازان و ایثارگری آزادگان و رزمندگان هستند. مسئولی که امروز به میز ریاست تکیه داده بدونه که بخاطر چه کسانی به اینجا رسیده و در آرامش و امنیت زندگی میکنه. اگر با شماها بود که مملکتو دو دستی تقدیم آمریکا و اذنابش میکردین
...........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بعضی توجیه ها با طرز فکر بدی نوشته شده مثلا تمام کشور رو باد بدن به ما لازم کمه؟؟؟
مریم براتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
آقا یا خانومی که دهنت و باز کردی حرف زدی اونایی که سهمیه ندارن یکدرصد زجری که فرزند ایثارگران رو میکشم و ندارن باور نداری بیا تا بهت نمونشو نشون بدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲
کجاش ظلم اون موقع ک پدر بنده تو جبهه ها زیر رگبار و گلوله بود وخواب و خوراک نداشت بقیه تو خواب ناز بودن بعدم چیزی ندادن یه تبدیل وضعیت اونم نکنن نه وام مسکنی نه بیمه ای ...
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
والا پدر ما با چهار سال حضور در جبهه فقط سهمش عوارض سالیانه شهرداری و مالیات ناعادلانه به دارایی شده من خودم از طریق آزمون و محاسبه بصورت شرکتی استخدام شدم و واقعا شرایط حقوق از بازار آزاد پایین تره حالا نمی‌دونم چرا برای اون دوستان که هیچ کاری برای این کشور نکردن آنقدر درد داره تبدیل وضعیت
ال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
من فزرندجانبازم بادکترابیکارانقدالکی قضاوت نکنید دردی ک پدر من میکشه یبارم پاشودم بنیادنزاشته توعمرا درک کنی.ههمون بیکارتوخونه افسرده تو چی میدونی
دامپزشک
|
Spain
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
21
21
................... ولی نکته مهم این هست که اینها چطور وجدانشون راضی میشه اینجوری شاغل بشن!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
وجدان راضی؟مثل اینکه نمیدونید اینا که این قانون شامل حالشون میشه همین الانشم استخدام هستن پس یعنی صلاحیت لازم رو دارن فقط میخوان تبدیل وضعیت بشن ....همین
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
این قانون
تبدیل وضعیت هست ، نه استخدام

افرادی که با مدارک بالا از بهترین دانشگاه ها سالهاست برای سازمان های دولتی کار می‌کنند
اونهم با حقوق های گاها نصف قانون کار
و شرایط سخت ، بصورت قرار دادی

قراره با این قانون تبدیل بشن
از قراردادی‌به رسمی


لطفا اول از‌متن قانون و طرح مطمین بشید و دقیق بخوانید بعد قضاوت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
منظور ما کسانی هستن که در درجه اول صلاحیت ورود به دستگاه ها رو داشتن که اصلا کار ساده ای نیست ....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
10
در خصوص این نوع سهمیه ها بحث زیاده ولی اصل موضوع که مغفول مونده اینه که اصل موضوع جذب نیروی دامپزشکی متفاوته .هرچند سال یکبار اعلام سهمیه استخدام میشه که برای هر استان معمولا به اندازه انگشتان دسته ولی عملا تعداد جذب نیرو بصورت غیر رسمی خیلی بیشتر از این حرفا است که معمولا بستگان درجه یک مدیران یا فامیل وابسته که عملا قسمتهای اداری رو میگیرن و بصورت ملوک الطوایفی برا ی نسل بعد خودشون هم تضمین کار ایجاد میکنن .وتوصیه به دوستانی که دنبال استخدام هستند اینکه دنبال آزمون نباشین راه اصلی ومجرب اینه اول مدرک تحصیلی رو اعلام نمیکنین وتلاش کنین با یکی از افراد موثر اداره کل کانال بزنید وبصورت نیروی خدماتی واردبشین حدود شش ماه بدون آزمون گزینش و.. بعدا پله های ترقی رو مثل موشک میرین بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
به این ماستی هم که میگی نیست ،در ایام نه چندان دور ،مدیر کل اجدادش رو میاورد ولی اینکه با هر کی ارتباط بگیری میای استخدام میشی ،قطعا اینگونه نیست و در حال حاصر کمی دستشون بسته تره ،نیرو داریم الان ۱۲ ساله قرادادی است
متفکر.
|
United States of America
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
9
21
شایسته سالاری بودوضع مملکت اینگونه اسفناک نمی شد.
مسول فنی بهداشتی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
11
14
من شنیدم حتی قبر هم سهمیه بندی میدن
پاسخ ها
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
این طرح برای کسانی هست که الان در حال کار برای سازمان های دولتی هستند ، ولی به صورت قرار دادی ، و در چند سال آینده با شروطی استخدام خواهند شد ،،،، حالا این طرح از بین این افراد شاغل قراردادی یه تعدادی که پدرشون ایثارگر هم بوده رو قراره زودتر استخدام کنه

نه قراره حق کسی ضایع بشه ، نه قراره نیرویی که هیچ کاری یاد نداره بیارن سرکار

کسانی که از هزار فیلتر گذشتن
با مدرک های بالا و بهترین دانشگاه ها ، کلی سختی کشیدن و چند ساله دارن واسه سازمان دولتی با حقوق های گاها نصف قانون کار
بیمه های نصفه نیمه
کار می‌کنند
از حالت قراردادی به رسمی‌تغییر وضعیت پیدا کنند

این قانون « تبدیل وضعیت » هست
نه استخدام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
6
11
هر دَم از این باغ
عدالت محض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
9
17
آقا من کاملا با این مصوبه موافقم
فقط لطف بفرمایید یه بند اضافه کنید و دولت را موظف به اجرای آن کنید و آن این:
پس از استخدام قطعی این عزیزان هیچگونه شرح وظایفی برایشان تعریف نکنید و هر وقت دوست داشتند در محل کار حاضر شوند در پرداخت مطالبات تمام و کمال آنان دقت شود هر دو ساعت یکبار مسئول دستگاه اقدام به ماساژدرمانی این نوردیده ها کند(بندها زیاد شد شاید حق مطلب ادا شود)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
داداش طرف هشت سال جلو توپ تانک بوده بدنش ناقص شده این پدر من با یه دست عمرش رو میکذرونه شما با بابات تو خونه بودی مملکت رو نجات دادن بعد فشار داره که فرزندانشون استخدام بشن تازه تا اخر عمر هم حقوق بده کارم نکنی بازم کمه دندونتون درد میکنه دوساعت تحمل نمیکنید از درد بعد یه جانباز تا اخر عمر باید با یه دست زندکی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
دوستی که میگی ........ رفته جانباز شده بله برای خود جانباز هرکاری کنن کمه اما گیرم پدر تو را فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل همین که مینویسی من باید کار نکنم و حقوق بگیرم معلومه طرز فکرت از پدرت گرانقدر جداست چون اون کار کرد و از جونش مایه گذاشت بدون انتظاری اما تو برعکسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
بله زمان جنگ هم داشتن شما رو ماساژ میدادن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
5
7
از نمایندگان ........ جز این هم نمی توان انتظار داشت
............ به چه می اندیشند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
12
10
فرزند جانباز،فرزند رزمنده ، برادر شهید ،خواهر شهید
آخه بخدا انصاف نیست این شکلی همه رو استخدام کنن . جانبازان عزیز که خودشون استخدام میشن و فرزندان جانبازان بالای هفتاد درصد هم استخدام میشن. رزمنده و آزاده هم خودشون به راحتی استخدام میشن.
آخه یکی نیست بگه که فرزند شهید از شهید ارث میبره برادر و خواهر شهید این وسط چیکار میکنن. فرزندان جانباز زیر ۵۰درصد چیکاره ان مگه پدربزرگوارشون استخدام نیست یا اینکه حقوق بگیر نیست و از مزایای جانبازی برخوردارن . فرزندان رزمندگان چیکاره هستن. جنگ تموم شده و اکثریت فرزندان جانبازان زیر ۵۰ درصد و آزادگان و رزمندگان بعد جنگ به دنیا اومدن وچشم باز کردن سایه پدر رو خداروشکر بالاسرشون دیدن بخدا بی انصافیست فله ای استخدام بشن و سیبل جامعه این وسط فرزندان مظلوم شهدا بشن هرکی الان استخدام میشه با سهمیه به اسم فرزندان شهید تموم میشه بخدا ما اون دنیا یقه مسئولین رو میگیریم. از بین فرزندان شهدا هم به اعتقاد خود بنده که فرزند شهید هستم اونایی باید از سهمیه استخدام بهره مند شن که حداقل مدرک لیسانس داشته باشن نه اینکه فرزند شهید با مدرک پنجم ابتدائی با یه مدرک دیپلم افتخاری بره سرکار.
بازم عرض میکنم اینجا حق فرزندان شهیدی که درس خوندن و زحمت کشیدن ضایع میشه و در نظر عموم تر و خشک باهم میسوزن.
التماس تفکر..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
سلام دوست عزیز برادر و خواهر شهید سهمیه استخدامی که هیچی ،هیچ جای دیگه سهمیه ندارند و جز ایثارگران محسوب نمیشن .
فرزند جانباز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
دوست عزیز من فرزند جانبازم. جانباز ۲۰ درصدی که با سن کم ۶ سال جنگید و هم طبق مدارک پزشکی بیمارستانی که در طول جنگ بستری میشد چندین ترکش خورده و هنوزم تو بدنش موجوده و هم موج رو کمر و گوش و سرش تاثیر گذاشته و شنواییشم ۵۰ درصد از دست داده و...و دو فروند هواپیمای عراقو هم زده و تنها خدمتی که بهش شده لوح تقدیر و یک عدد ساعت دیواری برای یادبود بوده و تنها مزیتی که دریافت کرده اسماً جانباز ۲۰ درصد ( که در اصل حداقل ۳۰ درصد باید میبود ) و حقوق از کارافتادگی ب مبِلغ یک میلیون و دویست هزار تومن !
هیچ جایی هم استخدام نشده...
و من ب عنوان فرزندشون از دانشگاه علامه طباطبایی تهران مدرک ارشد دارم و ماه اینده هم ازمون دکترا دارم و بیکارم و فقط دارم درس میخونم ب امید اینکه روزی جایی بتونم استخدام شم
با وجود شرایط بد مالی در طول تحصیلم حتی نتونستم از هیچ مزیتی مثل کلاسای خصوصی بهره ببرم
چ برسه ب خیلی از مزیتهایی ک خیلیا دارن ازش استفاده میکنن و لذت زندگی رو میبرن
من حق خودم و مادرم میدونم که با وجود موجی که رو اعصاب پدرم تاثیر گذاشته بود و تمام سختیهایی که بخاطر اون موج تحمل کردیم و مثل ی پرستار باید همه چیزو رعایت میکردیم ک یوقت به خودش یا ما اسیبی وارد نکنه حداقل ازین به بعد از نظر مالی به ی ارامشی برسیم اونم ن مفتی ! من کار کنم و از درامدم برای پدر و مادرم خرج کنم
این تنها ارزومه و بخاطرش دارم درس میخونم و درس میخونم و امیدوارم دکترا هم قبول بشم شاید جایی کاری بدست اوردم...
کاش میتونستم ازین موقعیتی ک دولت در اختیارمون گذاشته استفاده کنم ... کاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
2
9
دوست من میشه بگی پدر بزرگوارتون قبل از جنگ شغلشون چی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
سلام اصلا بی سواد هستش توروسننه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
کادری سپاه پاسداران بوده
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
پدر شما در زمان جنگ کجا بودن احتملا مشغول زندگی روزمره شون بودن ورزمندگان
و
در دل جنگ وخطر بودن پدر من در عملیات کربلای 4 مجروح شد در همون عملیاتی که لو رفته بود وتعدادی زیادی از نیروها خودی به شهادت رسیدن ویا مجروح شدن آیا این عدالت هست که عده ای در زمان جنگ در دل خطر باشند وعدهای دیگر کیلو مترها دورتر از خط مقدم مشغول زندگی آرام وبی دردسر باشند وبین اینها تفاوت قاعل نشد. ولی باید گزینش طبق ضوابط
باشد تا اگر فردی از خانواده ایثارگر صلاحیت استخدام را نداشت از جذب فرد جلو گیری شود.

پدر م
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
برادر که میگی برادرشهید ارث میبره بنده برادر شهیدم ۱۵ سال شرکتی هشتم چرا ........... می گی کدوم سهمیه چراتوهین می کنی اگر این شهدای بزرگوار نبودن شماالان زبانت دراز نبود این همه توهین بکنی شهدا نرفتند که ما ها از سهمیه استفاده کنیم ما نیازی نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
من کامنت اول رو دادم و پدرم یک خلبان پر افتخار بودن در زمان جنگ بعد از جنگ هم فقط چند گرم فلز جاهایی از جمجمه و گوش داخلی و گردن دارن و دیگه هرگز پرواز نکردن. مثل اینکه مجوز فعالیت یک دامپزشک رو ازش بگیرن همونجور در حسرت پرواز بودن .نه ارتقا و نه رانت .تا21 سال بعد از جنگ یک ریال از کسی نگرفت و به عنوان یه ارتشی مغرور میگفت من برای انجام وظیفه گدایی نمیکنم کاری هم با خدا و نظام نداشت و در جواب حرف فامیل و خانواده میگفت ما زن و بچه مردم رو نگه داریم یکی دیگه زن و بچه خودمونو نگه میداره .همون بچه هایی که الان بزرگ شدن و به بچه های این ادم های تیکه پاره شده میگن شما ناحق امکانات میگیرید.اوکی ما ناحق گرفتیم ولی ناحق هم بزرگ شدیما؟! با یه پدر که تعادل راه رفتن نداره و تقریبا ناشنواست و هزار جور هزینه درمان داره و توی تصمیمات مهم زندگیت نمیتونه مشاور و بزرگترت باشه من تنها پسرش بودم و باید از نوجوونی دکتر و بیمارستان و هزار جور جای مختلف میبردمش .سال کنکورم پدرم رو با قرض و قوله دوبار عمل کردیم بلکه بهتر بشه که نشد و فقط بدهکاری برامون موند .ولی سربازی رو رفتم اما تو شهر خودم که بتونم بالا سرش باشم چون پدر ارتشی من معتقد بود پسر اگه نره سربازی چهار روز دیگه طلبکار بابا و ننه و عالم و ادم میشه و لوس بار میاد. حالا یه سوال از دوستان معترض سهمیه دارم کی گفته که خانواده امثال ما باید برا شما ایثار کنن و بعدشم بچه هاشون وایسن مریض داری کنن و از شما عقب بیفتن؟خون شما رنگین تره یا جون امثال این بنده خداها از سره راه اومده؟ شماها تو این سن یک هفته مریض داری کردید؟ با یه ادم بیمار و ناتوان بزرگ بشی یک عالمه لطمه روحی میخوری.پدرتون جلو دوستاتون یا فامیل بهتون بگه بالا چشمت ابرو سریع براش اخم میکنید اوکی پدر من بارها وسط مهمانی و روی میز و سفره و جلو دوست و آشنا یهو بالا میاورد که همیشه بچه های هم سن خودم راحت بهمون میخندیدن .یا وسط خیابون شروع میکنه بلند بلند با خودش حرف میزنه .نگاه پرسشگر امثال شمارو هیچ وقت نمیشه تحمل کرد. یه معامله با شماها میکنم یه بند انگشت پدرتونو با چاقو ببرید بدید به من بعدشم وایسید بالا سرش تو بیمارستان. ترخیص که شد بیاید من سهمیه بهتون میدم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
دوست عزیز بردار و خواهر شهید هم جدیدا سهمیه خانواده شهید دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
5
14
به چه حقی نشستی درمورد ایثارگر و جانباز و ازاده .................. برا خودت حساب و کتاب میکنی تو؟پدر من هنوز از عوارض شیمیایی هفته ای یک بار جلو چشم ما میمیره و زنده میشه ناخونهاش رو از عفونت زیاد خودم حذف میکنم! بعد چهارتا مثل تو نشستن جان فشانیش رو با عدد مشخص کردن 50 درصد !عموی من توی اسارت آسیبهای جسمی دید که هنوزم نتونسته به زندگی عادی برگرده چون شکمش رو پر از ادرار و سیمان کرده بودن ! این دولت باید شماها رو اول (تربیت) میکرد بعد بهتون امکانات میداد میدونم از چه قشری هستی و پدرانتون در زمان جنگ از چه قشری بودن نزار دهنمو باز کنم و یه چیزایی رو بگم که آبروتون بیش از این بره .ببخشید حکیم مهر عزیز لطفا اجازه نشر بدید تا امثال این افراد کمی به خودشون بیان و از یه جایی به بعد مرد بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
سلام
متأسفانه ما فقط مزایایی که به این خانواده ها میدن رو نگاه میکنیم،نگاه نمی‌کنیم که از محبت پدر محروم بودن یعنی چی،به نظر من کل دنیا رو هم به آدم بدن ولی از نعمت والدین محروم باشه به هیچ دردی نمیخوره،من نه فرزند ایثارگرم و نه شغلم ثابته،با مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تربیت مدرس تهران هنوز آینده کاریم معلوم نیست ولی میگم حق ایثارگرانه که ازشون حمایت بشه
مسول فنی بهداشتی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
5
بله درسته ولی پدران هیچ کدام از ما حق همدیگر را نخورده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
3
11
هر چی برا خانواده های شهید کنن کم کردن چه بچه هایی که در نبود پدر زندگیشون و آینده شون تباه شد
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
8
بنده پنج برادرهستیم پدرم ایثارگره۲۳ماه توجبهبه بوده خداشاهده هیچ کدومون استخدام نیستیم پدرم هیچ حقوق دریافت نمیکند مسآجرهستیم کاری ب جزءبنای نداریم.ای کاش استخدامم کندفرزندای ایثارگران .. هرکی هم قبول نداره بیادببینه حضوری آدرس میدم بقران الان پدرم مادرم پیرهستن خواهشارسیدگی کنید۰۹۳۳۵۷۸۴۵۵۶تماس بگیرین
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
4
15
شهدا و خانواده شهدا حق به گردن این مملکت دارند هرچه برایشان انجام بدهند کم است
شاهدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
3
7
سلام..هرچقدر از ایثارگران خورده بگیرند آیا جبران تصمیم پدران یا خودشون که به اشتباه گرفته اند میشه.زمانی که باید جان فدای خاک و ناموس و اعتقادشون میکردن!!زمانی که از ترس سعی در نامرئی شدن داشتن
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
4
9
سلام دوستان من خودم هیچ نسبتی با ایثارگران ندارم ولی حق این عزیزان رو تایید میکنم..واقعا پدران ما در دوران جنگ کجای مملکت بودن ختی از دور هم دستی بر آتش نداشتن..الانم اگه جنگ بشه همینان که میرن.وقتی تو ادره ما اکثرکسایی که حجاب درست درمون دارن ایثارگران پیداست که اعتقاد همیناس که محکمه هنوز..کشور اسلامی باید کارمندشم اسلامی باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
7
پدر بنده همیشه میگن ما وظیفمون رو انجام دادیم توی اون مقطع زمانی .پس کسی منت سر کسی نداره
Said
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
3
7
با سلام خدمت تمامی عزیزان . تشکر و قدردانی ویژه خدمت تمامی نمایندگان محترم مجلس که نسبت به پیگیری مشکلات ایثارگران و رزمندگان اقدامات اخیر در جهت استخدام این بزرگواران کردن و به نظر بنده حقیر هر کاری که برای خانوادهای شهدا و جانبازان و ایثارگران و رزمندگان که با جان و دل در زمان جنگ تحمیلی از مرز و بوم و شرافت و ناموس این وطن سینه سپهر کردن و دفاع جانانه کردن که یک وجب از خاک وطن عزیزمون ب دست متجاوزان نیفاد. هر چه عزت و اقتدار داریم مدیون حماس سازیهای این عزیزان هستیم و دولت هر کاری برای آنها و خانوادهای محترم انها انجام دهد کم است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
3
3
نیروهای نظامی وظیفه آنها دفاع از مملکت و در حکم حقوقی آنها حق ماموریت و دوری از خانواده اعمال بشه ولی عادلانه نیست که فرزندان آنها امتیاز خاصی بگیرند خصوصا فرزندانی که بعد از جنگ متولد شدند. برای فرزندان جانبازان آنهایی که از پدر جانباز خود مراقبت می نکنند بنیاد جانبازان هزینه در نظر بگیره و به آنها بده، ولی استخدام ها بر اساس شایستگی ها باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
عزیز جان معلومه حتی سربازی هم نرفتی و لوس موندی. توی زمان جنگ همه نظامی ها یک خدمت اجباری چندین ماهه دارن و مابقی داوطلبانه حساب میشه درباره جنگ تحمیلی در بعضی ارکان ارتش 16 ماه بود. کجا بزرگ شدی شما؟از دل پدر و مادر یک وجب هم دور نشدیا. اونوقت تو که برا نیروهای نظامی مملکت با این اطمینان حکم صادر میکنی سربازی هم رفتی دیگه ایشالا؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
چه حرفهای اشنایی از همون عزیز دردانه هایی که سربازی نرفتن. احتمالا یه نقص جسمی چیزی تراشیدی نه؟
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
4
..................... چه جوری راضی میشند حق و حقوق بقیه ملت را بخورند بقیه ملت آدم نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
اقای عدالت اولین تعریف عدالت اینه که عدالت به معنی مساوات نیست.
مریم براتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
این حق خودشونه از شیر مادر بهشون حلال تره هرکی چشم نداره پدر منو امثال پدر منو ببینه کور بشه من الجمله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
3
از نماینده ...........ها بیش از این انتظار نباید داشت
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
0
در پاسخ دوستانی ک میگن چطور خانواده های جانبازان با سهمیه میرن سرکار و ما ک لیاقتمون بیشتره رسمی مون نمیکنن، دوست عزیز شما خودتو بزار جای یک روز زندگی کردن با پدری ک شب و روز اکسیژن بهش وصله و توان حرکت نداره و مراقبت ازش چقدر سخته، بعد اینجور قضاوت کن، اون روزا ک پدران ما، از ما گذاشتن و برای حفظ مملکتمون خودشونو ب این روز انداختن، شما در کنار خانواده خوش بودی ولی ما آرزوی دیار پدر رو ۴، ۵ ماه ی بار داشتیم ک بیاد فقط ی لحظه ببینیمش، بیخود خانواده های شهید و جانباز رو پس لطفا قضاوت نکنید،اون روزا ما سختیای زیادی کشیدیم در نبود پدر، و بعد هم ک پدر آمد، اینگونه آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
شما بالاخره فرزند شهیدی یا جانباز؟ یکی به نام M اومده بالاتر گفته فرزند شهیده؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
1
اره دیگه اونایی هم که هیچی ندارن زد انقلابن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
یه سوال وقتی شما میخوای شاه دوماد بشی بهت بگن تو این خانواده دوتا معتاد و مواد فروش هست ولی خودشون خوبن میری باهاشون فامیل بشی؟ ........................
مریم براتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
ضد انقلاب درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
0
سلام ی فکری هم ب حال اون کسانی ک چندسال درجبهه جننگیدن بکنید چون جانبازنشدن حقی ندارن????حقی ازاین حکومت ندارن????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
از طریق اداره ایثارگران اقدام کنه کارت رزمندگی بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
1
طبق قانون 25%سهمیه های استخدام برای فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگران است 75%بقیه چی میشه؟ که اینم شامل کبوتران دور حرم مسوولان ادارات میشه. آیا استخدام ایثارگران بی عدالتی هست؟ پس استخدام های با پارتی بازی چی میشه؟ حتماً این عدالته؟ یه بخشنامه میاد این مسولین ادارات اینقدر این قدر اجرا نمی کنند که قوم وخویش های خودشون رو براشون بیمه و سابقه جور می کنند تا اونا رو استخدام کنند. این طوری به نام ایثارگران و به کام مسوولان میشه. کسی هم نظارت نمی کنه که بخشنامه به موقع اجرا شد یا نه؟
مم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
2
خیلی بی انصافیه،من نیروی شرکتی با ۷ سال سابقه کار هنوز شرکتی میمونم،اما کسی که به واسطه پارتی با اسم شرکتی ایثارگری ۶ ماه نشده اومده اداره ،تبدیل وضعیت بشه،خدا کجاست ببینه این همه عدالت رو
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
1
به نظرمن هم حق این بزرگ واران وفرزندانشان بیشتر از اینهاست. زمانی که می‌توانستند از حق خانواده وفرزند لذت ببرند رو توی میدان های جنگ بودند. اونوقت بقیه چقدر ناممنون هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
دمت گررررررررم
سی سخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
3
1
بنده با ۴۲ سال سن و متاهل و دارای یک فرزند .... پدرم فرهنگی بازنشسته و فقط من از بین ۸ فرزند تحصیلات دانشگاه دولتی داشتم. با سوابق تحصیلی درخشان. از سال ۸۴ تا الان بیکارم .... فردای قیامت حلال نمیکنم باعث و بانیان این بیکاری را....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
1
بیش از 30 سال از جنگ گذشته. به قول پدر و برادر جانبازم ایثارگر واقعی نمیاد بگه من فلان کردم و فلان کردم و هی بشینه خاطره تو تلویزیون تعریف کنه. پدر میگفت تو اون شلوغ پلوغی عملیات اینا کی وقت کردن انقد خاطره جمع کنن و عکس و فیلم بگیرن به جای اینکه حواسشون به دشمن باشه؟! میگفت یه عملیات میرفتیم 750 نفر بودیم الان 7500 نفر از همون عملیات یه خاطراتی تعریف میکنن که ما خندمون میگیره !مثال خوبی نیست ولی تو دبستان وقتی دعواهای دوران بچگی با کلاس بغلی میشد مثلا ما2 3 نفر میرفتیم کمک دوستامون از فردای اون روز کل کلاس30 نفره میگفتن ماهم اومده بودیم کمکتون .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
1
سلام شوهر منم فرزند شهیدهست ولی به خدا قصم نه خونه ای داریم نه پسندازی الانم به خاطر اوضاع کرونا الان بیکار هست توی خونتون نشستین بانازونعمت پدرم بالای سرتون بزرگتون کرده درموردخانواده شهدا جانبازان اظهارنظر میکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
0
من خودم همسر جانباز 50 درصد هستم که 6سال فوت کردن 3تا بچه دارم هیچ کدوم استخدام نیستن دخترم با فوق لیسانس معماری خونه نشسته پسر کوچیکم بیکاره پسر بزرگم تو فروشگاه رفاه کار میکنه ولی میگن چون فروشگاه رفاه دولتی نیست رسمی نمیشه وام مسکن بهم ندان گفت به همسر جانباز بعد از فوت همسر وام مسکن تعلق نمیگیره همسرم نظامی بود از بنیادم که حقوق نمیگیریم انصاف نیست در مورد خانواده جانبازان اینجوری بگید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
0
چه اشکالی داره فرزندان جانبازان و ایثارگران از حالت شرکتی یا روزمزد یا قرارداد معین خارج شده و از منابع ودرامد های کشوراستفاده مستقیم وبدون واسطه داشته باشند آیا حق نیست؟ آیا کم کاری میکنندیاجهت رشد وشکوفایی کشورتشویق می شوند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
0
رحیمی بنظر من خانواده شهید ............. ۳۳ سال حقوق گرفتن وامهای چند ملیونی گرفتند تمام خانواده شان استخدام شدند ا همسر من ۵ سال جبهه بود از دولت انتظاری ندارم
محمدرضا رضائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
3
1
با عرض سلام خدمت شما
اینجانب محمدرضا رضائی فرزند شهید ابراهیم رضایی و شاغل در سازمان تامین اجتماعی ،دارای حدوداً ۲۸ سال سابقه کار در همین سازمان می‌باشم
لذا باتوجه به برنامه پنجم توسعه و برنامه ششم توسعه فرزندان شهدا می‌توانند از ۸سال سنوات ارفاقی استفاده از مزایای بازنشستگی استفاده نمایند اما سازمان تامین اجتماعی از اجرای آن سر باز می‌زند و خواهشمندم دستور فرمایید نسبت به بررسی این موضوع اقدام لازم را مبذول فرمائید
مزید تشکر از تصمیمات متخذه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
2
بخدا منم فرزند شهید هستم بیکار هستم همش دروغ میکن الویت با خانواده شهید هست هر وقت رفتن می کن کار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
بستگی داره دنبال چه کاری باشی وگرنه کار هست
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
1
منم خواهر شهید هستم ۱۵ سال پیش لیسانس گرفتم اما هنوز بیکارم و استخدام نشدم پس خواهشا الکی قضاوت نکنید که خواهرو برادر شهید استخدام شدن تمام دوستان که همراه من بودن با بند پ استخدام شدن بدون اینکه سهمیه داشته باشن پس برای ۲۵ درصد خانواده شهدا که حقشونه ناحقی نکنید البته قبول دارم بعضی حقشون نیست کدوم سهمیه خواهر و برادر که ما هنوز ندیدیم فقط صدای تاروتنبکش رو شنیدیم همه چیز پارتی،است حتی همون خانواده شهدا هم باید پارتی باشه تا استخدام بشن البته خیلی جزئی هم به حق و عدالت استخدام میشن اما جانبازان که واقعا صدمه دیدن حقشونه که بعضی از اونا هم از این حق استفاده نمیکنند پس لطفا با حرف های خودتون دل کسی رو بدرد نیارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
شما چه شغلی دوست دارید داشته باشید میشه معیارهاتون رو بگید باهم بررسی کنیم؟ اینجوری خیلی از واقعیات رو ما نمیدونیم پس قضاوت هم نمیکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
2
3
منم فرزند شهیدم دیگه چند بار رفتم دنبال کار .گفتن کار نیست...بهتر ب نظافت خانه مردم بری بازم بهتره.هرروز حقوق میگیری..تویی ک نظر میدی این پیشنهاد رو میدی ب ما.تو بجای ما بنیاد شهید جاخشک کردی کارمند شدی.باید هم این پیشنهاد رو بدی..متاسفم برای خودمون ک پدر ما خودشو فدا کرد.تا اینها اینجوری ب ما بگن
مسول فنی بهداشتی دامپزشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
1
مقصر صدام است که جنگ درست کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
اره بابا. اصلا تقصیر آلودگی هواست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
عزیز دل جنگ رو صدام درست نکرد. تاریخ علم خوبیه تحلیل درست از تاریخ بهتر
عبداله ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
1
2
با سلام
پدر بنده دوماه و ۱۷ روز حضور داوطلبی در جبهه داره آیا قانون استخدام فرزندان ایثارگر شامل بنده میشه؟؟ ،نیرو قرار دادی هستم با ۱۵ سال سابقه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
بله میشه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
2
2
سلام علیکم
دوستان و هموطنان عزیز اول اینکه اگه برای ایثارگران سهمیه ای در نظر گرفتن خوب دلایل داره ولی حرف بنده این نیست ما الان در وضعیتی هستیم که فرزندان ایثارگر یک امتیاز اون هم به صورت قانونی می‌خواهند در نظر بگیرند کشور آلمان با اینکه در جنگ جهانی متجاوز شناخته شد هنوز هم به خانوادههای کشته شدگان خدمات ویژه میده چند سال از جنگ جهانی گذشته مجلس قانون تصویب کرده دولت هم موظف انجام بده حالا بزارین انجام بشه بعد اینقدر ناراحت بشین
به خدا در مورد این کارها نباید اینقدر ناراحتی باشه حق خانواده‌های ایثارگره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
عزیز جان در المان فقط به خود فرد حقوق مادام العمر میدن و یک مستمری معمولی به همسرانشون که البته الان دیگه تقریبا کسی زنده نیست پس مقایسه درستی نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
موقع سهمیه که میشه مقایسات شما با آلمان هست یا در اقتصاد هم مقایسه میکنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
ناسلامتی اونجا آلمانه ها؟! مشکل بیکاری و تورم و گرانی و اقتصاد خراب رو حل کردن به این چیزها که شما هم میگی میرسن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
0
یه موضوع رو دقت کردین؟ این جنگ زده ها کجان دقیقا؟ تکلیف خونه هاشون و زمینهاشون و مغازه هاشون و کاسبی و زراعت و صیادیشون چی شد؟ چقدر دولت حمایتشون کرد ؟غربت کشیدنشون چی شد؟اون وقتا موبایل که نبود تکلیف اقوام و دوست و آشناهاشون که همدیگه رو گم کردن چی شد؟ اون همه صدمه اقتصادی که این همه خانوار جنگ زده کشیدن رو کی جبران کرد؟
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
3
1
من فرزند جانبازم تو آزمون استخدامی مس شرکت کردم سهمیه هم داشتم ولی قبول نشدم تازه دو بار هم در آزمون شرکت کردم هر دوبار م قبولم نکردن چه استخدامی چه کشکی همش دروغ میگن من دربهای دردنبال کارم ولی پیدانمیشه بالا بیست‌وپنج درصد جانبازی بوده
M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
1
سلام من پدرم 8سال جنگ را در جبهه بوده و زحمات زیادی هم کشیده و واقعا از نظر روحی. مشکلات زیادی کشیده و من خودم از سالا 92مربی پیش دبستانی بودم و در کارم نمونه و در مدارس غیردولتی مشغول بودم حالا میخوام بدونم ایا حقم نیست این استخدام شامل حالم بشه البته با مدرک لیسانس علوم تربیتی و این همه کمبود نیرو در اموزش و پرورش تو را به خدا جوابم را بدین متولد 62هستم و سنم برای شرکت در ازمون ماده 28 هم نمیخوره به هر دری میزنم جواب نمیگیرم اگر از اینجا هم نا امید بشم دیگه باید بمیرم چون واقعا خسته شدم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
3
سلام
آقا بخدا این مصوبات مال خودشونه .......... بابای من ۶۰ ماه جبهه بود با حکم ماموریت ،
شیمیایی شده مشکلات اعصاب و روان داره نمیتونم یه کلمه باهاش حرف بزنم پاسدار بوده الان نه جانبازی داره نه خبری از سهمیه هست با بدبختی دکترا محیط زیست گرفتم الانم راننده لودرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
برادر من اولا که شما راهش رو بلد نیستی. دوما رانندگی لودر ساعتی چقدر بهت میدن؟ پاشو دوسال که بیمه این شغل رو رد کردی برو یه وام اشتغال بهت میده بنیاد باهاش یه لودر شراکتی بخر از درامدت با دکتری خیلی بیشتر پول در میاری. راهش مهمه !!
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
1
سلام..آیا این مصوبه شامل حال بنده میشه که بمدت دو سال و نیم از سال 89 تا92 بصورت استفاده از خدمات کارشناسی کار کردم وبدون بیمه که به دلیل عدم اعتبار قراردادم تمدید نشد...الان هم بمدت دو سال بعنوان ناظر اداره بصورت شرکتی خصوصی کار میکنم،پدر بنده هشت ماه و نیم حضور در جبهه دارد و ایثارگر.راهنمایی کنید ممنون میشم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
0
0
اول کارت بگیرید برای اون بزرگوار بعد تشریف ببرید نزدیکترین بنیاد راهنماییتون میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
2
0
باسلام و عرض ادب خدمت حصار محترم در خصوص پیام بالا بگم ک اینطوریا هم نیست ک فرزندان شهدا و جانبازان ب راحتی استخدام میشن و فاقد علم هستن بنده خودم برا آزمون استخدامی دستگاهای اجرائی قبول شدم سهمیه آزاد دو نفر میخاست سهمیه جانبازی هم دو نفر تقسیم کاملا عادلانه درضمن بنده با حد نصاب ک کسب کردم در مقایسه با سهمیه آزاد. باز هم قبول میشدم جانبازی اونقدری ک میگن هم موثر نیست باید آدم ی چیزی هم از خودش داشته باشه در ضمن ایثارگری و امتیازات ایثارگری از فرمایشات امام بوده
و باتوجه ب اینکه تمام پرنسل اداری فرزندان خود استخدام میکنن
پس ایثارگران حق دار تر هستن نسبت ب بقیه ایثارگرانی ک این کشور سر پا نگه داشتن
منصف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
0
0
دو تا سوال مهم:
1.آیا تمام اونایی که استخدام پیمانی میشن،دقیقا همونایی هستن که تو آزمون استخدامی شرکت میکنن؟
2.آیا توی بقیه استخدام های غیر از پیمانی هم سهمیه 25 درصدی خانواده شهدا با این دقت رعایت میشه؟
وجدان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
1
سلام به همه دوستان عزیز بنده تمام مطالب رو خوندم ... نظرم اینه که باید از خود ایثارگران وشهدا وجانبازان پرسید آیا راضی به این بی عدالتی ها هستند یا خیر ، مطمئنا راضی نیستند اگر مقتدای آنها حضرت ابا عبداله وابوالفضل العباس بوده ....وشما فرزندان این عزیزان ، طلب کارهای درجه یک هستید ودنبال سهم خود از سر سفره انقلابید ، بنده جانباز هستم وبه دلیل جانبازی از نعمت داشتن بچه محرومم وبهمین دلیل همسرم از من جدا شد .... وهمکنون ریزه خوار پدر وخانواده خود هستم ومبلغ ناچیزی میگیرم که کفاف یک سوم خرج وحروج زندگی را نمیدهد ، حال باید طلب کار باشم .... ایکاش ما هرگز از جنگ بر نمیگشتیم تا شاهد این ادعاهای خود خواهانه شما شویم ومن الله التوفیق
..
سارا
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
سلام،من خودم فرزند جانبازم توی بهترین دانشگاه های ایران هم درس خوندم الان که رسیدم به این سن که باید برم سر کار و فشارهای اقتصادی به شدت زیاده، هرگز دوست ندارم با سهمیه ای برم سر کار که پشت سرم هزاران آه و ناله باشه،اگر راست میگن بیشتر به خود جانبازان خدمات بدن،کارشون رو نمیخایم ،بیشتر عدالت اجتماعی رو رعایت کنند اینطوری جامعه ای سرشار از امید خواهیم دشت
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
2
1
خجالت بکشید اونایی که دارید درمورد فرزندان ایثارگران اینجوری قضاوت میکنید...تقصیر ماها چیه پدرای شما نرفتن بجنگن....اون موقعی که پدرای ما زیر توپ و تفنگ بودن پدرای شما کجا بودن ...حالا شما از همه جا بیخبر میاید قضاوتشون میکنید ...حق طبیعی هر شهروندی داشتن شغل مناسب...ما نخواستیم شغل درجه ۱ داشته باشیم یه شغل معمولی هم واسمون کافیه.....هگون جانبازی که چندین ترکش تو بد نشه یا اون جانباز موجی که شب و روز واسه زن و بچش نزاشته یا اون اسیری که چندین سال از بهترین سنش و توی زندان عراقیا گذروند و بچه هاش بدون پدر قد کشیدن حفشون نیست که بجه هاشون یه شغل مناسب داشته باشه؟؟؟؟واقعا براتون متاسفم مردم کشورای دیگه جلوی اشخاصی که واسه مملکتشان جنگیدن تا کمر خم میشن ادای احترام میکنن....اونوقت تو کشور مثلا اسلامی ما امثال شما اینجوری میگید ....زیاد حرص سهمیه ماها رو نخورید...بیرونش قشنگه هیچی توش نیست همش شعاره....من خودم فرزند آزاده ام پدرم هفت سال اسیر بوده ولی بیکارم...
سجاد مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
1
0
من فرزند یه جانباز هستم و در به در دارم دنبال کار میگردم هرجاییم میرم بابت استخدام جواب درستی بهم نمیدن خدارو خوش نمیاد بقران ظلم ظلم
پاسخ ها
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
عموی من ارتشیه تمام هشت سال بعلاوه چهارسال بعد جنگ رو توی جبهه بودن برای تفحص ترکش داره و موجیه هیچوقت دنبال جانبازی یا ایثارگری نرفت همش میگه وظیفه بوده منتی سر کسی ندارم برای سوریه هم پیگیر بود که بره نبردنش. من خودم پرستارم توی بخش کرونا با چشم خودم دیدم چطور کساییکه تو کرونا نبودن شیفت کرونا برای خودشون درست کردن که سهمیه بگیرن خیلی از سهمیه های زمان جنگم لابد مثل این بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۴
0
3
با سلام پس حقوق بقیه تو این مملکت چیه انشا اله که خداوند حق رو از ناحق جدا کنه ما هم برای جنگیدن حق مون تو این مملکت برای گرفتن یه شغل عادی کم از آزادگی و رزمندگی نداریم بس که جنگیدیم بابایی داشتیم رفت تو جبهه ولی این روزا رو نمی دید که قراره بابت دفاع او از کشور ۷نسلش راحت باشند به خاطر همین نرفت برای خودش نامه حضور در جبهه یا رزمندگی بگیره که بچه های با استعداد او هم الان سینه شون تو هر اداره ای جلو باشه چون با خدا معامله کرد دنیا می گذره اگه آخرتی باشه باید جواب بدیم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۵
2
0
اقامن الان بیکارم بابامم جانبازشیمیایی وایثارگره خداییش منطقی بخوایدحساب کنی این درسته که منی که بابام برای این مملکت ومردمش رفته جنگیده جانبازشده الان پسرش مسافرکشی کنه؟
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
2
1
خیلی از دوستان نظر دادن که کار درستی نیست استخدام فرزندان شاهد و جانباز و ایثارگر...بنده یه نیروی شرکتی هستم که نه بابام شهیده نه کسی از ما جانباز و نه ایثارگر به شدت هم نیاز به رسمی شدن دارم ولی کلاه خودمون قاضی کنیم جانبازی که ۳۰ سال رو تخت خوابیده و تو خرج دوا و درمانش مونده بچه شهیدی که بدون بابا بزرگ شد و تو جامعه بدون حامی بوده در صورتی که پدرانشون هم مثل خیلی از پدران ما میتونستند اون سالها بمونن تو خونه و بچه هاشون بزرگ کنن به نظر شما آیا نیاز نیست الان نکه دولت بلکه همه مردم ایران دستشون ببوسن؟ آیا لازم نیست دستوشون بگیریم؟ یا نه دفاع از کشور فقط وظیفه اونا بدونیم و الانم مثل خیلی از ماها گرفتار مشکلات جامعه باشن هرچند مث ماها استخدام اونها تنها یک مشکل از مشکلاشون است ... لفا با وجدانمون قضاوت کنیم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
0
1
سلام من فرزندجانباز25درصدوآزاده هستم مدرک فوق لیسانس دارم و هیچ جایی مشغول کار نیستم آیا مارو هم استخدام میکنند؟لطفا جواب بدین بیکارم زنو بچه دارم
Maryam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
1
0
این دوست عزیزی که میگه چرا باید سهمیه ها استخدام بشن بگم در تمام کشورهای خارجی بیبین چجور به قهرمان های کشورشون اهمیت میدن و خونه و ماشین چه امکانات دیگه بنده فرزند جانبازم اما بیمارم و برادرم هم بیکاره ، پدرم هشت سال برای این کشور جنگید شبا به خاطر سرفه های ریه خوابش نمیبره ، فرق من وتو اینه فرق پدر من و تو اینه ، من خانواده ای میشناسم که پدر شوند موجی و هر روز تمام وسایل خونشون رو خرد می‌کنه به خاطر عوارض مغزی جنگ آیا حاضری پدرت اینجور بشه ولی بری سرکار ، حاضری پدرت تنها ویو زندگیش سقف اتاق باشه ، چرا درک نمیکنید چرا فکر میکنید ما عالی هست زندگیمون به جای تشکر مقابل ما وایسادین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
0
0
باسلام بنده فرزند ایثارگر هستم و به عنوان راننده‌استیجاری دارم کار میکنم الان ‌این طرح شامل ما نمیشود چون گفتند شامل همه می شود جز رانندگان ایاد قید وشرط را مجلس اعلام کردند؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
0
1
این قانون در مورد فرزندان ایثارگران که در نیروهای مسلح بصورت قراردادی کار میکنن صدق میکنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۵
0
1
برادر شوهر من جانبازه ۲۵ درصد ماهی ۹ تومن حقوق میگیره چقدر مزایا،وام دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
2
0
کسانی که روی کرسی قضاوت نشسته آید. وهیچی از زندگی جانبازان نمی دونی و قضاوت می کنید چه می دانید تو یه خونه ی یک جانباز اعصاب روان چه می گذرد تا حالا شده تو زمستون همیشه بی شیشه باشه خونتون وار سر ما بلرزی تا حالا شده چاقو بیخ گلوت باشه وبلرزی این زندگی افراد خونه یک جانباز اعصاب روان هستش آخرش هم شد خود کشی برای یک جانباز 60ساله ما 4تا خواهر برادریم با مدرک لیسانس و فوق لیسانس همه ما هم بیکار هستیم
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۲
0
1
مشکل ما فرزندان شهدا و یا جانبازان نیست .مشکل ما اینه گفتن کسی که ۶ ماه داوطلب رفته جنگ و یا ۸ ماه سرباز بوده هم ایثارگر محسوب میشن .این دیگه بب عدالتیه چون این قشر زیادن و باعث ظلم در حق ما میشه
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
1
0
سلام بنده دانشجو هستم پدرم ایثارگره و توی جبهه موجی شده زیاد تو حال خودش نیست نزدیک 60سالشم هست خونوادمون 10نفره است 5تا خواهر 3تا برادر و پدر دیگه توان براورده کردن خرج و مخارج خونوادمونو نداره، برادرام با سه تا از خاهرام ازدواج کردن و من تنها نون اور خونواده هستم که از عهده شهریه دانشگاه خودمم برنمیام
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
0
0
سلام و عرض ادب خدمت تمامی هم وطنان عزیز.
من جانباز هستم.پدرم هم جانباز بودن و همش توی جبهه و چندین بار مجروح شد و باز مجدد مجروح شد و شیمائی برادر بنده هم همزمان بسیجی بودن و اون هم در جبهه.و همیشه خبر شهادت یکیشون رو بهمون میدادند..من خدمت اون هم وطن عزیزم اینو میخام بگم اولا هیچ رزمنده و جانبازی نه در فکر کسب سهمیه از جایی بود و نه در فکر ‌کسب پول یا شهرت و یا سمت.ما همه گی سعی کردیم همان طور که در عرصه دفاع تلاش کنیم در بحث علمی و بار علمی هم با پارتی و لطف اساتید و یا به واسطه ارتباط ویا قدرت مالی پدرانمان نه سمت گرفتیم و نه نمره ای بهمون ارفاغ شد.بنده در تمام مقاطع تحصیلیم همیشه شاگرد نمونه و برتر بودم.اگر شما راست میگید و خیلی ادعا دارید من حاضرم در رشته تحصیلی خودم به رقابت بپردازم تا متوجه بشوید آیا ما از عهده خیلی کار ها بر خواهیم آمد یا خیر بسم الله.در ضمن فرزند بنده نیز مقام جهانی زیست شناسی و ریاضی هست و جزو نخبگان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
2
0
سلام و عرض احترام ادب خدمت همه دوستان ...لطفا قضاوت ناخق نکنید...شهدا و جانبازان و ایثار گران این ارامشی که در کشور ایران حاکم شده ، باریختن خونشان بادادن عمرشان در جبهه های جنگ برای ما رقم زدند، زمانی که جنگ شد هیچکدوم از این بزرگواران خبراز سهمیه و مزایا وووووو هیچکدوم از این مصوبه ها نداشتند ، اما داوطلبانه و مخلصانه و با قلبی پاک و بدون ریا قدم برای حفظ ابروجان ومال و ناموس کشور ایرانمان قدم برداشتند و با خونشان ایران رو اباد کردند، چرا ناحق قضاوت میکنید؟ چرا میگید حق الناس؟؟؟ تمامی خانواده های معظم شهدا وایثارگران خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی و هزاران بار خیلی گردن ما مردم ایران حق دارند، شماهایی که به ناحق و نامردانه در مورد این خانواده های معظم قضاوت میکنید ایا حاضرید همین الان زنده زنده فقط یک ناخن انگشتان رو از شما جدا کنند؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا تحمل دارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ایا انقدر غیرتتتتتت وشرف دارید که عمق حرف من رو درک کنیددددد؟؟؟؟؟ ما خاک پاک شهدا و جانبازان هم نخواهیممممم شد...من جانبازی رو دیدم که فک نداشتتتتتت برای غذاخوردن و با نی فقط اب بهش میدادند ....به دور از شرفه که انقدررررررر بی انصاف باشیدددددد درمورد خانواده های معظم شهدا و ایثار گران و جانبازان نطق ناحقی کنیدددددددددددددددد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
1
0
دروددددد بر خانواده های معظم شهدا و ایثار گران و جانبازان .....ما خاک پاشون هم نخواهیمممممم شدددددد...متاسفانه شماهایی که این عزیزان رو قضاوت نادرست میکنید نمک نشناسیددددد و از عقل سلیم ساقططططط....باید در برابر خانواده های معظم شهدااااااا تعظیمممممممم کنیممممممممممممم.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
1
0
بنده در سن ۱۵ سالگی به جهبه اعزام شدم ۵۲ ماه در میدان بودم جانباز شدم دارای شش فرزند هستم همگی دارای مدارک تحصیلی بالا از دانشجوی دکترا گرفته تا آخرش دیپلم همه بیکارند حق نداریم از این خان اشباه شده دستی دراز کنیم؟ زمانیکه بعضیا نمیدونستن جنگ در کدام سمت کشور بود از استخدام فرزندان ماه عزا گرفته اند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
1
0
سلام ممنون ازمصوبات بخداازسال۹۳نامه بنیادبردم صداوسیماباتوجه مدرک لیساتس پایان خدمت فرزندم که حقیرجانبازودوسال حضوردرجنگ هنوزفرزندم بیکاره فقط برایه عده خاصه طرف خولنوادش ضدنضام بوده شوهردخترخالش کارمنداداره مگواست بدون امتحان خرزوخانمشو برادرخانمشوبرده پیش خودش همش شعاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
1
0
سلام من خودم رزمنده بودم برادرم شهیدوپدرم جانباز.باوربفرماییدجدب دولت نشدم خوداشتغالی مشعول شدم.من میخام اینوبگم اون موقل که رفتم جنگ برای دباع ازمردمی بود که شاید تاحالاهم اونارو بچشم ندیدم امابخاطرحقوقدانسانی وبهرمندی ازهما نسهیلات وبرابری رفتم نه اینکه جان اونارونجات بدم امادرحسرت زندگی کنند.این بهره مندی مردم اخرین برگ این دفتراست
ستمدیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
1
0
استخدام خانواده ایثارگران بی عدالتی در حق شرکتی هایی است که با وجود مدرک و سابقه بالا همچنان بلاتکلیفند (مثل ظلم امریکا در حق ایران )
عدالت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
0
0
چرا بخاطر خانواده ایثارگران باید حق کسانی که مدرک و سابقه کاری بالایی دارند پایمال شود و ایثارگر بدون مدرک و سابقه رسمی شوند؟ لااقل در شرایط نیمه مساوی افراد عادی با مدرک و سابقه و ایثارگر بدون مدرک و سابقه را با هم رسمی کنند نه اینکه فقط ایثارگران کارشان درست شودبقیه هم بروند به درد خود بمیرند. لطفا فرق نگذارید وباعث تنش در اداره و کشور نشوید ممنون
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۶
1
0
سلام با کمال افتخار تیتر می کنند برای استخدام خانواده شهدا رایزنی می کنیم ؟؟ جرا ؟؟؟ خود آن کسی که رفت جنگید بخاطر خدا بود اگر همینطور بخواد حق دیگران ضایع شود و فقط بفکر خانواده شهدا باشید که اجر آن شهید پایمال می شود وحق افرادی که زنده اند و سابقه کاری بالایی دارند پایمال می شود
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۸
1
0
بنده فرزند ایثارگرم بین ماهم تبعیض زیاده ..اون ایثارگری که دم کلف بود بچه شو به کارگرفتن الان تبدیل میشه ولی من چون پدرم معلمی انتخاب کرده همچنان بایدازمون بدم ..به خداکاش تربیت شده بودم بتونم توبلادکفرزندگی کنم...اونجاحداقل کارگیرم میومد تبعیض نمیدیدم..اون جاهم نمیتونم برم چون فرزند ایثارگرم...چوب دوسر............
حامدعباس پی
|
United States of America
|
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
0
0
اقا من ازسال ۹۲درشهرداری تهران منطقه ۲به صورت پیمانی کارمیکردم تا دی ماه ۹۹بنده رو اخراج کردن ودوباره خرداد۱۴۰۰درسازمان پسماندشهرداری تهران مشغول بکارشدم پدرم ۱۷ماه ایثارگری داره ولی چون ۴ماه بیمه خالی دارم میگن شامل حال من نمیشه چرا ظلم میکنن این چ قانونی هشت سال سابقه من دیده نمیشه
Iiii
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
1
0
زمان حفظ خاک و عقیده و ناموس شماها و پدر هاتون تو سوراخ موش قایم شده بودین .تمام کشورهای دنیا ب بازماندگان کشته شدگان جنگ امتیاز میدن ن فقط اینجا ک البته بوق و کرناش برا ما ک یتیمی کشیدیم و این خلا همیشه ی جای زندگی و شخصیتمون رو لنگ گذاشته .بخدا اینقد دروغ گفتن ک تو جامعه نمیگیم ک خانواده شهیدیم .اگ بابا داری ک ایشاله سلامت باشه همین الان حاضری کشته شه ک تو بری سر کار مثدا
Ra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
0
سلام پدر من ۴ ماه حضور داوطلبانه داشته و خودم لیسانس معماری و فوق لیسانس عمران دارم و تو شرکتهای خصوصی سابقه کار دارم ایا امکان استفاده از این قانون برای من وجود داره؟ ممنون میشم جواب بدهید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
1
0
بابا سهمیه کجا بوده خدا خیرتون بده من الان خواهرم ۵ساله داره تو بانک کار می‌کنه شرکتی هست با اینکه پدرم بازنشسته همون بانکه و جانباز ۲۵درصد هم هست هنوز خواهر من تبدیل وضعیت نشده هربار یه بهونه میارن امسال خواهر من آزمون شرکت کرد و قبول هم شد بعدکه رفتیم دنبال تبدیل وضعیتش گیردادن که رشته تحصیلیش نمیخوره با این وجود که فرزندان جانباز ۲۵درصد فاقد شرط تحصیلی و معدل و...هستند ولی کو....تا پارتی نداشته باشی چه جانباز باشی چه فرزند جانباز چه فرزند شهید کارت راه نمیفته....پدر بدبخت من با این سن و سالش و وضعیت بد جسمی و روحیش هر روز از این بنیاد به اون بنیاد میبرن میارنش و حتی خیلی هم بد باهاش برخورد میکنم که یه بار بنده خدا افتاد گریه و از خدا مرگ خودش رو خواست چرا؟؟؟چونکه توی ۱۴سالگی رفت جبهه و توی ۱۵سالگی با ۲۰تاترکش تو گردنش و بندش به زور از کما خارج شد ولی با اون وجود دوباره هم خدمت سربازیش رو رفت هم بعد خدمت توی بانک (نظافتچی)مشغول کار شد و الان بعد از ۳۰ سال زحمت برای بانک و مردم ۲تا بچه داره که پسرش که منم بیکار خواهرم هم هر لحظه امکان داره یکی از آشنا های خودشون بیاد و اینم چون رسمی نیست بکننش بیرون از کار و بابای بدبخت من میگه پسرم هیچ فقط کار دخترم رو درست کنید این چندسالی که زحمت کشیده به باد نره ولی بازم....خلاصه اینو واسه اون دوستی نوشتم که گفت خدارو خوش نمیاد ماکه سهمیه نداریم چیکار کنیم خواستم بگم ما که سهمیه داریم هیچ کاری هم واسمون نکردن پس کم بگو سهمیه سهمیه
N
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۵
0
0
وقتی نظرات رو میخونم واقعا متأسف میشم، وقتی اینطوری به شرایط طرف مقابلمون احترام نمیذاریم چطور میتونیم انسان شایسته ای باشیم برای یک سازمان، شرایط هر کسی از دید خودش سخت هستش و این مسئولیت مسئولین هستش که هیچ گروهی رو به روی گروه دیگه ای قرار ندن و مسئولیت ما هم به عنوان یک انسان اینه که کمک کنیم همه با هم پیشرفت کنیم و بالا بریم. با پایین کشیدن هیچ انسانی نمی تونیم به جایگاه درستی تو زندگیمون برسیم.

من خودم فرزند شهید، دکترای مهندسی دارم و شاگرد اول در سه مقطع کارشناسی و ارشد و دکتری بودم، اما هیچوقت از بیکار بودنم شکایتی ندارم چون میدونم هیچکس نمیتونه جایگاهی که لایقش هستم رو از من بگیره، صبور بودن و انسان ارزشمند بودن همیشه از این بالا و پایین بودن های دنیایی مهم تره.

تمام این روزها، روزی خاطره خواهند شد درست مثل دیروز

فقط باید به هم احترام بذاریم و هیچکس رو قضاوت نکنیم، اگر اینطور انسانی باشیم وقتی به یک مقامی هم میرسیم میتونیم انسان خیررسونی باشیم، چیزی که امروز بیشتر از دیروز بهش نیاز داریم، انسان های ارزشمند از نظر شخصیت و کارآمد هستیم.

تمام این امتیازات فقط گوشه ای از این خلا اجتماعی برای روی کار امدن انسان های درست هستش، باید روی شخصیتمون کار کنیم قبل از هر پست و سمتی.

رستگاری امروز تمام ما فرزندان شهید و جانبازان هم همینه که راه درست رو بریم و از این جاده خاکیها و بی احترامی ها به هم، برای منافع شخصیمون استفاده نکنیم.

به نظر من یک فرزند جانباز که معدل بالاتری داره و انسان کارآمدتری هستش نسبت به من، باید از سهمیه بالاتری نسبت به من برخوردار باشه چون ما همه جزیی از یک خانواده فداکار هستیم.

به شخصه برای من که این اختلافات داخلی و شخصیتی واقعا دردآور هستش، دیگه خدا به خیر کنه که شاهد این اختلافات تو یک سازمان باشیم که باید توش خدمت و کار کنیم.

خوشحالم که دوستانی اینجا هستند که پدران فداکارشون در قید حیات هستند و از طرفی هم متأسفم که بعضی از ما هم مثل من فرزند شهید هستند و از داشتن پدر محروم هستند و امیدوارم خداوند به تمام فرزندان شهید هم کاسه ی صبری عمیق و بزرگ عطا کنه که به خاطر این شرایط سخت نبود پدر، دچار قضاوتهای اشتباه و برتری جستن نسبت به خانواده ی بزرگتری که تماما خواهران و برادران هم هستیم، نباشند.

آمین

و در پایان، در این دنیا هیچ جایگاهی که لیاقتش رو داریم، از ما گرفته نمیشه!
و هیچ قدرتی وجود نداره که بتونه این کار رو انجام بده، چون این قانون دنیاست که بهشت رو به هیچ بهانه ای به ما نمیدن و باید بهای اون رو بپردازیم!
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
0
0
.....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۷
0
0
سلام.پدر من ۴۵ روز حضور داوطلبانه در جبهه را داشته.وقتی ک این مصوبه روی کار آمد،ب من تعلق نگرفت.من هم ۴سال است در شهرداری کار میکنم و۱۱سال بیمه دارم
ب نظر شما آیا مصوبه جدیدی میاد که ماهم مشمول آن باشیم؟چون میخام از شهرداری بیرون بیام،حقوق ب موقع نمیدن
نظر شما
ادامه