کد خبر: ۶۲۲۳۰
تعداد نظرات: ۱۲۳ نظر
اختصاصی حکیم مهر:
پیش از این هم در شهریورماه سال جاری، خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی از موافقت با راه‌اندازی رشته دامپزشکی در دانشگاه آزاد واحد رشت خبر داده بود ...
 

حکیم مهر: راه‌اندازی رشته دامپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت وارد فاز اجرایی شد!

به گزارش حکیم مهر، باخبر شدیم چند روز پیش «دکتر پژمان مرتضوی» بازرس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی واحد علوم و تحقیقات، با همراهی نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت از مجموعه امکانات، سالنها و کارگاههای موجود در دانشکده علوم کشاورزی این واحد به منظور راهاندازی رشته دکتری دامپزشکی بازدید نموده است.

پیش از این هم در شهریورماه سال جاری، خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی از موافقت با راه‌اندازی رشته دامپزشکی در دانشگاه آزاد واحد رشت خبر داده بود.

همچنین «دکتر محمدمهدی طهرانچی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه رسمی اینستاگرام خود تاکید نموده بود که به صورت جدی راه‌اندازی رشته دامپزشکی در استان گیلان را پیگیری خواهد کرد .

پینوشت حکیم مهر:

خسته شدیم ... سکوت میکنیم!
 
 
انتشار یافته: ۱۲۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۶
وت
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
5
34
دوباره کسری بودجه اورد دانشکاه ازاد رفت دنبال قلک همیشگی و جذب نخبه های رتبه صدهزاری کنکور!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
دانشگاه آزاد ریشه رشته های مهندسی رو خشکوند حالا نوبت دامپزشکیه
ولی جرات ندارن نزدیک رشته های پزشکی بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
جرات ندارن نزدیک رشته های پزشکی بشن چون صاحب داره و زير نظر وزارت بهداشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
از الان به دامپزشکان گیلان تسلیت می گم،روزگار خوش،تموم شد.وضع دامپزشکان استان آذربایجان غربی رو تجربه خواهید کرد.ایران عجب مسئولین نابغه ای داره!!.کلی دامپزشک بیکار تو کشور هست از طرفی برای استان گیلان باید تو صف یکساله بمونی شاید یه کاری برات پیدا بشه!حضرات رشته دامپزشکی افتتاح می کنن!!!بیکار رو بیکار جمع خواهد شد.
حق گو
|
Belgium
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
13
18
بله سکوت کنید فقط مقابل بافت فریاد سر دهید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
اگر همون موقع بافتی که هیچ امکاناتی نداره رو اونموقع با کمک دامپزشکان منحل کرده بودن الان دانشگاه ازاد جرئت افتتاح واحد جدید رو پیدا نمیکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
22
چند تا ......... هم دارن. کلاس هم دارن. میکروسکوپ هم دارن. چند تا از بچه های مظلوم و بیگناه مردم هم که هستن تا عمر تلف کنن. ولی وجدان کجاست!؟ انسانیت ............ کجاست؟! سازمان دامپزشکی سکوت نکنید. نظام دامپزشکی خاموش نباشید. چرا همه .......... گرفتید. ؟ چرا جرائت ندارن حتی یک نفر سهمیه پزشکی اضافه کنن. ؟ چرا خروار خروار دانشکده بی امکانات و کم امکانات میزنن. ؟ وجدان کجاست؟ انسانیت کجاست؟
ناشناس
|
Ireland
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
29
10
بخدا قسم کار برای همه هست اگه اهل کار باشن تو مشهد کلینیسین با یکسال سابقه چون کارش خوبه داره ماهی بیست تا سی میلیون تومن در میاره کجای کارید شما؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
بله، اگر ماشین داشته باشی و هر روز بری شیر واحد را هم براشون تا مرکز جمع آوری شیر برسونی کار هست.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
ما که ندیدیم.
مجید
| Canada |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
حداقل لطف کنید قسم دروغ نگید واقعا خجالت دارد آخر کجای دنیا این همه ...... مدرک فروشی وجود دارد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
مجید تو هنوز بیکاری؟ بابا یه تکونی به خودت بده
ناشناس
|
France
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
32
6
سلام، با سلام خدمت دوستان اگه کسی سواد داشته باشه از دامپزشکی خوب میشه پول درآورد
پاسخ ها
دردمند
| Canada |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
چند نفر باسواد بیکار یا متخصص بیکار میخواید معرفی کنم؟؟؟
در بهترین حالت مشغول کارهای غیرمرتبط هستند

جواب عمر اینا رو کی میده؟؟
اگر بی سواد بودند دل آدم نمی سوخت،

دیگه این بحث باسواد و بی سواد تمام شده ، اوضاع خرابه خراب و سالهاست این رشته رها شده ، بهتر بگم بزرگ نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
آقای باسواد،زعفران زیاد بشه،به خورد خر می دن.این ضرب المثل نشون می ده،ازدیاد بی رویه و غیر منطقی حتی چیزهای خیلی با ارزش،هم تباهی به دنبال داره به سواد و بی سواد نیست.
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
نیازی به سواد نیست، از گوگل بپرس بهتر از تکست جواب میده
سید
|
United States of America
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
5
............... هردم بوی گلی می رسد
ناشناس
|
France
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
17
مگه اَپ تَپسی و اِسنپ واسه رشت هم اومده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
هست دکتر خوبه
ناشناس
|
France
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
12
نظر نوشتم پخش نکردین قبلا ایندفعه تائید کنین شاید یه نفر با دیدن این برگشت از راه اشتباهی که داره میره، دامپزشکی کارش تمومه قبول کنیم و بریم دنبال یه کار دیگه
Reza
|
Germany
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
7
جدی واقعا واسم سواله اونایی که میان این رشته رو انتخاب میکنن و تو یک دانشگاه غیر معتبر و کم امکانات درس میخونن تازه پول هم واسش میدن
مدرک جعلی بگیرین به صرفه تر هست چون در عمل این دوتا با هم تو رشته دامپزشکی فرقی تمیکنه
دامپزشک
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
13
نگران چی هستین!؟
رشته دامپزشکی خیلی وقته نابود شده
تمام
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
12
دیونست هر کی وارد این رشته بشه با شهریه بسیار بالا
پولتون الکی هدر ندید
درایت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
10
جالبه یکی از اعضای همین گروه توی دانشگاهی که خودش کلی حرف پشتشه اومد گفت به زودی دانشگاه های ازاد حذف میشن از گردونه بعد خود پستش الان در حال راه انداختن دانشگاه دیگه ایهه ....................
آ شمس علی چوپان زادگان
|
Germany
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
8
این کار مصداق بارز " ... نکنید و بشینین سر جاتون و ........" هست.
حکیم مهر جان
خودم سانسور کردم که یه موقع به زحمت نیفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
2
بیشتر شرکت های پخش دارو و واکسن استانی با نفوذی که دارن باعث راه اندازی دانشگاههای جدید و جذب دانشجوی دامپزشکی بیشتر در جهت پیشبرد اهداف خود هستند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
8
طفلی اون هایی که به دام این دانشکده ها میفتن هرچند رتبه هاشونم نجومی باشه ولی کار که نیست می خوان این همه هزینه کنند! خدای به داد هممون برس! یکی به دانشگاه آزاد برسونه چیزی از دامپزشکی نمونده و تلاشت کاملا نتیجه داد مرحبا.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
15
کجان اونایی که میگن ما تو وزارت بهداشت در جه ۲ هستیم؟ ........ وزارت بهداشت می ارزه به این ........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
عالی بود افرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
3
الانشم هیات علمی دانشگاه ................ به صورت غیرمجاز درمان میکنن وبرای ادامه درمان هم از بیطارمحلی وافرادغیرمجاز استفاده میکنند وتمام روند اصولی روزیرسوال میبرن معلون نیست اینهمه از دانشجوهای پیرادامپزشکی پول میگیرن چرا دراین امور حداقلی از همانها استفاده نمیکنن کسی هم پیگیر این مسائل نیست بعضی هم با این شیوه نامه های جدید سازمان دنبال مجوزن دیگه جایی برای دامپزشک وپیرادامپزشک جدیدوجوان نیست فقط پول و....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
12
دانشگاه آزاد پول کم آورد ه دوباره آمد سراغ رشته مفلوک دامپزشکی که هیچ فریاد رسی ندارد. یک نفر پاسخ دهد این فارغ اتحصیلانی که هیچ چیز نمی دانند و بیکار هستند و دانشگاه آزاد عمر آنها را تلف کرده ............ باید چکار کنند.
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
4
........................ مسول گروه دامپزشکی وزارت علوم، ......... شما که مخالف کمی گرایی بودین چرا الان سکوت کردین؟
تازه همین واحدهای دولتی و آزاد هم باید بیشترشون جمع میشد
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
11
کسی که میگی اگه سواد داشته باشی کار هست و درآمد هم بالاس. منظورت کلینیسین هستش دیگه! چیز دیگه که نیس. درسته؟ باید پدرت در بیاد تا اون پول رو دربیاری و مثل یه ماشین سیار بیوفتی از این روستا به اون روستا (از فتق دیسک کمر و آرتروز مفصل زانو بگیر تا مشکلات عدیده سلامتی دیگه. کار استهلاکیه و هیچ چی ارزش سلامتی رو نداره). در صورتی که یه پزشک با کمترین فشار، این پول تو رو میتونه دربیاره.
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
دیدی عرضه کار نداری دنبال پشته میز نشستنی
تو دامپزشکی از این خبرا نیست
انگار شما در حسرت رشته ای هستین که نتوستین قبول بشین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
8
این مملکت بیمار به گروه پزشکی بیشتر احتیاج داره. شاید بهتر باشه در تصمیم خود تجدید نظر کنید و به جای دامپزشکی، مثلا مقدمات راه اندازی دانشکده پزشکی رو فراهم کنید که البته بعید میدونم به این راحتی بهتون اجازه بدن چون مثل دامپزشکی بی صاحب نیس و مافیای پزشکی جلوی این کار رو میگیرن تا بازارشون خراب نشه.
اما باید بگم که دامپزشکی مثل یه زمین بدون سند میمونه.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
8
تازه این ها به ظرفیت های اعلامی خود دانشگاه پایبند نیستن، مینویسه ۴۰ نفر پذیرش ولی ۳۰۰ تا هر سال برمیداره. یعنی الان ۵ تا دانشکده میخوان بزنن.

نظام دامپزشکی عزیز، لطفا نسبت به برگزاری آزمون تعیین صلاحیت دامپزشکان اقدام کن. شماره نظام را بین هرکی یک مدرک داشت خیرات نکن.
ناشناس
|
France
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
7
با آینده یه عده ای دیگه قراره بازی بشه ... واقعا متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
8
مشکل رشته دامپزشکی اینه که متولی نداره و گرنه دانشگاه آزاد چرا جرئت نمیکنه نزدیک رشته های علوم پزشکی بشه؟
اگر زیر نظر وزارت بهداشت بودیم از این قبیل مشکلات نبود چون متولی داشتیم
امیدوارم که دامپزشکان حمایت کنند که زیر نظر وزارت بهداشت بریم و بعد با حمایت مضاعف دانشکده های دامپزشکی مثل بافت و شوشتر و شبستر و..منحل بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
8
من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
11
4
لطفا جهت راه اندازی دکتری دامپزشکی دردانشگاه ازاد سبزوار قطب دام کشورهم اقدام نمایبد.قطعا رکورد پذیرش دانشجو را خواهد شکست چون واقعا تعداد کسانی که میخوان تو این رشته در سبزوار تحصیل کنند فوق العاده بالاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
5
الان واحد قدیمی .......... ورشکسته شده است، اساتید دیگر تمایلی به همکاری ندارند، هیچ خرید مواد مصرفی صورت نمیگیرد، حالا برای اینکه به اسم دکترا دانشجو جذب کنند و شش الی هفت سال شهریه بگیرند مرتب به فکر تاسیس رشته دامپزشکی در مناطق مختلف هستند، واقعا فاجعه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
3
علت راه اندازی دانشگاه و گرفتن دانشجو دادن مجوز های بی رویه درمانی توسط شورای نظام استانها .......................
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
8
نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی باز هم سکوت و انفعال.
البته حتما یک نامه خشک و خالی رئیس نظام دامپزشکی میزنه اما واقعیت اینه که ته دلشون خوشحالن که ۷ سال دیگه تعداد فارغ التحصیل بیشتر مساوی با حق عضویت نظام بیشتر .
فقط ما دامپزشکان بخش خصوصی هستیم که زیر منافع دانشگاه آزاد و نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی در حال نابود شدن و شرمنده زن و بچه شدن هستیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
4
تعجب بنده از دکتر ............ که اینقدر اشتیاق دارن برای تاسیس واحد های دامپزشکی مختلفه ............. چون واحد بافت هم تاسیس کردن و در حال حاضر علاوه بر .......... اونجا هم تدریس میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
6
امیدوارم که حکیم مهر و سایر رسانه های دامپزشکی پیگیر این موضوع باشن و مانع از تاسیس واحد دیگه بشن همچنین با پیگیری بتونن واحد بافت با .......... هیئت علمی رو هم منحل کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
8
فاااتحه مع الصلوات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
8
دانشگاه آزاد فقط به فکر جیب خودشه وگرنه سایر واحد های دامپزشکی رو مجهز میکرد دانشکده دامپزشکی بافت استاد نداره چه برسه به کلینیک و آزمایشگاه و... لطفا دامپزشکی رو بیش از این نابود نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
10
............... کسانی که مسبب راه اندازی این دانشکده هستند ............... چقدر جوون باید بیکار باشن آخه
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
7
به تمام کسانی که می‌خواهند وارد این رشته بشوند میگویم
می خواهی بروی برو ولی مطمئنم روزی پشیمان میشوی
عزیزان ببینید روز به روز دانشگاه های بیشتر مساوی دانشجو بیشتر
دانشجوی بیشتر یعنی اشباع بازار کار
وحشتناک اشباع شده به خودتون رحم کنید یه بار دیگه اینو بخون
به خودتون رحم کنین به خودتون رحم کنین به خودتون رحم کنین
تخصصم بگیری بازم بیکاری
جوانی که داری اینو میخونی به خودت رحم کن
ممنون میشم دامپزشک های دیگر هم برای کسانی که می‌خواهند به این رشته بروند توصیه هایی کنید خیلی ها رو میبینم که دوست دارن بیان این رشته
خواهشا راهنمایی شون کنید همکاران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
تباه میشید به خدا ما که شديم لاقل شما تباه نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
بندگان خدا جای شما رو تنگ نمیکنند، فرض کن فرزند خودت هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
6
دامپزشکانی که مخالف الحاق دامپزشکی به وزارت بهداشت هستندلطفا به خودشون بیان
دامپزشکی کشتی هست که همه ما در آن قرار داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
9
سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی دقیقا چه کار میکنن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
هرسال پول میگیرن برای تمدیدکارت و امتیازباززی
دامپزشک بیشتر مساوی درامد بیشتر برای نظام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
11
وزارت علوم کجاست الان؟ نقش گروه تخصصی دامپزشکی این وزارت خونه در این مجوز دادن ها چیه؟ کجاست اون بخشنامه ی ممنوعیت تاسیس واحد جدید دامپزشکی؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
11
3
باو کنید دامپزشکی از پزشکی خیلی پولساز تره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
6
برای دامپزشکان فعلی شغل در حد شان و منزلتشون ایجاد کنند بعد دنبال توسعه دامپزشکی باشن متاسفانه تصمیم گیرنده این مقوله مدیرانی هستند که حقوق چنده ده میلیونی میگیرند
بن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
10
من نمی دونم چرا کسی نمی یاد رشته داروسازی رو در واحد جدیدی راه اندازی کنه کلا فقط ۳ واحد در کل کشور در مقطع دکتری داروسازی پذیرش دارن فقط زورشان به دامپزشکی می ره !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
5
3
من موافقم اتفاقاً، دامپزشکی جاش توی محل نیازشه، خودم ارومیه میخونم ولی آخه اون بیابون دامداری میخواد چیکار
شیلات و زنبور و طیور و این همه حیوان جاشون توی گیلان و خطه ی شماله، اما دریغ از یک دانشکده دامپزشکی دولتی
دومین جا (بعد از تهران) که باید دانشکده دامپزشکی دولتی توش تاسیس میشد باید خطه شمال میبود، نه نواحی بیابانی کشور!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
تویی که اینقد موافقی مطمئن هستی دانشجوی دکتری دامپزشکیی؟!
بهرامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
آقای در آرزوی خواندن رشته دامپزشکی در ارومیه اینجا دارن دانشکده آزاد تاسیس میکنن نه روزانه خود شمال هم دانشگاه ازاد بابل دامپزشکی داره گرمسار و سمنان هم جای خود، بیشتر از این از خودت landmark نده به فکر رشته خودت باش و این دور بر نیا مطمئن باش این اتفاق هم نمیفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
..................... میگم بیان تو محلتون یه دانشکده بزننا
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
6
قابل توجه دلواپسان رشته دامپزشکی
عزیزان به خودتون بیاین شرایط فعلی اجازه چنین جسارت و و ظلمی در حق دامپزشکی و دامپزشک ها داده اونایی که مخالف انتقال دامپزشکی به وزارت بهداشت بودن و به فکر الانشونن به آینده فکر کردن! اگه این اقدام صورت بگیره و بافت هم منحل نشه باید منتظر تاسیس واحدهای پیام نور و غیر انتفاعی دامپزشکی باشیم، چطور یک نفر اینقد میتونه تنگ نظر و کوتاه فکر باشه که با گفتن کار برای همه هست این اقدام نسنجیده رو توجیه کنه! چطور دامپزشکی بدونه امکانات و کادر مجرب آموزشی دانشگاه میتونه باسواد در بیاد این حرفای دلخوش کنکتون موقع کار عملی و علمی منطبق بر رفرنس به کار نمیاد و بازی با چنتا آنتی بیوتیک توهم باسواد بودن براتون ایجاد کرده نه واقعیت دکتر دامپزشک بودن، اصلا چه توجیه علمی و اقتصادی داره با وجود این همه دانشکده دامپزشکی از شبستر و شوشتر تا بافت و خروجی سالانه صدها نفر نیاز به تاسیس واحد دیگه ای باشه؟ الا اینکه دوستان فک کردن هر دامپزشک میتونه به ازای هر راس دام باشه. سفسطه ها رو بزاریدکنار، بارها بزرگان و دلسوزان این رشته گفتن بهترین راه و عملیترین کار در حال حاضر انتقال دامپزشکی به وزارت بهداشت، اگه دامپزشکی زیر نظر وزارت بهداشت میبود دانشگاه آزاد جسارت چنین کاری رو به خودش میداد! آهای اونایی که به خاطر منافع شخصیتون مخالف انتقال به وزارت بهداشتین فردا این کارا دامن خودتون هم خواهد گرفت و پرستیژ و درامد و اعتباری نخواهید داشت، حکیم مهر قاطعانه از طریق مجلس و نظام و سازمان دامپزشکی و هر مسئول دامپزشکی مانع شو ما حمایتت میکنیم تو صدای ما باش و به فکر آینده کشور و آینده سازان و سلامت جامعه باش
آقای دکتر پیغمبری منتظر اقدام قاطع و مخالفت شما به صورت عملی خواهیم بود
آقایان دکتر منادی، ماکنعلی، صفری
روئسای دانشکده های دامپزشکی، اساتید محترمممم به دادمون برسیننننننن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
پرستیژ؟؟؟
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
9
واقعا وقتی این عکسو دیدم به کل بهم ریختم اصلا باور نمیکنم .متاسفم برای اعضای این عکس مایع شرمساری این رشته هستید...
پاسخ ها
سید
| United States of America |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
سلام منم موافقم
وبه نظرم نظام دامپزشکی باید کد نظام هر دامپزشکی رو به هر علتی که بخواد با دانشگاه آزاد سر راه اندازی دانشکده جدید همکاری بکنه ازش بگیره
همكار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
البته شما هم اگر دكتر دامپزشك هستيد ،‌مايه را مايع نوشتنتون باعث شرمساري هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
اکتشاف جدید دکتر مملکت : شرمساری از مایعات است. در دمای محیط پایدار بوده و قابلیت تبخیر و تبدیل به گاز شرمساری را دارد اما نایاب ترین شکل آن در طبیعت جامد میباشد. اقا شما برا رشته ما نظر نده خیر ببینی جوون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
7
امکان نداره حکیم مهر عزبز با قدرت جلوی خیانت و بیکاری آینده جوانان را رو دنبال کن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
6
3
حکیم مهر خواهشا اجازه نده ی سریParasitism به اسم دامپزشک کامنت بزارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
5
واقعا که دانشگاه آزاد رشته های مهندسی ،علوم انسانی و کشاورزی رو به ........ کشید و حالا نوبت دامپزشکی شده الان برای دانشجوی مهندسی کشاورزی و انسانی پیامک میده تخفیف شهریه میده و ... حالا میخان کمبود بودجه رو با دامپزشکی جبران کنن چون ......... بقیه رشته ها رو در آورده.کسانی که میگن رفتن به وزارت بهداشت میشیم درجه دو بخدا اگه درجه آخرم بشیم بهتر از این وضعه چون جرات ندارن با وزارت بهداشت چنین کاری بکنن و دانشکده پزشکی اضافه کنن
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
4
........... شما چرا دیگه !!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
8
غم انگیز ترین خبر حکیم مهر در سال 99
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
5
نیاز به حرکتی عملی جهت پیوستن به وزارت بهداشت داره ؛
تهیه نامه محترمانه توسط دانشجویان به مجلس و ریاست جمهوری / با کامنت کار پیش نمیره /
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
4
اقا قبول نیست انتهای کوچه ما یه دانشکده هست ولی سر کوچمون نیست بیاید تاسیس کنید
حیرت زده.
|
Germany
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
5
دامپزشکی متولی نداردسازمان دامپزشکی وسازمان نظام دامپزشکی فقط تماشاچی ظلم دانشگاه ازاددرحق دامپزشکان ودنبال منافع خودشانند دامپزشکی نابودشده اونایی که دنبال ورودبه این رشته هستید بخودبیاییدو عمرراتلف نکنیدوازبیراه دامپزشکی برگردید اینم کارخیری بودمطلع کردن دیگران که نیایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
من دانشجوی دامپزشکیم.واقعا حرفتون رو عملی کنم؟بعدش چکار کنم؟با دیپلم گوسفند هم بهم نمیدن بچرونم.نه ، خداوکیلی یه راه حل بگو ،نامردم اگه بهش عمل نکنم
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
میوه بفروش
دارو های کمیاب تو ناصر خسرو لینک کن
لباس شب
واردات مرتبط با حوزه دامی
اگر پول نداری، تحقیق و پایان نامه بنویس برای دانشجو الکی در میاری، جای بقیه برو کلاس بشین شماره نظام بقیه رو بنویس درصد بگیر
اینهمه کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
8
اقا تو خلیج فارس یه سری جزیره کوچیک هست که البته مسکونی نیست. برید اونجا هم دانشکده دامپزشکی تاسیس کنید. تو کویر هم میشه. هنوز خیلی جا داره . سیارات دیگه مثل مریخ و مشتری هم بد نیستا بهش فکر کنید .
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
6
250هزارمهندس بیکار است .علت ان دانشگاه ازاد است که هر رشته 100دانشجو می گیرد .الان کسی تمایلی به رشته مهندسی ندارد وبرای کسری بودجه هجوم اورده به دامپزشکی .
دانشجوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
6
سلام. من دیگه خسته شدم از این بمب تا امیدی.
من با رتبه سه هزار منطقه سه امسال رفتم این رشته.
خاک تو سرم با این انتخابات. بچها هرکی هرچی دلش خواست به من بگه.
.....................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
کدوم دانشگاه رفتی دوست من؟منم دقیقا همدردت هستم عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
نگران نباش هدف حذف رقیبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
سلام نگران نباشید میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است..رتبه ۳۰۰۰چه ربطی داره به ۳۰۰۰۰ و ۵۰۰۰۰ ..دوست عزیز هر کسی تو این راه یک هدف داره قطعا اونی که با رتبه بالا اومده سطح علمی ودانشگاه و استاد و کار آینده و همه موارد فرق می‌کند ، موفق باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
اقای 3000 انصراف بده برو یه رشته دیگه یا از من میشنوی تا سن داری و انگیزه از این مملکت بزن بیرون همینجوری 4 هیچ جلویی . این حرف منم نگه دار تو گوشی موبایلت 6 سال دیگه اگه این مدل گوشیها هنوز کار میکرد نگاش کن. کسی فردای فارغ التحصیلی ازت نمیپرسه دانشگاهت کجا بود و رتبه کنکورت چند.برای شغلت اگه پول و پارتی و سهمیه داری این رشته رو بخون وگرنه مثل امثال من که هیچ کدومو ندارن باید برای به دست اوردن چیزهایی که افراد واجد اون شرایط راحت بدست میارن 10 برابر بقیه تلاش کنی و البته بهشون میرسی ولی اینجوری میشه که خیلی زود انرژی و انگیزت از بین میره و روحت پیر و فرسوده میشه. من مصداق تلاش شبانه روزیم بین خیلی از هم رشته هام اما الان تو 38 سالگی انگار 60 سالمه .بد بین نباش ولی واقع بین باش .
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
3
بچه ها تا ظهور امام زمان باید صبر کنیم وگرنه این ظلم ما صدا ما خاموش نمیشه.
برای ظهور آقا صلواات.
اللهم صلی علی محمد و اله محمد و عجل فرجهم
دانشجوی دامپزشکی دولتی شهر کرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
1
3
سلام. میگما با این گلی که به سر ما دارن میزنن تا یکی خودشو نکشه.
یا نسوزونه . یا یکیو نزنی بکشی انگار صدا نمی‌رسه.انگار باید.....متوصل شد.
دامپزشکان آماده باشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
4
ای واویلا... این ضربات سهمگین دانشگاه آزاد بر پیکر نحیف دامپزشکی تمامی ندارد!!!
تنها توجیه و علت این دانشگاه در راه اندازی بی شمار دوره های دامپزشکی (کهبه زبان نمیارن) ؛ اشتغال زایی (به عنوان هیات علمی هست) برای فارغ التحصیلان دوره ای تخصصی علوم وتحقیقات که بیشمار در سال های اخیر ورودی داشتند...! نه به فکر دامپزشکی کشور هستند و نهبه فکر سرخوردگی و مشکلات سایر فارغ التحصیلان که میان بیرون و به خیل بیکاران میپیوندند...
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
2
الفاتحه مع الصلوات.....
دکتر ........ اینده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
3
گل بود به سبزه نیز آراسته شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
3
دامپزشکا باید صدای خودشون رو به مسئولین برسونن.همه داریم به قهقرا میریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
9
2 سال بعد :
با ثبت نام در رشته دامپزشکی بدون ازمون 50 گیگ اینترنت هدیه یک کارت شارژ ایرانسل و یک سطل ماست پرچرب و هزاران هدیه ارزنده دیگر دریافت کنید .
جهت رفاه حال عموم مردم ایران تنها کافیست با شماره ما تماس حاصل فرمایید کارشناسان ما در هر کجای ایران که باشید در کمتر از نیم ساعت به درب منزل شما مراجعه و مراحل پذیرش را در کمتر از 5 دقیقه انجام خواهند داد. ضمنا پس از طی مراحل ثبت نام پایان نامه کامل شده شما به همراه پاور پوینت در اختیارتان قرار خواهد گرفت .
..................!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
4
1
سلام. من هم اعتقاد دارم که دامپزشک با سواد هرگز بیکار نمی مونه اما دانشگاه هم باید شرایط یک آموزش خوب را داشته باشه تا دامپزشک توانا پرورش دهد. در تصاویر فوق فقط مسئولین خندان ، دامداری و مرغداری نشون داده شده که حداقل شرایط نگهداری دام و طیور را هم نداره . آزمایشگاه های مختلف ،سالن اناتومی ، کلینیک ها ،اتاق جراحی و .... کجا وجود داره ایا اصلا وجود داره یا تئوری و با فیلم .دامپزشک بعد از فارغ التحصیلی باید هزاران بار تحقیر بشه و مدرکش به خاطر بی سوادیش بزنن تو سرش تا به خودش بیاد و دوباره درست مطالعه منه و خدمت دوستان کارآموزی کنه و یا برای همیشه دامپزشکی رل بزاره کنار و یا یک مسئول فنی کاملا خنثی باشه(با عرص معذرت از مسئولین فنی با سواد، توانا و درستکار )
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
1
دارن حلوای رشته رو میپزن.هل وگلاب برای معطر شدنش هم قرار شده از رشت بیارن.
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
0
2
مدرسه اژدها کشی !
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
3
فاتحه ای برای دامپزشکی بخوانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
امسال کرونا بود وگرنه برنامه برای خرما و حلوا دم در دانشکده پخش کردن بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
0
1
برو اسنپ کار کنی بهتره از این رشته هست - تازه الان میتونی کار کنی ولی یه ............... دکتر دیگه همین کارم نمیکنه میشه یه دکتر بی کار ............ افسرده---- این رشته از ریشه خراب است
دانشجو افسرده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
3
1
امسال با رتبه وارد دانشگاه چمران اهواز شدم.جالب اینجاس اونایی که خاک رشته رو خوردن میگن به هیچ دردی نمیخوره.واقعا به رشته علاقه دارم اما با وضع موجود علاقه چه کاری انجام میده واسه من؟هیچی
بسیار بسیار ناراحت و افسرده شدم بعد از خوندن این سیل از کامنت منفی خاک خوردگان رشته.تکلیف من چیه؟داشتن سرمایه اولیه هم کاری نمیکنه واسم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
انصراف بده برو دوباره کنکور بده فقط پزشکی و دندون و دارو بیار پول پارو کن ‌
ببین الان کلاس هاتون آنلاین هس هیچی هم یاد نمیدن سواد نداشته باشی ۱۰۰ میلیارد هم داشته باشی کاری نیس اگه تهران بودی ۱۰۰ در ۱۰۰ یه کار پر پول پیدا میکردی البته عرضه میخواد و هوش ولی چمران نه ......................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
دوست خوبم. 30 تومن پول جور کن از مملکت برو. باور کن 5 سال دیگه دعام میکنی
مبینا اصلانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
از من میشنوید هر کی دامپزشکی دکترا قبول شده، بره انصراف بده بره کاردانی دامپزشکی بخونه و بعدش اگه ادامه تحصیل دوست داشت بره مهندسی تولیدات دامی و علوم دامی و دامپروری و ارشد هم تغذیه دام بخونه... از دانشگاهی که فقط در تنب بزرگ و تنب کوچک و کویر مرکزی لوت پذیرش دانشجوی دکترای دامپزشکی نداشته، توقع بالاتر نداشته باشین، همون تکنسین با دکتر تفاوت درآمدیش در حد ماهی یکی دوتومنه نه بیشتر، پس الکی خودتونو خسته نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
از دکتر نوری کمک بگیر
دانشجو افسرده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
3
0
با سرمایه ای که دارم نمیتونم برم توی کار پرورش؟
با توجه به شرایط خانوادم نمیتونم از کشور برم.
بعد از فارغ التحصیل شدنم میتونم برم تهران یا کرج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
حیف جوونیت حیف باد
از من میشنوی انصراف بده برو دانشگاه آزاد پرورش قارچ بخون با ۳۰ میلیون میتونی قارچ پرورش بده کلا سوده میتونی تا ماهی ۲۰ میلیون هم در بیاری
ببینم میخوای بری تهران و کرج چی کار کنی ؟
دانشجو افسرده
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
واسه پرورش فراورده های پروتئینی برم تهران،از یه طرف با خودم میگم واسه این کار نیازی به گرفتن دکترای دامپزشکی هم نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
برو پزشکی پول پارو کن هی ما که تباه شدیم
مصطفی قلاوند
| Spain |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
راهکار های بیزانسی زیاد هست، ولی اینکه به خاطر این تصور می‌کنید که نیاز است که حتما مدرک بگیرید خیر

تولید در این کشور گره خورده و مشکلات بسیاری پنهان و آشکار دارد کما اینکه اجرا طرح های تجاری با وضعیتی که شما دارید نمی‌توان قضاوت کرد که می‌توان انجام داد یا خیر، به مکان و تارگت های تجاری تون بستگی دارد، میتونید با بنده تماس بگیرید تا بیشتر بحث کنیم، آدرس تلگرام :
@aomena
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
1
منم مثل توام.با این توضیحات ک دادن هرچقد هم سرمایه داشته باشیم کاری نمیشه کرد.....
متخصص بالینی با 25 سال سابقه‌ی کار بالینی و عضو هیأت علمی دانشکده‌ی دامپزشکی دانشگاه دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
1
2
گذشته از این که قبول دارم هر بلایی شده سر حرفه ی دامپزشکی آورده شده، اما کسانی که نظر مأیوس‌کننده یا توهین‌آمیز نسبت به این حرفه‌ی مقدس میدهند، یا بیسواد هستند و نمی‌توانند هیچ‌ کاری در حوزه‌ی حرفه‌ی دامپزشکی انجام دهند یا بی‌عرضه هستند و حتماً باید تحت‌الجمایه کسی یا جایی باشند. بنده با رتبه ی حدود 1500، با علاقه و آگاهی فقط دو رشته‌ی پزشکی و دامپزشکی رو انتخاب کردم و در رشته‌ی دامپزشکی دانشگاه دولتی قبول شدم و در همان سال هم در رشته‌ی پزشکی دانشگاه آزاد قبول شدم اما علیرغم اصرار والدینم حاضر نشدم آنها را بخاطر رفاه بیشتر خودم در آینده‌ تحت فشار مالی قرار دهم بنابراین در رشته‌ی دامپزشکی دولتی ثبت نام کردم. پس از دوره‌ی عمومی حتی حاضر نشدم دوره‌ی طرح دو ساله را بپذیرم کما این که خیلی‌ها پس از گذراندن دوره‌ی طرح جذب نهادهای ذی‌ربط یا سازمان دامپزشکی شدند و اینک در موقعیت‌های مدیر کل، معاون مدیر کل یا رئیس اداره‌ی شهرستان قرار دارند. در عوض مجوز امور درمانی از سازمان دامپزشکی کشور گرفتم و به عنوان یک کلینیسین دام بزرگ طبق علاقه و هدفم مشغول شدم. در همین اثنا در آزمون دوره‌ی تخصصی یکی از گرایش‌های بالینی دامپزشکی وزارت آموزش عالی شرکت کردم و پس از قریب به پنج سال با رتبه‌ی عالی فارغ‌التحصیل شدم و با شرکت در فراخوان جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، پس از گذراندن مراحل جذب، در یکی از دانشکده‌های دامپزشکی دولتی مشغول به تدریس تا به امروز هستم. همزمان هم کماکان به ارائه‌ی خدمات تخصصی به فارم‌های گاو شیری در مداری بسیار کیفی‌تر مشغول هستم. از همان ابتدای ورود به فیلد از بعد از فارغ‌التحصیلی در دوره‌ی عمومی تا به امروز به جد خاطر عرض می‌کنم که هیچگاه، تأکید می‌کنم هیچگاه نه کسی را رغیب خود تلقی کرده‌ام و نه خود را رغیب کسی فرض نموده‌ام، بلکه رویکردم از ابتدا تا به امروز صداقت، دقت و شایسته‌تر بودن بوده است. بنابراین، به همه مخاطبین این رشته عرض می‌کنم که اگر چه در کوتاه مدت ممکن است ناملایمت‌هایی وجود داشته باشد و اگر چه ممکن است با شکست‌های مقطعی مواجه شده باشیم اما این قانون و قاعده‌ی این کره‌ی خاکی است و در هر حرفه‌ای کم و بیش وجود دارد. بنابراین باید اراده کرد و جنگید و با اصل قرار دادن صداقت، دقت (کسب دانش و درایت) و شایسته‌تر بودن (کسب تجربه به موازات دانش روز) در این حرفه موفق شد.
پاسخ ها
دانشجو افسرده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
دکتر متخصص با ۲۵ سال سابقه.مرسی که وقتتو گذاشتی.پیشنهادت واسه بنده که میخوام برم انصراف بدم چیه؟طبق چیزی که شنیدم هرچقدرم قوی باشی و حرفه ای هیچجا هیچ کاری نیست واسه یه دامپزشک و صرفا علاقه هم کاری نمیکنه.....
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
با سلام خدمت دانشجو افسرده ببینین دیگه الان مثل قبل مجوز مطب نمیدن تازه اگه هم با صد هزار مصیبت مجوز بگیری بازار اشباع است میدونی اشباع چیه اشباع
مگس هم تو مطبت پر نمیزنه
این رشته به نظر من خیلی مقدس است ولی وحشتناک اشباع شده وحشتناک
با احترام به متخصص با ۲۵ سال سابقه کسی نگفت این رشته بد است ولی جوونی اگه فارغ‌التحصیل میشه براش کاری نیس چون بازار اشباع است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
ا ی والله دکتر .ولی رقیب درسته رغیب اشتباهه
متخصص بالینی با ۲۵ سال سابقه کار بالینی و عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه دولتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
بله درست میفرمایید، رقیب درسته. همزمان با نگارش سطور، بر آزمون مجازی نظارت میکردم بی دقتی شد. ممنون از تذکر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
اقای متخصص بالینی دانشجو رو خودت تربیت کردی حالا بهش میگی بیسواد؟ خوبی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
همزمان به ارایه خدمات تخصصی میپرداختید؟! میشه بگید چه کارهایی دقیقا؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۹
دانشگاهی که تدریس مینمایید کجاست جناب دکتر عزیز؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
4
0
عرضه کار کردن ندارن ، نشستن کامنت منفی میزارن ،
اگر اراده و عرضه داشته باشی واسه هر رشته ای کار هست /
کسی که با قصد اقتصادی میره دانشگاه ، قطعا از همین اول بازنده است ، مگر دانشگاه تجارتخانه هست ؟؟؟ عشق و علاقه لازم داره /
پاسخ ها
تکنسین دام بزرگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
احسنت بر شما احسنت
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
شما عرضه داری کفایت میکند لطفا برای بقیه نسخه نپیچید بخواطر چندر قاز پول سیاه سرتان را داخل برف فروکردین و رشته را به باد فنا دادین خیانت و حقارت هم حدی دارد به خدا خجالت هم چیز خوبی است ،مگر فقط ایران رشته دامپزشکی دارد نمی بینی ظرفیت رشته دامپزشکی را در کشور های دیگر .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
مجید جان دلبندم اولا که برو سره یه کاری بیکاری پرتوقع ترت میکنه از یه جایی شروع کن .دوما 3 تا قلط عملایی داشتی سفر هم زیادطه با این صتح صواد عنطضار داری کار خوب حم بحت بدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
1
3
دوستان یه مدته دوتا ادم معلوم الحال به اسمهای استاد دانشگاه و متخصص داخلی و هیات علمی و ازین چیزا میان اینجا یه کامنتهایی میزارن که دقیقا معلومه از چی رنج میبرند. اینارو اذیت نکنید فقط جایی دیدینشون به خودتون بگید ارزش داره متنهاشون رو بخونید یا نه . اینا فکر کردن کسی متوجه نمیشه.یکیشون میگه 40 سااااله تحقیق میکنم که البته هیچ جا هیچ خبری ازش نیست. اون یکی هم تا اینجا که من فهمیدم عملا شبها خوابه دامپزشک بودن تو دانمارک رو میبینه و یه چیزای شگفت انگیزی میگه و معتقده همه بی عرضه تشریف داریم.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
بسیار کار زیبا پسندیده ای کردن منی که رشته مورد علاقم نتونستم برم حالا به دلایلی الان میتونم رشته مورد نظرم بخونم و علاقه دارم توش وبهتر نتیجه میگیرم
نظر شما
ادامه