کد خبر: ۶۲۲۲۹
 

مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تایباد از آسیب یک شهروند تایبادی توسط حمله یک قلاده پلنگ خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، روز گذشته یکم دی‌ ماه، خبری مبنی بر زخمی شدن یک فرد توسط یک قلاده پلنگ در مسیر خواف - تایباد منتشر شد که این خبر از سوی روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان تایباد تأیید شد.

 «جواد آفریدون» عنوان کرد: یک شهروند تایبادی که در مسیر جاده خواف - تایباد در حرکت بوده، برای استراحت در حاشیه جاده و نزدیکی روستای کرات توقف می‌کند که ناگهان غافلگیر شده و مورد حمله یک قلاده پلنگ قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه تعدادی از سگ‌های گله به دنبال پلنگ بودند با نزدیک شدن سگ‌ها پلنگ فرد را رها کرده و متواری می‌شود.

آفریدون اظهار کرد: این فرد از ناحیه سر و دست چپ آسیب می‌بیند اما جراحات خیلی عمیق نبوده و بعد از چند ساعت بستری موقت مشکل برطرف شده و فرد مرخص می‌شود.

گفتنی است دیروز همچنین خبر پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در ارتفاعات روستای دردوی خواف توسط اهالی روستا به محیط زیست شهرستان خواف گزارش شده است که در بررسی‌های اولیه، سرپرست حفاظت محیط زیست شهرستان خواف علت تلف شدن پلنگ را حمله سگ‌ها عنوان کرده است اما همچنان بررسی‌ها در رابطه با علت این حادثه و ارتباط احتمالی بین دو حادثه ادامه دارد و این خبر در حال تکمیل شدن است.

 

نظر شما
ادامه