کد خبر: ۶۲۲۰۲
تعداد نظرات: ۶ نظر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: وظیفه خطیر و حساسی دارید به ویژه در تامین امنیت غذایی شهروندان که با نظارت شما می توان امید به ساماندهی این حوزه داشت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر نبی پور» در دیدار با مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی که در استانداری این استان انجام شد، افزود: علیرغم محدودیت هایی که دارید اقدامات مطلوبی تا کنون انجام شده که جای قدردانی دارد.

وی گفت: سهم بالایی از اشتغال و گردش مالی در حوزه دامپزشکی و صنایع مرتبط با آن است و لذا وظیفه داریم از صنایع دام و طیور با توجه به بازارهای جهانی و وضعیت اقتصادی حمایت کنیم

محمد علی نبی پور یادآور شد: نظارت های دامپزشکی بسیار مهم است و در حوزه امنیت غذایی شهروندان این نظارت های بسیار لازم و ضروری هستند.

معاون استاندار گفت: با محدودیت های اداری و اعتباری شما آشنا هستم و معتقدم اگر انگیزه در درون سازمان نباشد می تواند آسیب جدی به فرآیندها بزند.

وی در پایان عنوان داشت: در پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان باید اداره جمعی وجود داشته باشد و لذا به تمام فرمانداران اعلام خواهیم کرد که فعال باشند.

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: در دو مسیر مهم از نظر اقتصادی و بهداشت عمومی فعالیت داریم.

«دکتر جواد اعلمی» افزود: صیانت از سرمایه دامی در حوزه اقتصادی اهمیت فوق العاده ای دارد و تامین بهداشت دام و طیور و سلامت فرآورده های خام دامی، در زمینه بهداشت و سلامت عمومی از جمله وظایف دامپزشکی است.

وی یادآور شد: حضور همکاران ما در سخت ترین شرایط کاری از جمله موارد منحصر بفرد شغل دامپزشکی است که در سایر سازمان های و دستگاه های احرایی، دیده نمی شود.

اعلمی تصریح کرد: به جایگاه اداری و اعتبارات و نیروی انسانی دامپزشکی، توجه لازم نشده و با توجه به تنوع فعالیت ها و تخصصی بودن این بخش، لازم است توجه بیشتری به این مجموعه معطوف شود.

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: آنفلوانزای فوق حاد پرندگان، به عنوان تهدیدی جدی برای صنعت طیور به شمار می رود و هر ضربه ای که به این صنعت وارد شود احتمال بروز برخی تاثیرات در حوزه های سیاسی و اجتماعی نیز وجود دارد.

اعلمی اعلام داشت: ارتباط مناسبی با صنوف و تشکل های مرتبط و سایر دستگاه های اجرایی و انتظامی ایجاد شده و اطلاع رسانی لازم حهت پیشگیری از آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان انجام شده است.

وی یادآور شد: مباحث پیشگیری از بیماری در حد بضاعت و توان انجام شده و کلیه نیروهای استان در حالت آماده باش هستند.

 

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
1
0
دمت گرم دکتر اعلمی عزیز به خاطر پیگریهای فعال و دلسوزانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
دکتر نبی پور عزیز هم در مقابل بعضی از تازه به دوران رسیده های زورگو استان ایستادگی کردند ان شا الله دکتر اعلمی بزرگوار نیز طاقت بیاوردند و مافیا شهرستان و استان رو نابود کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
دکتر اعلمی خداوند کمکت کنه اوضاع اداره کل خیلی خرابه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
دکتر نبی پور خواهشا از دامپزشکی حمایت کنید
فرزاد
|
Mauritius
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
0
کارشناس بهداشت هستم مسئول فنی کشتارگاه ولی دریافتی من از حقوق دریافتی آبدارچی فلان اداره پایینتر است...
آقا رئیس سازمان شما نمی بینید ؟؟
...................
پاسخ ها
حرف دل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
بازم مسئول فنی .....بیا ببین حقوق من کارمند رسمی چقدره...خندت میگیره بخدا
نظر شما
ادامه