کد خبر: ۶۲۱۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور با صدور سه حکم جداگانه، معاون اداره کل امور مالی، رئیس اداره دریافت، پرداخت و تنظیم سند و رئیس اداره درآمدها را در اداره کل امور مالی منصوب کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «مهندس محمدرضا مؤمنی»، معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان بنا به پیشنهاد مدیرکل امور مالی و ذیحسابی «اعظم فردوسی»؛ «عليرضا بزمونه» و «هادي جعفريان» را به ترتیب به عنوان «معاون اداره کل امور مالی»؛ «رئیس اداره دریافت، پرداخت و تنظیم سند» و «رییس اداره درآمدها» منصوب کرد.

مومنی، در حکم «اعظم فردوسی» ابراز امیدواری کرده است تا وی «با برنامه‌ریزی مناسب و بهره‌گیری از منابع انسانی موجود، رعایت قوانین و مقررات در تسریع، ‌تسهیل و شفاف‌سازی فرآیندها، ایجاد فضای مناسب اداری و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید» باشد؛ و در احکام «عليرضا بزمونه» و «هادي جعفريان» نیز ابراز امیدواری شده تا با رعایت قوانین و مقررات جاری در انجام وظایف محوله موفق و موید باشند.»

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
علی بخشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
5
0
جناب مهندس جعفریان
ضمن تبریک امیدوارم در کلیه مراحل کاری و زندگی موفق باشین از پیشرفت روز افزون شما بسیار خرسندیم و به داشتن دوستانی مثل شما به خود می بالیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
3
به داد کارکنان سازمان دامپزشکی برسید زیر خط فقر و حتی زیز خط فقر مطلق حقوق می گیرند
حرف حق حساب ندارد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
2
3
انتصابات باید هدفمند و با رعایت شایستگی و تجربه و تحصیلات، توام با رعایت شرح شغل و شرایط احراز باشد. طوری نباشه که مهندس مکانیک یا مهندسی فلان رشته تحصیلی رو به پست مالی یا اداری منصوب کنن ................ و باعث ......... از بین رفتن سرمایه های انسانی و مادی سازمان شوند که خیانتی بس بزرگ و نابخشودنی است.و در استان ها هم همینطور انتصابات باید بر محور قانون و به دور از خودشیفتگی و براساس شایسته سالاری باشد و بدور از فامیل بازی و ... باشد. یک انتصاب غیر قانونی و نابجا مسلماً خسارت مادی و مهمتر از این معنوی عظیم بر مجموعه تحمیل و سالیان سال آثار آن باقی خواهد ماند.پس آقایون مسئول در سازمان دامپزشکی کاری کنید که اسمتان به نیکی نامبرده شود ...................
نظر شما
ادامه