کد خبر: ۶۲۱۸۴
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با بیان اینکه ۲۰ درصد داروهای دامی ایران در گرمسار تولید می شود، گفت: سمنان قطب تولید داروهای دامی کشور است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تحلیل بازار، «دکتر حمیدرضا حسینی» با اشاره به اینکه استان سمنان با تولید ۸۵ درصد از داروهای دامی کشور هم اکنون قطب تولید داروهای دامی ایران به شمار می رود، اظهار داشت: ۲۰ درصد داروهای دامی ایران در گرمسار تولید می شود.

وی با بیان اینکه در شرکت داروهای دامی ایران که در گرمسار فعالیت می کند ۱۲۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است، اظهار کرد: این شرکت با ۵۰ سال سابقه فعالیت هم اکنون ۶۵ نوع دارو دامی تولید می کند.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد داروهای آنتی بیوتیک در شکل های غیر تزریقی تولید می شود، ابراز کرد: تولیدات این شرکت در سال جاری ۶۰۰ هزار دلار برآورد شده است.

حسینی با اشاره به بهره گیری از امکانات بومی و دانش فنی در این شرکت تولیدی بیان کرد: پنج قلم دارو دامی جدید در بخش انگل ها و آنتی بیوتیک ها در این شرکت تولید و وارد بازار عرضه شده است.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
1
چرا این کارخونه های داروسازی با شرکتهای پخش استانی قرارداد نمیبندن؟
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
0
0
والا يك شركت ........... هست كه داره توليد ميكنه و با ........ هر روز از سازمان دامپزشكي پروانه توليد يك محصول را ميگيرد در حاليكه شركتي خوشنام و قديمي مثل رازك يا فايزر سابق با مشكل گرفتن پروانه توليد محصول مواجه است. .........................
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
0
0
سلام،واقعا چرا شرکتهای تولید دارو با شرکتهای پخش استانی قرارداد نمی بندن؟کجا باید اعتراضمونو اعلام کنیم که بررسی بشه
نظر شما
ادامه