کد خبر: ۶۲۱۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان و سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون از «دکتر ابوالقاسمی» دلجویی و در جریان روند درمان ایشان قرار گرفتند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان تیران و کرون، کارشناس واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی این شبکه حین انجام عملیات تست سل یکی از گاوداری های صنعتی شهرستان از ناحیه پا دچار مصدومیت جدی شد.

«دکتر امین ابوالقاسمی» طبق برنامه ریزی قبلی و در راستای انجام مراقبت فعال بیماری سل (تست توبرکولین) به یک واحد گاوداری صنعتی شهرستان مراجعه و حین انجام ماموریت توسط یک راس گاو دچار ضرب دیدگی پای راست خود می شود.

پس از مراجعه به نزدیک ترین بیمارستان و بررسی اولیه شکستگی مشهود و در عکس های بعدی مشخص شد استخوان شست پای راست خرد شده است.

با صلاحدید متخصص ارتوپدی پای ایشان فعلا گچ گرفته شده است و در صورتی که ترمیم نشود می بایست تحت عمل جراحی و درمان تکمیلی قرار گیرد.

شایان ذکر «دکتر میثم استکی» سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان تیران وکرون با رعایت دستورالعمل بهداشتی، از ایشان عیادت نمود.

همچنین «دکتر شهرام موحدی» مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان نیز به صورت تلفنی از دکتر ابوالقاسمی دلجویی نمود و در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
0
1
با آرزوی شفای هر چه سریعتر برای آقای دکتر ابوالقاسمی.

این یکی از خطراتی هست که هر روزه سلامت کارکنان و کادر دامپزشکی را تهدید میکنه! کار در دامداری های مختلف با این مشقات آمیخته شده.
اصلا هم مهم نیست که؛
متوسط سختی کار دامپزشکی 100 هزار تومن !، دامپزشکی کارانه هم که نداره !، اضافه کار هم حدود ماهی 100 هزارتومن !، تسری هم که مسئولان سازمان گفتند نباید بیاد توی حکم وپرداخت مشخصی داشته باشه ! ، محرومیت از مطب هم که فقط بعضی از افراد میگیرند ! ، همون حقوق 4 تومن برای یک دکتر 10 سال سابقه کافیه، بره عشق کنه...
مواظب باشه لگد نخوره
نظر شما
ادامه