کد خبر: ۶۲۱۰۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قرچک گفت: ۵۰۰ کیلوگرم ماهی حرام گوشت در شهرستان قرچک کشف و ضبط شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «دکتر عبدالحسین محبی» اظهار کرد: در گشتی مشترک توسط کارشناسان نظارت بر بهداشت عمومی و فرآورده خام دامی به همراه مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرچک هنگام بازدید از اماکن عرضه فرآورده خام دامی به یک فروشنده دوره گرد ماهی مشکوک و پس از بازرسی‌ انجام گرفته مقدار ۵۰۰ کیلوگرم ماهی حرام گوشت کشف و ضبط کردند.

وی گفت: پرونده فرد متخلف برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

رئیس شبکه دامپزشکی قرچک ادامه داد: براساس بخشنامه‌های بهداشتی و قرنطینه‌ای سازمان دامپزشکی، بازدید کارشناسان اداره دامپزشکی از مراکز فروش فرآورده‌های خام دامی مستمر انجام می‌شود تا شهروندان از سلامت، کیفیت و بهداشتی بودن فرآورده‌های خام دامی عرضه شده و شرایط بهداشتی مکان‌های عرضه اطمینان حاصل کنند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
1
1
سلام و درود و خسته نباشید.متاسفانه در تمامی مراکز عرضه شیلات و آبزیان شهر ما یعنی .......... همیشه گوشت کوسه عرضه میشود.جای بسی تأسف است که هیچ گونه برخوردی صورت نمیگیرد.شخص بنده چندین بار به اداره دامپزشکی شهرستان این موضوع را انعکاس داده ام اما کووو گوش شنوا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
شما از کجا متوجه شدی گوشت کوسه هست؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
اولا که از نظر فقهی اغلب کوسه ها فلس پلاکوئید داشته و لذا حلال گوشت هستند. دوما عزیز جان عادت کن به جای دخالت تو موضوعی که بهت ربط نداره سرت به کار خودت باشه. شما مسول بهشت و جهنم مردم نیستی گلم.
نظر شما
ادامه