کد خبر: ۶۲۰۹۱
 

حکیم مهر: مراسم رونمایی و راه اندازی سیستم جبر امروز 24 دیماه با حضور معاونین سازمان دامپزشکی کشور در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «مهندس بابک فرهنگی» مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان دامپزشکی کشور گفت: جهت افزایش امنیت و کاهش هزینه‌های سازمان نسبت به اتقاء سیستم تلفن سازمان اقداماتی انجام شده است که شامل راه اندازی سیستم تلفنی جدید این سازمان می‌شود.

فرهنگی تصریح کرد: این سیستم تلفنی دارای ویژگی‌هایی از جمله امنیت بالا، تماس دو طرفه صوتی و تصویری، ارتباط بین تمام نقاط به صورت رایگان و غیر‌قابل دسترس بودن توسط سرورهای غیر مجاز است که با راه‌اندازی گسترده این سیستم شاهد کاهش قابل توجه هزینه‌ها و بالا رفتن سرعت ارتباطات درون سازمانی خواهیم بود .

وی افزود: با توجه به اسناد بالا دستی در خصوص جداسازی اینترنت از اینترانت (داخلی) و حفاظت از اطلاعات در مقابل مخاطرات امنیتی، نسبت به راه‌اندازی سرویس رایانش ابری که بزودی با همکاری مسئولین به رفع مشکلات این سرویس خواهیم پرداخت .

در این جلسه معاونت بهداشتی و پیشگیری، مدیر کل حوزه ریاست، معاونت تشخیص و درمان، مدیرکل امور اداری، رفاه و پشتیبانی، معاونت توسعه مدیریت منابع و مدیر کل حوزه ریاست حضور داشتند .

 

نظر شما
ادامه