کد خبر: ۶۲۰۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری ساوه گفت: از ابتدای بهمن ماه سال جاری کلیه فروشندگان تخم‌مرغ در شهرستان ساوه ملزم به عرضه این محصول به صورت کیلویی هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «مهدی الیاسی» اظهار کرد: کلیه فروشندگان تخم مرغ شامل عمده و خرده‌فروشی طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان باید تخم مرغ را به صورت وزنی و کیلویی با قیمت مصوب به مردم و مصرف‌کنندگان عرضه کنند و از ابتدای ماه آینده امکان فروش تخم مرغ به صورت دانه‌ای وجود نداشته و تخلف صنفی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه الزامی بودن توزیع کیلویی تخم مرغ به منظور حمایت از مصرف کننده و جلوگیری از هرگونه اجحاف اجرایی می شود، افزود: عرضه تخم مرغ باید به صورت نشانه گذاری شده شامل درج تاریخ تولید و انقضاء و همچنین بسته‌بندی شده توسط مراکز بسته بندی تحت نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان صورت گیرد.

معاون فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه هر گونه تخلف از مصوبه ستاد تنظیم بازار شهرستان در خصوص عرضه تخم مرغ پیگرد قانونی دارد، گفت: هر گونه تخلف در اجرای این مصوبه، مصداق گران‌فروشی و کم فروشی بوده و با تشکیل پرونده از طریق تعزیرات حکومتی مجازات متناسب با تخلف صورت گرفته اعمال خواهد شد.

وی به گشت های مشترک بازرسان اداره صنعت، معدن، تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دانشکده علوم پزشکی، شبکه دامپزشکی و سایر مراجع ذیربط و نظارت دقیق بر بازار بویژه در آستانه شب عید اشاره کرد و افزود: تشدید بازرسی در روزهای پایان سال به منظور جلوگیری از هیجانی و ملتهب شدن بازار صورت می‌گیرد و متخلفین صنفی تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

الیاسی، همچنین به راه‌اندازی نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم انواع کالا با هدف تعدیل قیمت‌ها در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه به عنوان مصوبه جلسه گذشته ستاد تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور تولید کننده کالاهای متعدد و متنوع مورد نیاز مردم است که عرضه مستقیم کالا از سوی واحدهای تولیدی مستقر در شهر صنعتی کاوه یکی از راهکارهای تهیه کالا با قیمت تمام شده خواهد بود.

وی بیان کرد: برپایی نمایشگاه دائمی عرضه مستقیم انواع کالا در شهر صنعتی عاملی برای حذف واسطه‌ها و حمایت از حقوق مصرف کننده است که با مشارکت بخش خصوصی و شرکت شهر صنعتی کاوه انجام خواهد شد.

او به ثبت نام تبدیل سوخت وانت بارها و تاکسی به صورت کاملا رایگان در سامانه اشاره کرد و افزود: مالکان خودروهای عمومی مانند وانت‌بارها و تاکسی ها جهت گازسوز کردن خودروهای خود به صورت رایگان و بدون هزینه نصب و تجهیزات به سامانه gcr.niopdc.ir  مراجعه و ثبت نام کنند

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
شاید کسی پول گرفتن تخم مرغ کیلویی را نداشته باشد شاید با دو دانه تخم مرغ سیر شود
ناشناس
|
Japan
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
0
0
خدا رو شکر یکی از عمده مشکلات کشوری و لشکری حل شد...!!
نظر شما
ادامه