کد خبر: ۶۱۹۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان ابراز داشت: امید است با تهیه و ساخت مستندهای تلویزیونی در زمینه دامپزشکی بتوان هرچه بیشتر اهمیت این نهاد خدمت رسان در عرصه بهداشت و سلامت عمومی را به خوبی به مردم جامعه نشان داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «رسول زکیان» مدیر روابط عمومی در تشریح جزئیات این خبر گفت: سازمان دامپزشکی کشور با سه هدف «نظارت برتولید تا عرضه فرآورده های خام دامی»، «حفظ سرمایه دامی» و «مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام» به عنوان یکی از ارکان اصلی سلامت جامعه بوده و نقش موثر و مستقیم آن در اقتصاد غیر نفتی کشور غیر قابل انکار است.

وی افزود: کارکنان دامپزشکی همواره در محیط هایی با شرایط کاری سخت با شرایط جوی نامساعد در معرض آسیب های فیزیکی ناشی از حیوان گزیدگی و حمله حیوانات، صدمات حین واکسیناسیون دام، سوانح جاده‌ای به علت تردد مکرر با خودرو در جاده‌های خاکی، صعب العبور و دور از شهر در حین خدمت رسانی بوده که در این مستند تلویزیونی سعی شده است، موارد مذکور به تصویر کشیده شود.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان با اشاره به مهم ترین مشکلات دامپزشکی نظیر کمبود نیروی انسانی و امکانات به خصوص خودروهای عملیاتی تصریح نمود: امید است با به تصویر کشیدن فعالیت های شبانه روزی سربازان بی ادعای عرصه بهداشت و سلامت جامعه با وجود عدم برخورداری از مزایای سختی کار و امنیت جانی بتوان اهمیت، ارزش و خدمات این سازمان تخصصی را هر چه بیشتر به جامعه معرفی نمود.

زکیان در پایان از همراهی و همکاری تمامی عوامل به خصوص رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیمارهای دامی اداره کل دامپزشکی استان و رئیس و همکاران شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه در طول ایام ضبط این مستند تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است تصویربرداری مستند تلویزیونی یک روز با دامپزشکی از سلسله مستند گزارش های دامپزشکی، سلامت و امنیت غذایی با محوریت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و مشارکت صداوسیمای مرکز اصفهان در محل های تحت نظارت شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه به پایان رسید.

 

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
جلال
|
Hong Kong
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
7
0
چقدر خود تحويل بگير هستيد!!!! سربازكجا !!! پول ميگرن!!! وظيفه شونه!! متاسفانه ٩٠ درصد دامپزشكا ..........................، تا الان هيچ پزشكي نتونسته اگر يكي از دامهام مريض شده خوب كنه . همش پنجاه پنحاه بوده،
روابط عمومی خراسان شمالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
3
با تبریک به همکار ارجمند جناب آقای زکیان و همه همکاران شریف استان اصفهان ، خداقوت به پاس اقدام ارزشمندتان در تولید مستند دامپزشکی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
1
حالا نمیشد جای اون سطل یه صندلی میذاشت(عکس آخر)
نظر شما
ادامه