کد خبر: ۶۱۹۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در دیدار با تشکل های تولیدی شهرستان قوچان که در دفتر وی انجام شد اظهار کرد: وظیفه دامپزشکی هماهنگی بین اجزای زنجیره تولید تا مصرف هست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، «دکتر جواد اعلمی» افزود: بنابراین دامپزشکی، هر بخش را مطابق با نیازهای بخش قبل و ضرورت های بخش بعد تنظیم می کند و تامین کننده مسائل بهداشتی و فنی خواهد بود.

وی یادآور شد: بخش دام و طیور مجموعه ای بزرگ است که و زنجیره ای مهم که از تولید کننده تا مصرف کننده امتداد دارد و هر کجای این زنجیره دچار مشکل شود قطعا مشکلات عدیده ای در بخش های مختلف برای مردم ایجاد می شود.

مدیر کل دامپزشکی استان گفت: صنایع دام و طیور وظیفه دارند نسبت به تامین غذای سالم برای دام و طیور اقدام کنند تا امنیت غذایی مردم دچار آسیب نشود.

وی عنوان داشت: نهاد بهداشتی دامپزشکی نیز موظف است با پیاده سازی صحیح و به موقع دستورالعمل های بهداشتی تلاش نماید و در این بین، نقش مهمی در ارتقای بهداشت عمومی و سلامت و امنیت غذایی شهروندان داراست و اعتقاد ما بر این است با انجام این اقدامات بهداشتی، اقتصاد و معیشت تولیدکنندگان و نیز مصرف کنندگان فرآورده های خام دامی هم تقویت می شود.

 علمی در پایان گفت: همه ما سرباز مردم هستیم و وظیفه داریم در زمینه تامین غذای سالم نهایت تلاش خود را انجام دهیم و بدون همراهی تشکل ها این وظیفه مندی به تنهایی توسط دامپزشکی به سرانجام نخواهد رسید.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
ان شا الله دوباره عزت به دامپزشکی برگرده.به امید تیم نظارتی قوی
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
بله لطفا از مسولین فنی فروشگاه زنجیره ای و بازار روز حمایت گردد همه بیکار شدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
با همت شما دکتر اعلمی عادل هر چه زودتر زنجیره های فساد که سال ها با نفوذ در ادرات مختلف دارند کارشکنی می کنند ازبین بروند
نظر شما
ادامه