کد خبر: ۶۱۹۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد با تولید پروبیوتیک‌ها، کشور را از واردات این گونه محصولات بی‌نیاز کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، «محسن نیک‌خواه» مدیرعامل شرکت دانش‌بنیانی گفت: پری‌بیوتیک‌ها به زبان ساده، برخی افزودنی‌های طبیعی برای افزایش سلامت محصولات حیوانی و تقویت سیستم ایمنی و همچنین افزایش بهره‌وری محصول هستند.

در واقع افزودنی‌های پری‌بیوتیک، باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

وی همچنین بیان کرد: با این محصول مصرف آنتی‌بیوتیک در حیوان کاهش می‌یابد و باعث می‌شود در نهایت غذای سالم‌تری به مصرف انسانی برسد. این محصول در پرورش دام و طیور، زنبورداری و برای هر نوع حیوانی کاربرد دارد و انسان‌ها نیز از پری‌بیوتیک، استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: این محصول بین ۴۰ تا ۸۰ درصد از محصول مشابه خارجی ارزان‌تر است و با توجه به اینکه خدمات گسترده‌ای در این شرکت به دامداری‌ها و مصرف‌کنندگان، ارائه می‌شود، محصول ما برتری‌های بسیاری نسبت به محصول و رقیب مشابه خارجی دارد.

به گفته وی، هر اقلیم و منطقه آب و هوایی کشور، نیاز به مصرف نوع و میزان مشخصی از اینگونه محصولات دارد و با توجه به این حقیقت این شرکت به هر منطقه، خدمات خاص و مورد نیاز آن منطقه را ارائه می‌کند.

نیک‌خواه با اشاره به تحقیقات صورت گرفته در این شرکت گفت:به دلیل اینکه هنوز برخی مجوزها صادر نشده است و کارهای اداری انجام نگرفته است، علیرغم داشتن ظرفیت‌های بالای صادراتی، موفق به صادرات نشده‌ایم، اما به خاطر کیفیت خوب محصول ایرانی در داخل، بازار قابل توجهی برای محصولات این شرکت وجود دارد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسعود
|
Germany
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
0
0
سلام. در نهایت پروبیوتیک تولید کردند یا پری بیوتیک؟
نظر شما
ادامه