کد خبر: ۶۱۸۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس اداره دامپزشکی دزفول از کشف و ضبط ۶۰ قلم دارو و واکسن دامی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «دکتر محسن ورجاوند» رئیس اداره دامپزشکی دزفول گفت: پیرو گزارشاتی مبنی بر نگهداری و توزیع دارو و واکسن دامی غیر مجاز در بازار قدیم این شهرستان، بازرسان اداره با ارزیابی محل توزیع بصورت نامحسوس و طی عملیات از پیش تعیین شده با دستور مقام قضایی و همکاری عوامل نیروی انتظامی و آتش نشانی، بیش از ۶۰ قلم دارو و واکسن ایرانی و خارجی غیر مجاز و قاچاق را کشف و ضبط کردند.

او افزود: این دارو‌ها و واکسن‌ها که به صورت غیر مجاز تهیه شده و به فروش می‌رسیدند در شرایط کاملاً غیر بهداشتی و فاقد زنجیره سرد نگهداری و به دامداران بی اطلاع عرضه می‌شد.

ورجاوند با بیان اینکه کلیه اقلام دارویی و واکسن‌های دامی باید از سوی داروخانه‌ها و مراکز مایه کوبی مجاز دارای پروانه فروش از اداره دامپزشکی و پس از بررسی نیازمندی و بیماری‌های دامی توزیع شوند، اظهار داشت: دزفول دارای ۸ داروخانه دامی و ۷ مرکز واکسیناسیون است که با کمک اداره دامپزشکی کلیه خدمات بهداشتی، درمانی و پیشگیری از بیماری‌های دامی  برای دامداران  این شهرستان انجام می‌شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
3
با سلام
مفهوم ضبط و بگیر و ببند دقیقا همین اقدام هست . یعنی کشف و ضبط و دستگیری افراد غیر دامپزشک که دخالت میکنند . نه بعضی ادارات کل که همکاران دامپزشک را مورد بی حرمتی قرار میدهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
ادارت دیگه برعکسه.همکارشون رو هرماه میشورن و میبرن. غیرهمکار. و تشویق میکنن به فروش اقلام غیرمجاز به قیمت چندین برابر قیمت خرید واقعیشون ...
نظر شما
ادامه