کد خبر: ۶۱۸۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: تولیدکنندگان و صاحبان صنایع شهرستان در شرایط سخت تحریم و با وجود مشکلاتی که امسال ویروس کرونا ایجاد کرده بود خوش درخشیدند که قابل تقدیر است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، «مسعود مرسلپور» عصر شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان اسلامشهر افزود: تمام دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی باید همکاری و تعامل لازم را با واحدهای تولیدی و صنعتی که در راستای ایجاد اشتغال و جهش تولید تلاش می کنند، داشته باشند.

وی همچنین در تشریح برخی مسائل و مشکلات دامداری های این شهرستان بیان کرد: اسلامشهر یکی از قطب های تولید گوشت قرمز استان تهران به شمار می رود و امیدواریم سازمان نظام دامپزشکی مسائل و مشکلاتی که ادامه فعالیت برخی دامداری ها را با مشکل مواجه ساخته را برطرف کند.

مرسلپور ادامه داد: چهار واحد دامداری بزرگ در این شهرستان با مشکل تمدید پروانه بهره برداری و یکی از دامداری ها نیز با معضل تفکیک دامداری مواجه است.

فرماندار شهرستان اسلامشهر توضیح داد: باید از ظرفیت دستگاههای ذیربط استانی و ملی برای اصلاح برخی آیین نامه ها و کمک به رفع مشکلات این دامداری ها و سایر واحدهایی که در دیگر شهرستانها با این مشکلات مواجه اند، کمک بگیریم.

همچنین «دکتر محسن مشکوة» معاون برنامه ریزی و پشتیبانی نظام دامپزشکی استان تهران در این جلسه گفت: اجرای آیین نامه ها و بخشنامه ها در راستای کمک به بخش دامداری است.

وی از آمادگی سازمان متبوع خود برای بررسی و همکاری لازم جهت حل مشکلات بخش دام شهرستان به ویژه پنج دامداری که مشکلات آنها در این جلسه مطرح شد خبر داد.

گفتنی است در این جلسه موانع گاز رسانی به واحد کشتارگاه دام فجر، مشکلات شرکت تعاونی مهر و همچنین مسائل دو شرکت تولیدی پوشاک و لوازم یدکی خودرو نیز مطرح و تصمیمات لازم برای رفع آنها اتخاذ شد.

شهرستان اسلامشهر با حدود ٨٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران قرار دارد.

 


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
1
بسیار از دکتر خدامی ریاست محترم اداره دامپزشکی شهرستان سپاسگزاریم که این جلسه رو تنظیم کردند و مشکلات مارو به گوش نظام رسوندن
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
0
0
متشکر مشکلات همکاران حقوق و.....راهم بیشتر جلسه بگذارید
نظر شما
ادامه