کد خبر: ۶۱۸۱۴

سرپرست اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی این استان که با حضور وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، حکم خود را از مقام عالی وزارت دریافت کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، «دکتر کاظم خاوازی» وزیر جهادکشاورزی که عصر چهارشنبه برای گشایش و بازدید از چند طرح و پروژه کشاورزی و دام و طیور و حضور در نشست های کاری به بجنورد وارد شد، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، حکم سرپرستی دکتر رضا رحیمی را به وی اهدا کرد. این جلسه، چهارشنبه شب با حضور مدیران ارشد خراسان شمالی ازجمله نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مجلس و دیگر اعضای شورای اداری استان برگزار شد.

با حضور وزیر جهادکشاورزی هم چنین چند طرح عمده ازجمله یک کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در شهرستان بجنورد بهره برداری شد که دکتر رحیمی نیز در این مراسم حضور داشت

به گفته سرپرست اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی، در سفر دو روزه وزیر جهادکشاورزی ضمن ارائه گزارش اجمالی وضعیت جاری دامپزشکی این استان، پیشنهادهای فنی کارشناسی شده برای ارتقای شاخص های دامپزشکی استان با تکیه بر اسناد بالادستی و مزیت های منطقه ای ارائه می شود تا بر مبنای آن، سیاستگذاری و تخصیص بهینه منابع انجام گیرد.

«دکتر رضا رحیمی» سی ام آذرماه سال جاری با حکم «دکتر ماکنعلی» رئیس سازمان دامپزشکی کشور، به عنوان سرپرست اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی منصوب شد.

 
نظر شما
ادامه