کد خبر: ۶۱۷۹۸

نشست مشترک مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با صاحبان صنایع چهارمحال و بختیاری در حوزه دامپزشکی برگزار و بر ضرورت ارتباط بیشتر این دو نهاد تأکید شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از آنا، با هدف بهبود فضای کسب و کار و بهره‌گیری مؤثرتر از ظرفیت رشته دامپزشکی، نشست مشترکی به همت باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با صاحبان صنعت تولید خوراک دام استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این نشست با تأکید بر اهمیت و نقش مؤثری که رشته دامپزشکی در پیشبرد سلامت و نیازهای بشر ایفا می‌کند، قابلیت‌های علمی بسیار بالای گروه دامپزشکی این دانشگاه به‌عنوان یکی از قطب‌های برتر علمی این رشته در کشور را یادآور شد.

ضرورت ایجاد تعامل گسترده‌تر بین دانشگاه و صنعت

«ابراهیم رحیمی» گفت: رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از رشته‌هایی است که توانسته با به‌کارگیری استادان مطرح و با درنظر گرفتن رویکردهای پژوهشی نوین، همواره به‌عنوان یکی از قطب‌های علمی برتر دامپزشکی کشور شناخته شود.

وی ادامه داد: به اعتبار این توان بالا، انجمن علمی دامپزشکی با همکاری باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توانست در سال گذشته نخستین دام تاپ ملی را در سطح کشور برگزار و دستاوردهای ارزشمندی را به‌دست آورد.

به گزارش آنا؛ در این نشست صاحبان صنعت تولید خوراک دام استان چهارمحال و بختیاری نیز علاوه بر پرداختن به مشکلات موجود که در مسیر بهبود کسب و کار در این حوزه وجود دارد بر ضرورت ایجاد تعامل گسترده‌تر بین دانشگاه و حوزه صنعت تأکید کردند.

اعضای انجمن علمی دانشجویی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم که به‌تازگی رتبه دوم را بین سایر انجمن‌های علمی باشگاه‌های پژوهشگران جوان به‌‌دست آورده‌اند به طرح دستاوردهای حاصله از برگزاری دام تاپ سال گذشته پرداختند.

تجلیل از صاحبان صنایع و دانشجویان انجمن علمی دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

امسال نیز دومین دام تاپ علمی به‌صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار می‌شود.


 
نظر شما
ادامه