کد خبر: ۶۱۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر خبر داد:
شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران برای واگذاری فعالیت‌های کلینیکی دامپزشکی و نگهداری نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب واقع در آرادکوه اقدام به برگزاری مناقصه می‌کند ...
 

حکیم مهر: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به نمایندگی از شهرداری تهران برای واگذاری فعالیت‌های کلینیکی دامپزشکی و نگهداری نقاهتگاه سگ‌های بدون صاحب واقع در آرادکوه اقدام به برگزاری مناقصه می‌کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، اشخاص حقوقی متقاضی شرکت در این مناقصه در صورت دارا بودن گواهی صلاحیت پیمانکاری با تاریخ معتبر از سازمان نظام دامپزشکی یا مجوز فعالیت معتبر از سازمان نظام دامپزشکی کشور برای مراکز درمانی دامپزشکی یا تاییدیه فعالیت از اداره کل دامپزشکی استان تهران و یا پروانه اشتغال به امور درمانی به نام یک نفر دامپزشک برابر با آیین نامه اجرایی ماده ۱۰ قانون سازمان دامپزشکی کشور می توانند در این مناقصه شرکت کنند.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می‌توانند برای مشاهده توضیحات درج شده در آگهی و اسناد مناقصه به سایت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر به نشانی https://samandehi.tehran.ir مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، ساماندهی مشاغل، کیوسک‌های عرضه گل و مطبوعات، نظارت بر بازارهای موقت و روزبازارها، کنترل حیوانات شهری، احداث و مدیریت مراکز همگانی خرید و فروش خودرو، مدیریت جایگاه‌های  CNG از جمله وظایف و ماموریت‌های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران است.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسول فنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
اصفهان این کار را کردند و رها کردند فقط سگها باقی موند
نظر شما
ادامه