کد خبر: ۶۱۶۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

در دیدار مدیر کل دامپزشکی استان چهارمحال بختیاری با دادستان شهرستان فارسان، ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به جرایم بهداشتی حوزه دامپزشکی این شهرستان صورت پذیرفت

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، «دکتر محمد اسدی» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان به همراه مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان و مسئول روابط عمومی این اداره کل بصورت سر زده از شبکه دامپزشکی شهرستان فارسان بازدید و با همکاران آن شبکه دیدار و در خصوص مشکلات فنی و اداری گفتگو نمودند.

دکتر اسدی با حضور در فرمانداری شهرستان فارسان با فرماندار این شهرستان دیدار و با تشریح  وظايف حاکميتي دامپزشکي در خط مقدم مقابله با بيماريهاي دام و طيور و علي الخصوص پيشگيري از بيماريهاي مشترک گفت: کنترل، نظارت و حفظ سلامت فرآورده هاي خام دامي و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان از اولويتهاي اصلي دامپزشکي بوده و لزوم نگاه ويژه مسئولين استان و شهرستان به مقوله بهداشت و سلامت بيش از پيش مورد نياز است.

مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه با ارائه گزارشی در خصوص نظارت بر فرآورده های خام دامی، کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی خواستار همکاری و پیگیری مسائل و مشکلات دامپزشکی در خصوص کشتارگاه صنعتی جونقان شد.

«مهندس طاهری» فرماندار شهرستان فارسان نيز ضمن تقدير از خدمات انجام شده توسط دامپزشکي در شهرستان فارسان، نظارت بر مراکز عرضه و توليد فرآورده هاي خام دامي را در آن شهرستان بسيار مهم دانست و افزود: در شهرستان فارسان با توجه به مصرف بالای مواد پروتئینی نظارتهاي دامپزشکي بيش از پيش مورد نياز بوده و حفظ سلامت مصرف کنندگان و سلامت جامعه الزامي است.

دکتر اسدی در ادامه دیدار با حضور در دفتر دادستانی شهرستان فارسان با دادستان این شهرستان دیدار و با تقدیر و تشکر ازحمایتهای قضایی دادستان از همکاران دامپزشکی در برخورد با متخلفینی که سلامت جامعه را هدف قرار داده اند نقش دستگاه قضائی را در برخورد با متخلفین حائز اهمیت دانست.

دادستان شهرستان فارسان ورود دادستانی به وضعیت بهداشتی تولید و عرضه کنندگان مواد غذایی و مسائل زیست محیطی و دامپزشکی استان در راستای‌ احقاق حقوق عامه است.

وی افزود شعبه ویژه‌ای در دادسرا جهت رسیدگی‌ به جرائم و تخلفات بهداشتی حوزه دامپزشکی اختصاص یافته و دستور تشکیل اکیپ‌های بازرسی با حضور نمایندگان ذی ربط و نماینده ویژه دادسرا صادر شده است.

دکتر اسدی با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان فارسان با فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و ضمن تقدیر و قدر دانی ازهمکاری مامورین نیروهای انتظامی، نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت غذایی و حفظ بهداشت عمومی جامعه را مهم برشمرد و جلوگیری از تخلفات بهداشتی و پلمپ اماکن متخلف و پیگیری های بعدی آنها را مرهون همکاری های شبانه روزی سبزپوشان نیروی انتظامی دانست.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
بیخیال. قبلی هم همین کارا رو کرد. ولی ...

مرد اونه که رو حرفش بایسته
نظر شما
ادامه