کد خبر: ۶۱۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رییس هیات مدیره انجمن شرکت‌های زنجیره تولید گوشت مرغ کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار اصلاح منطقی قیمت گوشت مرغ با توجه به افزایش قیمت اقلام و نهاده‌های مصرفی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اگنا، «عبدالعلی طهماسبی» رییس هیات مدیره انجمن شرکت‌های زنجیره‌ای تولید گوشت مرغ کشور به دلیل آنکه افزایش قیمت نهاده‌های مصرفی خواند از وزیر جهاد کشاورزی خواستار اصلاح قیمت مرغ شد.

وی گفت: اگر رسالت وزارت جهاد کشاورزی تأمین امنیت غذایی کشور است، تولیدکنندگان گوشت مرغ کشور و ازجمله شرکت‌های زنجیره‌ای در انجام این رسالت تمامی تلاش و اهتمام خویش را بکار گرفته و عملاً ثابت نموده‌اند که در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزیده‌اند.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: در فضایی که سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی نقدینگی و تلاش خود را به سمتی سوق می‌دهد که ثبات و پایداری در تأمین منافع و حاصل تلاش آن باشد، فعالان صنف طیور تمامی عمر و هستی خود را در مسیر پرخطر و پرریسک و ناپایدار قرار داده‌اند.

طهماسبی در این نامه تاکید نمود: افزایش قیمت نهاده‌هایی نظیر ذرت، کنجاله سویا، واکسن، داروها، مکمل‌ها و هزینه‌های پرسنلی و بیمه تأمین اجتماعی، کرایه‌های رسمی و غیررسمی حمل نهاده، کارتن و پلاستیک بسته‌بندی گوشت مرغ و استهلاک سنگین ماشین‌آلات و غیره مرتبط در تولید، چگونه است که در تعیین قیمت تمام‌شده نادیده انگاشته می‌شود؟!!

وی افزود: نسبت به اصلاح منطقی و واقعی قیمت گوشت مرغ اقدام شود تا به تولیدکنندگان فرصت استمرار تولید داده شود.

رییس هیات مدیره انجمن اینتگریشن در انتها خاطر نشان ساخت: در صورت عدم اصلاح قیمت ها تعطیلی واحدهای تولید، بی‌کاری کارگران و واردات گوشت مرغ نتیجه مختوم آن پس از سال‌ها خودکفایی خواهد بود.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
1
2
اخه دیگه چقدرافزایش قیمت، بابا چندتا کارشناس درست حسابی بیارید از صفر تا صد رو حسابکنن ببین واقعیت چیه، تا این افراد به سادگی با روزی مردم بازی نکنن، مردم باید گرسنگی بکشن تا یه عده سود کلان به جیب بزنن
نظر شما
ادامه