کد خبر: ۶۱۴۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گفته مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه، قرار است یک سرمایه‌گذار آلمانی در زمینه فرآوری و بسته‌بندی امعا و احشا و اعضای داخلی دام در کرمانشاه پای کار بیاید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «فرید خلیلی» از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار آلمانی در زمینه فرآوری، سورتینگ و بسته‌بندی اعضای داخلی دام خبر داد و گفت: قرار است این سرمایه‌گذاری تحت عنوان شرکت «پارس مهر آریان» فعالیت خود را آغاز کند.

وی رقم اولیه سرمایه‌گذاری این طرح را یک میلیون یورو برآورد کرد که در فاز اول برای حدود 30 نفر ایجاد شغل خواهد داشت.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه با بیان اینکه موافقت اصولی اجرای این پروژه از جهاد کشاورزی اخذ و درخواست سرمایه‌گذاری آن ثبت شده، ابراز امیدواری کرد این درخواست سرمایه‌گذاری هرچه زودتر تصویب شود.

خلیلی خاطرنشان کرد: مذاکراتی با شهرداری و کشتارگاه بیستون صورت گرفته که این طرح به صورت مشترک با کشتارگاه فعالیت خود را آغاز کند و سوله و سردخانه از طرف کشتارگاه در اختیار این پروژه قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: هم اکنون منتظر امضای تفاهم‌نامه توسط شهرداری هستیم و آنها نیز در حال بررسی و کارشناسی بیشتر بخش حقوقی این تفاهم نامه هستند.

مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت: تولیدات این واحد عمدتا بعد صادراتی خواهد داشت.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
1
2
سلام
ضمن احترام به آقای دکتر خلیلی عزیز که از اساتید و کارکشته های حوزه مدیریت و اقتصاد در استان هستند.
باید توجه داشت که پایه اصلی موضوع تامین مواد اولیه چنین کارگاهی با این حجم سرمایه گذاری است. که نه استان کرمانشاه و نه چند استان همجوار قادر به تامین آن نخواهند بود و سرمایه گذار به دلیل عدم توجیه اقتصادی، بعد از ارزیابی قطعا کنار خواهد کشید. پس قبل از هر اقدامی مسیر دشوار تامین مواد اولیه هموار گردد که این سرمایه گذار از دست نرود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
2
0
مافیای اندرونه لاشه در استان بسیار قوی تر از اونی هستن ک هر کسی بخواد ازشون انحصار بگیره
قطعا پروژه شکست خواهد خود
الی برکت الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۵
0
1
البته قبلا ودرسالهای گذشته که دام سبک زیادی داشتیم علاقه مندی آلمانها برای خرید روده زیاد بود و بعضا به افرادی که اطمینان داشتن وسالها براشون کار میکردن سرمایه میدادن که کارشون راحتتتر انجام شه
نظر شما
ادامه