کد خبر: ۶۱۴۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری با حضور در دفتر نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، با دکتر حسین بامیری ملاقات و گفت‌وگو کردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری، مدیرکل دامپزشکی استان به همراه مسئول اداره حراست در اداره کل دامپزشکی و معاون شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان با حضور در دفتر دکتر حسین بامیری نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی، با وی ملاقات و گفت‌وگو کردند.

«دکتر محمد اسدی» سرپرست اداره کل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری در ابتدای این دیدار با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه دام و طیور این استان با محوریت بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و با تأکید بر این نکته که شهرستان لردگان به لحاظ موقعیت استراتژیک و وجود سدهای کارون و رودخانه های بزرگ در مرزهای این شهرستان و هم مرز بودن با سه استان خوزستان، اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد و وجود تعداد قابل توجهی مزارع پرورش مرغ گوشتی از لحاظ ظرفیت ابتلا به بیماری حائز اهمیت است به مجموعه اقدامات نظارتی و کنترلی اداره دامپزشکی شهرستان در این زمینه پرداخت.

وی با تشریح وظایف دامپزشکی در خصوص پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام، نظارت بر فرآورده های خام دامی، کنترل و پیشگیری بیماریهای دامی و بیان مشکلات دامپزشکی این دو شهرستان بخصوص موضوع اعتبارات دامپزشکی جهت پیشگیری از بروز بیماری های مختلف اقتصادی از جمله تب برفکی پرداخت.

مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه با اشاره به عبور جاده بین استانی از  شهرستان لردگان و خانمیرزا و افزایش نظارت‌ها و کنترل دقیق تر بر محصولات دامی و پیشگیری و کنترل بیماری‌های مشترک میان انسان و دام از مسیر پست قرنطینه گوشکی خواهان پیگیری و تخصیص اعتبار جهت احداث ، تکمیل  و تجهیز ساختمان پست قرنطینه گوشکی شد.

«دکتر حسین بامیری» نایب‌رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس و نماینده مردم شهرستان های لردگان و خانمیرزا با اظهار به اینکه حرفه دامپزشکی یکی از سخت‌ترین مشاغل است، اظهار داشت: دامپزشکان وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند و قطعا در انجام وظایف خود با سختی‌های بسیاری روبرو هستند.

وی ضمن تأکید بر خدمت‌رسانی صادقانه به بهره‌برداران حوزه دامپزشکی این دو شهرستان، سلامت و ایمنی غذایی را یکی از مهم‌ترین موضوعات کنونی جامعه دانست و به طور ویژه از رئیس اداره دامپزشکی لردگان خواست در این خصوص اهتمام لازم را به عمل آورد.

نماینده شهرستان های لردگان و خانمیرزا  در پایان نیز قول پیگیری مشکلات این سازمان و درخواست مطرح شده مدیرکل دامپزشکی استان را در کمسیونهای مجلس داد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Austria
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
اینکه هی بگن کارتون سخته ولی فعلی انجام نشه ینی ...................
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
0
0
بابا به دادمون برسید اخه خداوکیلی با حقوق ۳۴۰۰ میشه زندگی کرد اونم با این همه سختی کار؟تو گرما و سرما داریم جون میکنیم جونمون به لبمون میاد آخرشم باید شرمندگی زن و بچه رو تحمل کنیم آخه با این تورم باهاش اجاره خونه بدم پول گاز و برق و آب بدم مایحتاج زندگیم رو تامین کنم چیکار کنم؟بابا یکم از خدا شرم کنید نشستید اون بالا بالاها حقوق خوب میگیرین به فکر کسی هم نیستید. خدا کنه روزی از راه برسه که پاسخگو باشید
نظر شما
ادامه